Jump to content
IGNORERAD

Pessimistens Allsvenska 2013


hamnoi

Recommended Posts

Skit happens, men så lågt som att vara skadeglad och komma med invektiv brukar jag inte sjunka,,,,, så alla ni änglasupporters som har så jävla svårt att ta en medgång,,,,,,,,,grattis, ni förtjänade segern.

 

Nu får man lov att vara realist, har man torskat mot MFF o Blåvitt så är man inte guldfavorit, hur mycket "skadedjursupporter" man än är utan bara att lyfta på kepsen och vara ödmjuk samt hoppas på en bättre säsong nästa år, då MFF och blåvitt åker ur!

Drömmaren Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 538
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    115

  • Sam sip sam

    53

  • hamnoi

    47

  • GreenValley

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skit happens, men så lågt som att vara skadeglad och komma med invektiv brukar jag inte sjunka,,,,, så alla ni änglasupporters som har så jävla svårt att ta en medgång,,,,,,,,,grattis, ni förtjänade segern.

 

Nu får man lov att vara realist, har man torskat mot MFF o Blåvitt så är man inte guldfavorit, hur mycket "skadedjursupporter" man än är utan bara att lyfta på kepsen och vara ödmjuk samt hoppas på en bättre säsong nästa år, då MFF och blåvitt åker ur!

Drömmaren Baa

Superdrömmare får jag nog kalla dig, skadedjurssupporter det var ett nytt utryck som jag inte kände till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ännu en härlig dag här på framsidan  :^^:

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit happens, men så lågt som att vara skadeglad och komma med invektiv brukar jag inte sjunka,,,,, så alla ni änglasupporters som har så jävla svårt att ta en medgång,,,,,,,,,grattis, ni förtjänade segern.

 

Nu får man lov att vara realist, har man torskat mot MFF o Blåvitt så är man inte guldfavorit, hur mycket "skadedjursupporter" man än är utan bara att lyfta på kepsen och vara ödmjuk samt hoppas på en bättre säsong nästa år, då MFF och blåvitt åker ur!

Drömmaren Baa

 

Du drömmer vackra drömmar...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tänk vilka tokiga drömmar det finns, måste komma ifrån tokiga människor :-)

 

Så går det när man sitter i hembyn och dricker whiskey 800 mil från sverige

 

Lätt att hallucinera då

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit happens, men så lågt som att vara skadeglad och komma med invektiv brukar jag inte sjunka,,,,, så alla ni änglasupporters som har så jävla svårt att ta en medgång,,,,,,,,,grattis, ni förtjänade segern.

 

Nu får man lov att vara realist, har man torskat mot MFF o Blåvitt så är man inte guldfavorit, hur mycket "skadedjursupporter" man än är utan bara att lyfta på kepsen och vara ödmjuk samt hoppas på en bättre säsong nästa år, då MFF och blåvitt åker ur!

Drömmaren Baa

 

Jag vet inte om det var mitt inlägg du syftade på.

Om det var det, så tycker jag att det är synd att det inte kom fram i texten att det givetvis var med glimten i ögat som jag skrev det där om gnagande skadedjur..

Kanske att jag skulle varit tydligare och slängt in ett par :ironi:  :ironi: så att det inte missuppfattades.

 

Allt "tjafs" på denna tråden har jag alltid uppfattat som att det är med glimten i ögat i alla fall..

Slänga lite skit fram och tillbaka på skoj, det är väl så supportrar brukar göra eller har jag fel? ???

 

Har jag trampat ngn på tårna, så ber jag i alla fall ödmjukast om ursäkt.. :ledsen:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart bara 1h kvar till en av årets rysare, på förhand så kan man klart konstatera att Malmö bär på favoritskapet trots bortaplan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart bara 1h kvar till en av årets rysare, på förhand så kan man klart konstatera att Malmö bär på favoritskapet trots bortaplan!

Ja det gjorde ni även borta och hemma mot djurgården och det såg vi hur det gick
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det gjorde ni även borta och hemma mot djurgården och det såg vi hur det gick

Lite favoritfall blir det ju under resans gång :-) annars hade det ju aldrig blivit några pengar till de som spelar på tipset!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det gjorde ni även borta och hemma mot djurgården och det såg vi hur det gick

Men i kväll var det ta mig sjutton inga problem att bära favoritskapet, tjohoo!

Link to comment
Dela på andra sajter

3-0 på onsdag så leder vi serien... Ska bara träna ihop backlinjen, mittfältet och anfallet tills dess. Bör ju inte vara några problem...

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nick Hornby skrev i Fever Pitch "the natural state of a football fan is bitter disappointment"så känns det nu...

 

  / Joe

Det går snabbt över!

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

 

Vi hann tydligen inte spela ihop backlinjen, mittfältet och anfallet i tid.. Glömde målvakten i mitt förra inlägg. Dags att ställa 42 årige Daniel Andersson i målet nästa match.

 

Nu finns det bara en lösning-sprit!

 

Heja IFK Glenn!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hann tydligen inte spela ihop backlinjen, mittfältet och anfallet i tid.. Glömde målvakten i mitt förra inlägg. Dags att ställa 42 årige Daniel Andersson i målet nästa match.

 

Nu finns det bara en lösning-sprit!

 

Heja IFK Glenn!

Ja det finns alltid alternativ!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjukt imponerande av Malmö att i en svår bortamatch mot HIF stå som segrare med 3-0.. :thumbsup:

Malmö har verkligen bevisat att man är en stark segermaskin i år och visade definitivt igår vart skåpet skall stå...

Även om man givetvis hoppas på att en Ängel lyfter SM-pokalen i år, så säger realisten i mig att det kommer bli oerhört svårt att peta bort Malmö från tronen...

Man ställer sin tilltro till att Elfsborg lyckas snuva MFF på en seger men det kommer inte bli lätt...

 

Imponerande MFF.... :thumbsup:

 

Forza Blåvitt! :14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok ni har alltså en skåning i laget ,ja grattis då :crazy:

Ja det är väl tur det problemet är att han pratar med en klingande göteborgsaccent!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...