Jump to content
IGNORERAD

Pessimistens Allsvenska 2013


hamnoi

Recommended Posts

Blåvitt vinner med 3-0 och djurgården ligger under med 3-0 hahahahahaha glädje och skadeglädje när den är som bäst :14:

 

Glad fucking påsk på er :17:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 538
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    115

  • Sam sip sam

    53

  • hamnoi

    47

  • GreenValley

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Frågetecknet jag hade inför detta året när det gäller HIF var vem som skulle göra målen, 3-0 efter första mot kotlettfrillorna från Öfvre Östermalm. Mitt frågetecken verkar ha rätats ut till ett utropstecken!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Sam Larsson regerar..

Heja Änglarna!!!!

Låt den där skadebenägna Dyrenstam som inte vill skriva på nytt kontrakt med IFK gå!

Visst han är bra men man skall nog inte vara för kaxig när man är i hans ålder..

Se hur det gick med Vasquez och Sana..

Var é de nu?

Dyrenstam blev nog spak nu när Adam kom tillbaka och gick direkt in i startelvan...

Bra och tydlig signal..

När Augustinsson kommer tillbaka finns det ingen plats längre...

FORZA IFK..

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Idealet är att Helsingborg vinner

 

Och att AIK från Solna åker ur. 

 

Malmö får kvala

 

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idealet är att Helsingborg vinner

 

Och att AIK från Solna åker ur. 

 

Malmö får kvala

 

 

 

Hälsar pigge01

 

Håller inte med, trots att mitt AIK "hat" är stort så skulle Allsvenskan bli fan så mycket fattigare och ointressantare utan dom .

Mardrömmen är när klassiska klubbar åker ur och bonnegäng utan publik går upp, det sänker hela Allsvenskan i mitt tycke.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller inte med, trots att mitt AIK "hat" är stort så skulle Allsvenskan bli fan så mycket fattigare och ointressantare utan dom .

Mardrömmen är när klassiska klubbar åker ur och bonnegäng utan publik går upp, det sänker hela Allsvenskan i mitt tycke.

 

Funka bra när dom var i rätt serie förra gången.

 

Intet lag är självklart.

 

 

 

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Håller inte med, trots att mitt AIK "hat" är stort så skulle Allsvenskan bli fan så mycket fattigare och ointressantare utan dom .

Mardrömmen är när klassiska klubbar åker ur och bonnegäng utan publik går upp, det sänker hela Allsvenskan i mitt tycke.

Som vanligt när det gäller fotboll, så levererar Hamnoi en klar och insiktsfull kommentar.

Det är bara att inse fakta..

Allsvenskan hade inte överlevt utan rivaliteten mellan Sthlm och Gbg..

Det blir lite krydda på moset, så att säga..

Sedan skall man ju visserligen ha en liten distans till det hela, det är ju trots allt bara fotboll..

Vi skall "käfta med varandra" men det skall vara på en ok nivå, inget jävla hat och våld...

Kom igen nu kämpar vi för SM-guld runt hela Sverige... :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är att stockholmslagen inte kan lira boll (eller hockey).  :crazy: 

 

 

Öhhh läger till...     :ironi: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt när det gäller fotboll, så levererar Hamnoi en klar och insiktsfull kommentar.

Det är bara att inse fakta..

Allsvenskan hade inte överlevt utan rivaliteten mellan Sthlm och Gbg..

Det blir lite krydda på moset, så att säga..

Sedan skall man ju visserligen ha en liten distans till det hela, det är ju trots allt bara fotboll..

Vi skall "käfta med varandra" men det skall vara på en ok nivå, inget jävla hat och våld...

Kom igen nu kämpar vi för SM-guld runt hela Sverige... :thumbsup:

 

Fan gubben, ligger o kollar reprisen på matchen nu och Sam Larsson gjorde precis 3-0.

Fucking jävla underbart fantastiskt känns det, inte minst för o täppa till truten på min bästa vän tillika Häcken supporter.

 

Ha det bäst gubben/// Varma hälsningar från en harmonisk och lycklig ängel.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Sam Larsson regerar..

Heja Änglarna!!!!

Låt den där skadebenägna Dyrenstam som inte vill skriva på nytt kontrakt med IFK gå!

Visst han är bra men man skall nog inte vara för kaxig när man är i hans ålder..

Se hur det gick med Vasquez och Sana..

Var é de nu?

Dyrenstam blev nog spak nu när Adam kom tillbaka och gick direkt in i startelvan...

