Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Här bjuder man till med en TBF och så sitter eliten o glor på melodifestivalen..FY FAN


hamnoi

Recommended Posts

Vilket jävla pro-möte,har alla börjat studera buffelrövarnas anatomi  medan man tog ett uppehåll???. Nu ringer jag knasjävel.

 

Har jag tur så avbryter jag hans älskog med grannkärringen.

 

Piss Off

 

Ride on

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    32

  • Benriach

    9

  • ola med b

    6

  • Drik

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu smorde inte FFF några läppar, innan hon drog till sängen, kanske lite fritt spelrum finns kvar..

Men det finns 10 krabat i sängen som vägrar att förflytta sig om FF hade andra planer..

Men fria 60 cm i egen sänghalva får duga till natten, så godnatt pojkar..

FF

Ja på 60 cm kan man hitta på mkt roliga saker :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

50 cent i högtalaren o tomt whiskyglas. livet är hårt.

 

Tar det gangstastyle.fuck off you motherfuckingboringmamasboysthatonlylikeabuffaloswidwasasaview

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att se Hamnoi tillbaka i högform, mer dirty än någonsin efter sitt lilla självavstängda träningsläger.

En succétråd utan nån helst mening men som fyller en viktig funktion en lördagskväll, inte att förakta.

 

Själv sitter man med en kopp kaffe och rodnar medan man läser igenom tråden och undrar om inte Hamnoi hann slockna innan han kom in i sänghalmen.

 

Mitt tips är att han snarkar på soffan, godnatt på dig Hamnoi!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nog för att jag kan starta svammeltrådar på fyllan men det här tar nog priset :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Så blir en lödag då man inte får "gå ut", utan måste sitta hemma med fulspriten, tuffa till sig och skryta.

Jag är inte avundsjuk  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Saknar Jimmy 666 i den här tråden också, jävla svammelkukar

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

MPR när det är som bäst!!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så blir en lödag då man inte får "gå ut", utan måste sitta hemma med fulspriten, tuffa till sig och skryta.

Jag är inte avundsjuk  :thumbsup:

 

Ett rätt fick du med ivf.inte dåligt av en gammal hängpung, man får vara nöjd med del lilla :) .

Och jag förstår att du inte är avundsjuk, det bevisar bara att du är normal//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett rätt fick du med ivf.inte dåligt av en gammal hängpung, man får vara nöjd med del lilla :) .

Och jag förstår att du inte är avundsjuk, det bevisar bara att du är normal//Hn

Hi Hi Hösäck?????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att se Hamnoi tillbaka i högform, mer dirty än någonsin efter sitt lilla självavstängda träningsläger.

En succétråd utan nån helst mening men som fyller en viktig funktion en lördagskväll, inte att förakta.

 

Själv sitter man med en kopp kaffe och rodnar medan man läser igenom tråden och undrar om inte Hamnoi hann slockna innan han kom in i sänghalmen.

 

Mitt tips är att han snarkar på soffan, godnatt på dig Hamnoi!

 

Soffan blev det ej, men om frugan hade fått välja så..

 

La mig i sängen och skulle kolla på lite UFC men fick bara se john blund och somnade med snus i truten.

 

Ett rejält bakrus har jag även om jag inte var så full som det verkar här...blev en skaplig  skvätt tagen ur whiskyn.

 

Bara o bryta ihop o komma igen och nu kom min härliga fru med en kopp kaffe oxå..hon börjar mjukna :crazy: .

 

Trevlig dag på dig gubben

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hi Hi Hösäck? ????

 

Jo nu är man slående lik en hösäck/skridskopåse, jag kanske skulle ta och prova Atoms tips idag.

Det känns som en bra dag för en chipspåse på huvudet.

Vart tog du vägen igår?

Alltid bra att ha en full svamp som tar lite av skotten, nu blev man en sittande måltavla för alla torrbollar och plötsligt vulgärast o

elakast på forumet.

 

Ha en härlig dag gubben.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Soffan blev det ej, men om frugan hade fått välja så..

 

La mig i sängen och skulle kolla på lite UFC men fick bara se john blund och somnade med snus i truten.

 

Ett rejält bakrus har jag även om jag inte var så full som det verkar här...blev en skaplig  skvätt tagen ur whiskyn.

 

Bara o bryta ihop o komma igen och nu kom min härliga fru med en kopp kaffe oxå..hon börjar mjukna :crazy: .

 

Trevlig dag på dig gubben

Snus i Trut bättre än knas i Bak??????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snus i Trut bättre än knas i Bak? ?????

 

Definitivt, han var väl i baken på grannfrun kan man tänka?????

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Snus i Trut bättre än knas i Bak??????

Skulle vara intressant att få en inblick i vad som rör sig inuti din skalle :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fru eller fröken Häggkvist :ahh:

 

http://youtu.be/n335ShBWBfc

Äntligen, som jag letat...

 

Hittade äntligen en bild påna innan pasotor ekman å rådjursaadeln förstörde musen på denna unga varelse

 

post-5552-0-36194300-1362905718.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara intressant att få en inblick i vad som rör sig inuti din skalle :rotfl:

 

Hmmm tror du verkligen det finns något som rör sig i vakuumet????

Torde vara fysiskt omöjligt men vem vet.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara intressant att få en inblick i vad som rör sig inuti din skalle :rotfl:

Det har många läkare sagt oxå!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara intressant att få en inblick i vad som rör sig inuti din skalle :rotfl:

 

Somnade du tidigt igår eller noncha du mig bara din orm ??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

ahhhh..en riktiger kvaliteten tråden man missade i går kväll :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Somnade du tidigt igår eller noncha du mig bara din orm ??

 

Somnade tidigt på soffan; det mår man bra av idag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää, nu får det bli en hamnoi söndag, samhällstjänsten kallar...

 

Frugan jobbar och jag får ta tag i söndagsstädningen och sen en kall dusch innan frukosten ska dukas.

Men jag får börja med att torka mig i röven kanske?????

 

Syns later skethögar

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Somnade tidigt på soffan; det mår man bra av idag :)

 

Vaknade du inte av mitt samtal???

Kändes som paybacktime igår...men det lyckades inte det heller :nono:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...