Jump to content
IGNORERAD

Annétthe gripen i Thailand


Tallviking

Recommended Posts

Hur kan en släkting till henne gripa thaipoliser :crazy:  :crazy:

 

 

Därför att släktingen var mycket större och starkare, typ...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    14

  • andrejsdenruskige

    11

  • ole

    9

  • Sam sip sam

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Släktingen har upplåtit sitt bankkonto till hennes pengar och är efterlyst för medhjälp till penningtvätt bl.a

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ja kan man ikke andet kan man da glæde sig over andres ulykke.

 

Hvad glæde har mennesker i at andre bliver udsat for noget umenneskelig,

som det er at sidde i et thai fængsel som farang.?

 

:party1:  :boulay:

 

 

Hade hon stulit 965.000Sek från dig så hade du säkert också uppskattat att hon hade torskat dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-9866-0-35760600-1363969971.jpg

 

Hade hon stulit 965.000Sek från dig så hade du säkert också uppskattat att hon hade torskat dit.

 

Nej.

 

Og jeg tror ikke hun har stjålet fra nogen af dem der her giver udtryk for den store glæde det 

ville være at hun blev indsat på Bankok Hilton.

 

Jeg forstår ganske enkelt ikke den tankegang, hvor frådene nærmest står ud af munden og 

folk råber på retfærdighed eller er det hævn?

 

 

Måske skal vi bare glemme vores fremskridt og komme tilbage til middelalderens straffemetoder.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
attachicon.gifimages (1).jpg

 

 

Nej.

 

Og jeg tror ikke hun har stjålet fra nogen af dem der her giver udtryk for den store glæde det 

ville være at hun blev indsat på Bankok Hilton.

 

Jeg forstår ganske enkelt ikke den tankegang, hvor frådene nærmest står ud af munden og 

folk råber på retfærdighed eller er det hævn?

 

 

Måske skal vi bare glemme vores fremskridt og komme tilbage til middelalderens straffemetoder.

 

 

Så alla thailändare som ska sitta i fängelse. Vart ska dom deporteras, till Sverige eller kanske Danmark?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så alla thailändare som ska sitta i fängelse. Vart ska dom deporteras, till Sverige eller kanske Danmark?

 

Hvorfor skulle de dog det?

 

Har de også givet de selv retfærdige problemer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Måske skal vi bare glemme vores fremskridt og komme tilbage til middelalderens straffemetoder.

 

I en del fall, tex när politiker missbrukar sin folkvalda ställning för egen vinning - varför inte ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ja kan man ikke andet kan man da glæde sig over andres ulykke.

 

Hvad glæde har mennesker i at andre bliver udsat for noget umenneskelig,

som det er at sidde i et thai fængsel som farang.?

 

:party1:  :boulay:

 

 

 

 

 

 

För att klargöra en sak så går vi till ditt första inlägg.

"Andras olycka"

Hur tänkte du där. Ja, det var väl synd att hon åkte fast. Stackars dam.

 

Att sitta i Thai-fängelse som farang eller som Thai har väl inte så stor betydelse. Eller menar du att Thai är någon typ av mindre värda människor, och då kan dom givetvis sitta i deras jävla fängelsehålor.

Kan Thai så kan fanimej farang.

 

Skulle hon råka få sitta häktad i Thailand så va fan. För några mille skulle jag gärna sitta i BKK några månader.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag har inte information nog för att göra mig en uppfattning om hon är skyldig eller inte men när jag läser inläggen här så måste hon väl redan vara dömd?

Link to comment
Dela på andra sajter

I en del fall, tex när politiker missbrukar sin folkvalda ställning för egen vinning - varför inte ?

 

Ja så kan vi jo bevise vi ikke selv er bedre.

 

Og hvis det er ulovligheder, så straffes også politikere, men er det bare politisk

brug af det mandat de er blevet givet ved valget, så er det jo ikke ulovlig.

 

Bare se på brugen af milliarder i EU, det er noget vi som vælgere har givet den ret til.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till Ole

Hon har genom falska uppgifter lagt beslag på

landstinget i Värmlands pengar. Pengar som skulle

gå till de värmlänningar som behöver vård eller göra sjukbesök.

Jag tillhör dem så därför är jag glad att de har gripit henne

och att hon får lida lite för detta. De miljoner hon har tagit

hand om kunde ha givit bätte vård åt åtskilliga värmlänningar.

Hoppas att vi nu kan få tillbaka en del av summan

Ändrades av jordvarme
Link to comment
Dela på andra sajter

fattar inte varför alla dårar som åker till Thailand för att "gömma sig alltid e så puckade å bosätter sig i Pattaya eller pukhet? ???

 

 

e väl bättre å undvika fetaste farangområdena eller....    :52:

Ändrades av Lung King

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att klargöra en sak så går vi till ditt första inlägg.

"Andras olycka"

Hur tänkte du där. Ja, det var väl synd att hon åkte fast. Stackars dam.

 

Att sitta i Thai-fängelse som farang eller som Thai har väl inte så stor betydelse. Eller menar du att Thai är någon typ av mindre värda människor, och då kan dom givetvis sitta i deras jävla fängelsehålor.

Kan Thai så kan fanimej farang.

 

Skulle hon råka få sitta häktad i Thailand så va fan. För några mille skulle jag gärna sitta i BKK några månader.

 

Hvordan kan du udlægge, at jeg skulle mene det er synd, hvis damen er eftersøgt er det fint at politiet arresterede hende

og udleverer hende til retsforfølgelse i Sverige, da det er sverige der har efterlyst hende.