Bra och tydlig signal..

När Augustinsson kommer tillbaka finns det ingen plats längre...

FORZA IFK..

Det stämmer säkert att kampen mellan Gbg och Sth är viktig i sammanhanget och att båda dessa städer hellre tar kampen mellan varandra än att ta upp den mot de riktigt stora bollspelarna ifrån Malmö!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det började ju strålande SM guld SM guld :17:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Även om jag inte håller på Blåvitt så tycker jag det är skitkul att man satsar på inhemska unga killar OCH att de levererar när de får chansen! :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om jag inte håller på Blåvitt så tycker jag det är skitkul att man satsar på inhemska unga killar OCH att de levererar när de får chansen! :14:

 

Gillar med den filosofin till skillnad mot en del andra lag som ska ha hälften afrikaner i sin trupp, förödande för Svensk fotboll på sikt tror jag.

 

Visst en liten kryddning med utländska spelare är ok men när över halva laget består av finnar/afrikaner har det gått för långt enligt mig.

Jag skulle ha svårt att känna så starkt för Blåvitt med så många spelare i truppen som har noll anknytning till Svensk fotboll, men alla lag har sin filosofi.

 

Häcken är en hyllad ungdomsförening men var är ungdomsspelarna? Igår fanns det 2st på plan Källqvist och Hysén från Häcken.

 

Nåja det var skönt o ge Bk Röven ett rejält skjut i baken efter allt snack om att dom är framtiden mm :blah:

 

http://youtu.be/hggr3rqon0Y

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Ett exempel på hur bra det kan bli är GUIF (i o f s handboll).

För 6-7 år sedan var klubben konkursmässig, man tvingades sälja alla utländska stjärnor som man inte hade råd att avlöna.

Kvar fanns ett gäng 19-21-åringar som fick och tog chansen att hålla kvar klubben i högsta serien, det var det enda målet.

Många av dessa spelare finns kvar i klubben och har tagit klubben till SM-final tre gånger sedan dess (tyvärr inget guld dock).

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad lik den nye Sam-Glenn var den gamle Glenn-Torbjörn.

Dessutom tyckte jag att Glenn Corneliusson snackade likadant som Garage-Clirre...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då skickade vi ut Helsingborg från cupen igår och deras amerikan Bedoya lipade som den lilla bebis han är.

 

Buhuhu..Blåvitt spelar försvar..Buhuhuu Blåvitt spelar tråkig fotboll...Jag spelar hellre Fifa på tv-spel än spelar som dom lipade han vidare  :blah:

 

Nu är IFK Göteborgs smeknamn Änglarna och dom är mycket godhjärtade så.. http://ifkgoteborg.blogspot.se/2013/04/en-liten-halsning-ifran-ifk-goteborg.html

 

  Göteborgshumor :rotfl: //Forza Blåvitt

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
conservator

Den senaste tidens så omtalade AIK fick möta sin överman idag, 3 säkra poäng till Malmö som lät det vara spännande in i det sista för att sedan sätta in avgörandet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta var ju inte bra!

IFK Göteborg leder allsvenskan nu och inga mål insläppta heller...

 

Kommer ju aldrig att hålla detta, frågan är inte om utan när raset kommer för blåvitt för inte kan detta hålla i sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny vinst och fortsatt serieledning men det satt hårt inne idag och delad poäng hade väl varit mest rättvist, men vem fan har sagt att fotboll är rättvist?

 

Nu mår man riktigt  gott i soffan med ett glas rött, hoppas häcken kan ta 3 pinnar nu med//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny vinst och fortsatt serieledning men det satt hårt inne idag och delad poäng hade väl varit mest rättvist, men vem fan har sagt att fotboll är rättvist?

 

Nu mår man riktigt  gott i soffan med ett glas rött, hoppas häcken kan ta 3 pinnar nu med//Lp

Tjänare Hamnoi, å ja sitter framför datorn med både Blåvitts tröja å kortbyxor och mår gött..Mvh Maitan. Ps. Klockan nu 23,51

i Jomtien och cirka +25..ha det gött Hamnoi.

 

 

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny vinst och fortsatt serieledning men det satt hårt inne idag och delad poäng hade väl varit mest rättvist, men vem fan har sagt att fotboll är rättvist?

 

Nu mår man riktigt  gott i soffan med ett glas rött, hoppas häcken kan ta 3 pinnar nu med//Lp

Då vart det 3 poäng till Häcken också 2-0 mot Mjällby

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...