Jump to content
IGNORERAD

Varför kan man lura Svenska myndigheter så lätt?


bangkokbusen

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bananen

    9

  • ban99arne

    7

  • M33

    6

  • Wanchai

    4

Mest aktiva i denna tråd

Är det bekräftat att han fick hjälp av gerillan eller är det bara rykten?

Som du vet, allt som står i tidningen är inte sant. .

Rock on!

 

Förmodligen bara rykten, han hade ingen övervakning eftersom han var frisläppt mot borgen i väntan på rättegång. Använde han sin brors pass så spelar det ingen större roll vilken av gräsövergångarna han använde-kan till och med vara en belastning att använda gränsen vid Sungai Kolok istället för Sadao då den senare har mycket större trafik med folk som har svenska pass och det är lättare att smita förbi av bara farten.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

råkade ut för nåt liknande i påskhegen, kompisens sons kompis fick fyllespel och skulle mörda mig med en kökskniniv, vilket han förmodligen lyckats med om inte frugan och dottern vaknat av det liv  han förde.

Enligt uppgift satt jjag bara ntyst vid köksbordet och inväntade hugget så attt säga, vilket lyckligtvis hamnade i köksbordet.

Är väl inte direkt känd som nån slagskämpe men dom gånger jag hamnat i trångåmål har jaG ÄNDÅ GÅTT SEGRANDE UR STRIDEN.

ursäkta stavningen, lite månfga öl nu

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonblad...icle16515743.ab

 

Om han nu liknar sin brorsa så pass mycket att han kan passera gränskontroll först i Thailand och sen två gånger i Malaysia och en gång i Sverige (+eventuell mellanlandning någonstans) med hjälp av brorsans pass, varför skulle ha behöva hjälp av gerillan i Thailand överhuvudtaget? Onödig risk att ta.

 

Låter mer som en skröna.

 

Sungai Kolok i Narathiwat är faktiskt en ganska så stor gränsövergång mellan Thailand och Malaysia, med goda förbindelser vidare till KL och flyget till Sverige. Och man kan ta buss eller tåg dit direkt från Bangkok.

 

Jo, men så är den ju publicerad i en kvällstidning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
http://www.aftonblad...icle16515743.ab

 

Om han nu liknar sin brorsa så pass mycket att han kan passera gränskontroll först i Thailand och sen två gånger i Malaysia och en gång i Sverige (+eventuell mellanlandning någonstans) med hjälp av brorsans pass, varför skulle ha behöva hjälp av gerillan i Thailand överhuvudtaget? Onödig risk att ta.

 

Låter mer som en skröna.

 

Sungai Kolok i Narathiwat är faktiskt en ganska så stor gränsövergång mellan Thailand och Malaysia, med goda förbindelser vidare till KL och flyget till Sverige. Och man kan ta buss eller tåg dit direkt från Bangkok.

 

Hade aftonblaskan inte lagt till att han fick hjälp av gerillan hade storyn inte varit lika bra....

Link to comment
Dela på andra sajter

råkade ut för nåt liknande i påskhegen, kompisens sons kompis fick fyllespel och skulle mörda mig med en kökskniniv, vilket han förmodligen lyckats med om inte frugan och dottern vaknat av det liv  han förde.

Enligt uppgift satt jjag bara ntyst vid köksbordet och inväntade hugget så attt säga, vilket lyckligtvis hamnade i köksbordet.

Är väl inte direkt känd som nån slagskämpe men dom gånger jag hamnat i trångåmål har jaG ÄNDÅ GÅTT SEGRANDE UR STRIDEN.

ursäkta stavningen, lite månfga öl nu

mvh walle

Jag skulle nog byta "kompisar"om jag var i dina kläder.

 

Ha en bra dag alla önskar Pust

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Med tanke på att både namn och bild finns tillgängligt så är det bara för den hågade att knalla in på valfri polisstation i sverige och göra en anmälan om missbruk av urkund!

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok
Hade aftonblaskan inte lagt till att han fick hjälp av gerillan hade storyn inte varit lika bra....

redan gjort

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...