Jump to content
IGNORERAD

Annétthe gripen i Thailand


Tallviking

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    14

  • andrejsdenruskige

    11

  • ole

    9

  • Sam sip sam

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack och Hej
Nja, hon tar en medveten risk.

Att folk verkligen hatar myglare kan man förstå. Låt oss säga att det finns 100st som denna kärring i Sverige.

Då börjar det likna ena rejäla summor.

 

Fuskare och bedragare är dom som sakta men säkert monterar ned våran välfärd.

 

 

Mig hade det inte gjort något om hon fick sig en stund i fängelse i Thailand. Då kanske hon får en annan syn på att sno pengar.

 

Det är inte bara bedragare som monterar välfärd. de största bovar är politiker och den som började nedmontering var Olof P. tät följd av Göran P. :crazy:

Och så var det någon emellan och någon efteråt  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte bara bedragare som monterar välfärd. de största bovar är politiker och den som började nedmontering var Olof P. tät följd av Göran P. :crazy:

Och så var det någon emellan och någon efteråt  :crazy:

 

Vilka väljer politikerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag röstade inte på någon av de.  :ahh:

 

Tyvärr så gjorde en annan det!

Får skylla på att jag kommer från Tibro :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej
Tyvärr så gjorde en annan det!

Får skylla på att jag kommer från Tibro :crazy:

Inte långt från mig vad jag bor nu, men jag kommer från en annan plats i Europa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så gjorde en annan det!

Får skylla på att jag kommer från Tibro :crazy:

 

Jag har röstat ogiltigt i landstingsvalet under många val nu.

Jag skriver följande på valsedeln: Lägg ner detta onödiga

steg mellan stat och kommun. Vård och omsorg kan skötas

av staten direkt mot kommunerna, med det systemet skulle mycket

pengar sparas bl. a. genom att man reducerade alla vansinniga felbeslut

som landstingspolitikerna tar

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.gifimages (1).jpg

 

 

Nej.

 

Og jeg tror ikke hun har stjålet fra nogen af dem der her giver udtryk for den store glæde det 

ville være at hun blev indsat på Bankok Hilton.

 

Jeg forstår ganske enkelt ikke den tankegang, hvor frådene nærmest står ud af munden og 

folk råber på retfærdighed eller er det hævn?

Jag förlorade ej heller en krona eller en droppe blod  i Utöya. Lik förbannat är jag glad att Breiviik haffades av rättvisan. Drog Breivik blod av dig? Om inte, så antar jag att du tycker synd om honom, som åkte dit. Annars synar jag dig som hycklare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förlorade ej heller en krona eller en droppe blod  i Utöya. Lik förbannat är jag glad att Breiviik haffades av rättvisan. Drog Breivik blod av dig? Om inte, så antar jag att du tycker synd om honom, som åkte dit. Annars synar jag dig som hycklare.

 

Jeg tycker synd om dig.

 

At sammenligne en økonomisk krim med en massemorder.

 

Og jeg prøver igen, selvfølgelig skal kriminalitet straffes, men ikke med tortur.

 

hycklare er noget jeg ser tydeligt i en masse indlæg her i tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Jeg tycker synd om dig.

 

At sammenligne en økonomisk krim med en massemorder.

 

Og jeg prøver igen, selvfølgelig skal kriminalitet straffes, men ikke med tortur.

 

hycklare er noget jeg ser tydeligt i en masse indlæg her i tråden.

 

Gå å lägg dig nu å sov,,,,,,,,,,Lääääääääääääääääänge

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå å lägg dig nu å sov,,,,,,,,,,Lääääääääääääääääänge

 

Hvis du bare kan klare svigermor så skal du være glad. :crazy:

 

Hvis du har en mening om emnet så kom med den, alt dit,

 

giv mig ret eller jeg er sur kan du stoppe skråt op. :jester:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jeg tycker synd om dig.

 

At sammenligne en økonomisk krim med en massemorder.

 

Og jeg prøver igen, selvfølgelig skal kriminalitet straffes, men ikke med tortur.

 

hycklare er noget jeg ser tydeligt i en masse indlæg her i tråden.

 

Om det är tortyr att sitta i thailändskt fängelse så borde du, med din moraliskt riktiga kompass, ta avstånd från hela Thailand som stat.

Spendera inte en spänn i Thailand, detta ondskefulla land.

 

Vi bojkottar Iran, Nord-Korea och en massa andra länder. Gå du som front man och bojkotta Thailand p.g.a deras tortyrliknande fängelsemiljöer.

 

Att fängelsemiljön är bättre än åldringsvården och sjukvården i Sverige ser jag som ett hån. 

Först stal kärringen från de sjuka, sedan får hon ett bättre omhändertagande än vad många gamla har.

 

 

Kom ihåg Ole.

Andras börs är lika mycket värd som din. Du hade blivit rasande om det hade saknats 8kronor.

5miljoner är lika mycket värda även om det är dina pengar eller landstingets pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är tortyr att sitta i thailändskt fängelse så borde du, med din moraliskt riktiga kompass, ta avstånd från hela Thailand som stat. Spendera inte en spänn i Thailand, detta ondskefulla land.

 

Sikke en omgang pladder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ironiskt nog så var hon landstingspolitiker och skulle få
landstingets ekonomi att gå ihop, samtidigt arbetade hon privat som sjukgymnast
och lurade samma landsting på stora summor genom att fejka
patientbesök som hon aldrig hade haft. Dessutom satt hon i polisstyrelsen

för Värmland, snacka om dubbelmoral. Ett exempel på hennes bedrägeri

är enligt tidningen NWT: Efter att rapporten blivit offentlig gjorde NWT en granskning

som visade på fler tveksamheter. Bland annat kunde vi avslöja att M-politikern begärt ersättning

för 20 behandlingar samma dag som hon satt i sammanträde i polisstyrelsen i Karlstad, 16 mil från mottagningen.

Samtidigt skall ju Landstinget ha sig en riktig känga för urusel kontroll av sina utbetalningar

Link to comment
Dela på andra sajter

fattar inte varför alla dårar som åker till Thailand för att "gömma sig alltid e så puckade å bosätter sig i Pattaya eller pukhet? ???

 

 

e väl bättre å undvika fetaste farangområdena eller....    :52:

 

Kaka söker maka heter det väl, de vill väl omge sig med likasinnade...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att någon som under lång tid stulit pengar från vår gemensamma vård nu åkt fast känns faktiskt bra. De pengarna som hon har stulit hade gjort en stor skillnad för många patienter. Den som tror något annat har aldrig besökt svensk vård de senaste 10 åren.

 

Samtidigt så tror jag att det tyvärr ligger någon form av större personligt problem bakom - vem tar en så stor risk för en så relativt liten summa med pengar? 

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner igen bilden på ex-sambon , tror att han har krängt hus i Thailand till svenskar...
Kanske släktingen , men jag tror inte att ex-sambon har gjort det . Vet vem det är och han och hans barn driver ett litet åkeri i klarälvdalen . En schysst man , vet inte hur han fått ihop det med henne .
Link to comment
Dela på andra sajter

Antar den sega utlämningsproceduren är till för att lätta henne på onödigt bagage på vägen hem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon erkänner enligt aftonbladet att hon slarvat med bokföringen, hehe. Ska prova det när vår revisor kommer nästa gång. Hoppsan jag bokade en mille rakt in på mitt lönekonto.

Ändrades av Peolito
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...