Jump to content
IGNORERAD

Grattis!


svampen

Recommended Posts

grattis Leksand till Elitserien, den tråkiga hockeyserien

 

post-5552-0-87225500-1364537768_thumb.jp

post-5552-0-87225500-1364537768_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaffan e ni vakna för gubbjäklar? Jag måste ut med jyckarna, men gå å lägg er ni som kan...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

grattis Leksand till Elitserien, den tråkiga hockeyserien

 

attachicon.gifleksand.jpg

Blir roligare med ett par lag som ska Röra Om I Grytan!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Vaffan e ni vakna för gubbjäklar? Jag måste ut med jyckarna, men gå å lägg er ni som kan...

 

Att Svampen är vaken tidigt är väl inte så konstigt, han somnade ju efter sina två öl innan hockeyn var slut. Varför tror du att den här tråden startades först nu på morgonen och inte igår kväll som hade varit mer normalt? :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat ÖIK... nu kan man se några matcher med SAIK nästa säsong utan att behöva åka så långt :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat ÖIK... nu kan man se några matcher med SAIK nästa säsong utan att behöva åka så långt :P

Hrrrmmmm,ÖHK heter det nya elitserielaget.Örebro hockey klubb.Det är vi som är Örebro  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Örebro och Fahlander!

Leksand, nja, jag hoppas att Rögle oxå toksatsar o låter skattebetalarna betala spelarlönerna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...