Jump to content
IGNORERAD

Pessimistens Allsvenska 2013


hamnoi

Recommended Posts

GreenValley
Ja dom jäklarna på kvalplats är i vägen

Även nästjumbon Brommaflickorna är i vägen! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 538
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    115

  • Sam sip sam

    53

  • hamnoi

    47

  • GreenValley

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Ja dig lurar man inte, observerade att Blåvitt vann med 2-1 över bonke...f´låt bruksgänget :)

Observerade oxå att Blåvitt spelar final i Svenska cupen :P

Biljetter köpta ses vi på friends?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, jag tror nog Gnaget vinner imorgon så att Glennarna får åka hem tomhänta. Sen hade vi tänkte råna er på banken senare i månaden, ungefär som vi rånade södertäljemaffian idag...

 

Hoppas ni satsade en slant på Gnaget...

 

Serieledare, hej därnere vid brofästet. Det är vi som är HIF!!!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Hoppas ni satsade en slant på Gnaget...

 

Serieledare, hej därnere vid brofästet. Det är vi som är HIF!!!

Nu var de ju inte kvällens matcher jag syftade på när jag sa att serieledningen skulle bli kortvarig !

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var de ju inte kvällens matcher jag syftade på när jag sa att serieledningen skulle bli kortvarig !

 

Lets wait and see...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Lets wait and see...

I´m confident om vi nu ska vara internationella!

Link to comment
Dela på andra sajter

Djurgårn får på bortamatcherna hyra in någon som kastar in päron på någon difspelare då borde matchen avbrytas och poängen gå till Djurgården.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas ni satsade en slant på Gnaget...

 

Serieledare, hej därnere vid brofästet. Det är vi som är HIF!!!

 

Säger som changen... patetiskt :Går an o komma in o kaxa när man ligger i topp, hur gick det i cupkvarten förresten?

 

Blir annat när Bedoya/Mahlangu drar till sommaren och idi*ten Peter Larsson drar på sig lite fler utvisningar :spiteful:

 

Men lycka till, en femteplats klarar ni nog :wink:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Biljetter köpta ses vi på friends?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

 

Köper tågbiljetter imorgon och sen bokar jag på friends, tror vi står på norra stå :blink: ?

 

Ses vet jag inte, kommer med 999 alkoholdopade blåvita kamrater och alla är nog inte lika vänligt sinnade till trevliga djurgårdare som mig tyvärr :giggle: .

Tror vårat tåg går direkt till solna (14 vagnar). må bästa laget vinna :hi:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Säger som changen... patetiskt :Går an o komma in o kaxa när man ligger i topp, hur gick det i cupkvarten förresten?

 

Blir annat när Bedoya/Mahlangu drar till sommaren och idi*ten Peter Larsson drar på sig lite fler utvisningar :spiteful:

 

Men lycka till, en femteplats klarar ni nog :wink:

Nu var det ju "brofästet" som MC kraxade något om men du har nog rätt i att de får känna sig ganska nöjda med en femteplats!

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger som changen... patetiskt :Går an o komma in o kaxa när man ligger i topp, hur gick det i cupkvarten förresten?

 

Blir annat när Bedoya/Mahlangu drar till sommaren och idi*ten Peter Larsson drar på sig lite fler utvisningar :spiteful:

 

Men lycka till, en femteplats klarar ni nog :wink:

 

Ett gäng bananer i pyjamas är väl inget att oroa sig över...

 

Ser ut som både Bedoya och Mahlangu stannar året ut och PL har lärt sig att jobba med dobbarna före på mittplan inte lönar sig...

 

Ni ska nog klara er ifrån kvalplatsen precis som förra året, guldkampen kommer att ske söder om Hallandsåsen!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det bokat, det blåvita tåget med plats för 1000 pers sålde slut på 90 minuter.

Tur att man har kompisar som var tidiga i kön :ok: .

 

Biljetten till Friends är bokad, det blir klacken och gapa sig hes.100kr för en finalbiljett var ett bra pris tycker jag :thumbsup: //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det bokat, det blåvita tåget med plats för 1000 pers sålde slut på 90 minuter.

Tur att man har kompisar som var tidiga i kön :ok: .

 

Biljetten till Friends är bokad, det blir klacken och gapa sig hes.100kr för en finalbiljett var ett bra pris tycker jag :thumbsup: //Lp

Alltsa/////////////Fick ni inte pisk sa det rackte i veckan, vad ska ni dit o gora igen?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltsa/////////////Fick ni inte pisk sa det rackte i veckan, vad ska ni dit o gora igen?

 

Spela en final dit "hemmalaget" inte har tillträde :party: , tydligen blev div1 laget Öis en alltför svår nöta att knäcka för AIK som fick lämna turneringen :D .

 

Ska nog passa på att olla norra stå när jag ändå är där//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

HaHa...sant men norra sta finns inte mer, den ar helgonforklarad av kanda skal, synd att jag ar i LOS, skulle garna lotsat bonnlappen till ett vattenhal!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

HaHa...sant men norra sta finns inte mer, den ar helgonforklarad av kanda skal, synd att jag ar i LOS, skulle garna lotsat bonnlappen till ett vattenhal!

 

Jaja du vet vad jag menar, ert nya "norra stå" då :) .

Ja var kan man ta en öl i närheten av arenan utan att få ett bollträ eller gammal strömming kastad i hövvet?

 

Eller säger man Tjeeeena... en ståååkhoolm sjuutvååa tack.. och hoppas på att man går flott?

 

Tåget landar väl rätt i "fiendeland" Solna station tror jag, lång promenad till friends?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja du vet vad jag menar, ert nya "norra stå" då :) .

Ja var kan man ta en öl i närheten av arenan utan att få ett bollträ eller gammal strömming kastad i hövvet?

 

Eller säger man Tjeeeena... en ståååkhoolm sjuutvååa tack.. och hoppas på att man går flott?

 

Tåget landar väl rätt i "fiendeland" Solna station tror jag, lång promenad till friends?

Jag tror ni kommer att missa matchen om ni ska ga darifran, finns s!akert nagon guide som visar er till ratta.

Inte latt att fa nat serverat i dom fargerna i stockholmstrakten!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror ni kommer att missa matchen om ni ska ga darifran, finns sfargerna i Sthlms naromrade!akert nagon guide som visar er till ratta.

Inte latt att fa nat serverat i dom fargerna i stockholmstrakten!

 

Googlade lite...ska vara ca 1,1 km till arenan. Det ska man väl lösa på två timmar även om man ringlar fram :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Googlade lite...ska vara ca 1,1 km till arenan. Det ska man väl lösa på två timmar även om man ringlar fram :crazy:

Har sett på fejan att dom ska bygga ringmur längs med gångvägen....päron i konservburk är det nya innevapnet!

 

 

PS

Har inte sett den färdiga skapelsen IRL, taskigt att bli frånsprungen av en Göteborgare, men de får gå. DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

@33:an

 

Kollar på tv´n nu, kul när det händer lite :thumbsup:

Lycka till och hoppas ni vinner//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

2-1 Malmö halvtidy2ydezyq.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Halvfabrikat? :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...