 

Og nej, thai fængsler er ikke menneskeværdige. 

 

At du kan få det til at jeg skulle mene thaier var mindre værdige må være din egen konklusion, ikke min.

 

Om thaier burde sidde i disse overfyldte fængsler? nej men der er intet alternativ i Thailand.

 

Men det handler jo kun om ondskaben der lyser ud af mange indlæg jeg er modstander af, og jeg

har oplevet det gang på gang så snart en farang har set en yndig thai, så mister han medmenneskeligheden

og bliver både blind og døv overfor vestlig kultur og viden.

 

Hvor mange her på MPR tror du har mistet bare 1 kr. på kvindens udskejelser?

Link to comment
Dela på andra sajter

fattar inte varför alla dårar som åker till Thailand för att "gömma sig alltid e så puckade å bosätter sig i Pattaya eller pukhet? ???

 

 

e väl bättre å undvika fetaste farangområdena eller....    :52:

För att dårar är" puckade" :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Till Ole

Hon har genom falska uppgifter lagt beslag på

landstinget i Värmlands pengar. Pengar som skulle

gå till de värmlänningar som behöver vård eller göra sjukbesök.

Jag tillhör dem så därför är jag glad att de har gripit henne

och att hon får lida lite för detta. De miljoner hon har tagit

hand om kunde ha givit bätte vård åt åtskilliga värmlänningar.

Hoppas att vi nu kan få tillbaka en del av summan

 

Mener du alvorligt at alle i Värmland mister vård og sjukbesök på grund af denne kvindes 

kreative evner. 

 

Mon ikke der findes penge til  vård og sjukbesök på budgettet, selv om der har været en svindler på spil.

 

Og selvfølgelig skal hun da straffes for sin ugerning.

 

Men jeg ser ingen grund til at hun skal udsættes for tortur, hvilket jeg mener en tur på f.eks. Hilton i Bangkok er.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Hvordan kan du udlægge, at jeg skulle mene det er synd, hvis damen er eftersøgt er det fint at politiet arresterede hende

og udleverer hende til retsforfølgelse i Sverige, da det er sverige der har efterlyst hende.

 

Og nej, thai fængsler er ikke menneskeværdige. 

 

At du kan få det til at jeg skulle mene thaier var mindre værdige må være din egen konklusion, ikke min.

 

Om thaier burde sidde i disse overfyldte fængsler? nej men der er intet alternativ i Thailand.

 

Men det handler jo kun om ondskaben der lyser ud af mange indlæg jeg er modstander af, og jeg

har oplevet det gang på gang så snart en farang har set en yndig thai, så mister han medmenneskeligheden

og bliver både blind og døv overfor vestlig kultur og viden.

 

Hvor mange her på MPR tror du har mistet bare 1 kr. på kvindens udskejelser?

 

Nja, hon tar en medveten risk.

Att folk verkligen hatar myglare kan man förstå. Låt oss säga att det finns 100st som denna kärring i Sverige.

Då börjar det likna ena rejäla summor.

 

Fuskare och bedragare är dom som sakta men säkert monterar ned våran välfärd.

 

 

Mig hade det inte gjort något om hon fick sig en stund i fängelse i Thailand. Då kanske hon får en annan syn på att sno pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

I en del fall, tex när politiker missbrukar sin folkvalda ställning för egen vinning - varför inte ?

Pratar du om Thailand eller Sverige?

Kanske rent av båda länderna...

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore ju grymt se om dom börjar jaga bank/värdetransportsrånare, utpressare och andra grova brottslingar också.  

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Mener du alvorligt at alle i Värmland mister vård og sjukbesök på grund af denne kvindes  kreative evner. 

 

 

Åtskilliga är inte lika med alla, men fler än några stycken 

Utan hennes kreativitet kunde 3-4 läkare ha anställts under 1 år och hur

många patienter kunde dessa ha hjälpt tror du

Ändrades av jordvarme
Link to comment
Dela på andra sajter

Hon var väl en snäll brottsling egentligen, pengar som försvann men ingen som drabbades

 

4,5mille från landstinget, det borde räcka till ett par-tre sjukskötersker ett år, och en bra sudd från

 

fd sambon. Jag ser det som att någon drabbades både fysiskt och eventuellt psykisk.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

4,5mille från landstinget, det borde räcka till ett par-tre sjukskötersker ett år, och en bra sudd från

 

fd sambon. Jag ser det som att någon drabbades både fysiskt och eventuellt psykisk.

Håller med . Titta bara på kaoset på akuten i Karlstad för att det "inte " finns några pengar .

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hon blåste sin gubbe på ca 1miljon Sek.

 

Själv gråter många ut på forumet när dom torskade 3000 Sek när dom blev blåsta av en barbrud eller nåt.

 

 

Så, när ni nu känner efter, hur djävligt det kändes, när Noi blåste er på 3k, 8k eller kanske 20k. Ja, då kan ni tänka er hur det känns att bli blåst på 1mille.

 

Att sedan folk gapar och skriker om att man skär ner inom Landstinget o.s.v. Denna kvinna valde att skära ner på några mille för att dom skulle sitta så fint i hennes börs.

 

Undrar hur hennes "det är jag som är offret-historia" kommer att låta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Själv gråter många ut på forumet när dom torskade 3000 Sek när dom blev blåsta av en barbrud eller nåt
Och det behöver inte vara 3000 SEK, räcker ju om en khau phat kai kostar 25 THB mer
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...