Jump to content
IGNORERAD

Hur tar jag mig hem fortast möjligt?


Guest Forden34

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ole

    7

  • Nemo

    5

  • ban99arne

    4

  • Bibben

    4

Mest aktiva i denna tråd

Uppgradera eller köp biljett på annat flyg/bolag.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fullbokat tills jag ska hem men måste hem snarast pga jobb

 

Prøv researrangörer och flygbolag.

Link to comment
Dela på andra sajter

En läxa att lära, köp inte billigaste biljetten nästa gång, du e fast :)

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
En läxa att lära, köp inte billigaste biljetten nästa gång, du e fast :)

 

Vet du vad jag har för biljett???

 

Lär mig gärna läxan så ska vi se om jag gjort rätt

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Första klass brukar ha lediga platser.

 

Jag är redan i första klass men det är knökfullt

Link to comment
Dela på andra sajter

Min gode vän, som råkade ut för en moppeolycka för några veckor sedan missade sin bokade hemresa, men skall nu åka hem med Thai första klass i slutet på veckan på försäkringsbolagets bekostnad och han kunde själv välja vilken dag som passar honom bäst.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annan rutt, via Kuala Lumpur, Hong Kong som exempel..

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

pensionaren
Fullbokat tills jag ska hem men måste hem snarast pga jobb

flygstolen.se....eller ak ut till suvarnabumi och vanta pa e ledig plats..annars finns massot av ticket service ..hor med dom!!   Lycka till !!!mvh pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

En läxa att lära, köp inte billigaste biljetten nästa gång, du e fast :)

 

Det krävs inte så många billiga (=ej ombokningsbara) resor för att "finansiera" en oplanerad hemresa (enkelresa).

 

Jag skulle tro att man redan efter 2 "billiga" biljetter har tjänat in tillräckligt för att flyga hem imorgon.

 

Dessutom kostar ombokningen också en hel del.

 

Så, för en Thailandspendlare blir ombokningsbara biljetter bara till en rätt så dyr förlustaffär.

 

Enkel aritmetik!

 

Slut på läxan!

 

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är redan i första klass men det är knökfullt

 

Har du en förstaklass biljett på Thai med tillhörande guldkort så är du garanterad en plats i minst economy på nästa plan inom 24 timmar. De slänger helt enkelt ut någon med en billigare biljett. 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

ok

 

jag vill inte köpa en ny biljett för det förstår jag att man kan göra

 

Ville ha tips om hur man gör enklast för att åka hem med samma flygbolag,,thaiair

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Har du en förstaklass biljett på Thai med tillhörande guldkort så är du garanterad en plats i minst economy på nästa plan inom 24 timmar. De slänger helt enkelt ut någon med en billigare biljett. 

 

har inget guldkort

 

Jag har uppgraderat till 17A å inte förstaklassen,,,,sorry skrev fel

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

har inget guldkort

 

Förstaklassbiljetten ger dig samma priority

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske finns platser med Thai till annan plats i Europa som går att boka om till med befintlig biljett.

Oslo, Frankfurt, Köpenhamn, mm.

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Finns det ens Förstaklass till Skandinavien med Thai, har för mig jag läst nåt om att det inte finns ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
flygstolen.se....eller ak ut till suvarnabumi och vanta pa e ledig plats..annars finns massot av ticket service ..hor med dom!!   Lycka till !!!mvh pensionaren

 

 

Du kanske skulle åka till suwan å sitta där till den 17:e april men det är du det

Jag gör det inte kan jag tala om

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Finns det ens Förstaklass till Skandinavien med Thai, har för mig jag läst nåt om att det inte finns ???

har inget guldkort

 

Jag har uppgraderat till 17A å inte förstaklassen,,,,sorry skrev fel

 

Som jag skrev tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det ens Förstaklass till Skandinavien med Thai, har för mig jag läst nåt om att det inte finns ???

 

Det finns en klass över PE och sen vad de kallar den för är väl kanske inte så viktigt (kanske Royal silk).

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns platser kvar på planet som lämnar inatt mot Arlanda från Bangkok så det är bara att ringa Thai och boka in sig på planet så är du på Arlanda vid 7 snåret imorgon bitti.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en klass över PE och sen vad de kallar den för är väl kanske inte så viktigt (kanske Royal silk).

 

Det är väl viktigt om man ska prata klasser. Generellt så finns det fyra klasser. Economy, Premium (Comfort) Economy, Business och First Class.

Nu blev det ju missförstånd.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...