L200 Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Renovering av vaxelladan och ny koppling till L200 4x4.med arbete och material. 4700 Bath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kawasaki Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Renovering av vaxelladan och ny koppling till L200 4x4.med arbete och material. 4700 Bath helt otroligt billigt.som när jag fick punka på moppen i Phuket 100 bhat bara lämna och gå och käka sen klart heheheh hej alla glada.Thai är bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Lämnade 26Kg för kromning 19000 bath bra vart det och håller än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Ni ser grabbar,allt är inte skit med detta fantastiska land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Renovering av vaxelladan och ny koppling till L200 4x4.med arbete och material. 4700 Bath Bysmed eller märkesverkstad ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mytoman Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 När vi endå pratar om roliga priser och fordon så kan jag ju komma med: 1. Priset på begagnade bilar/MC, EX. En sunkig Volvo 850 för 220.000-.300.000baht, Något man vanligtvis får betalt för om man tar emot i sverige, givetvis inte lika fin i lacken men ta mej tusan om inte chassi och motor är i bra mycket bättre skick än vad som finns att vänta sig i Thailand. 2. Priset som visa av damerna som ser ut som att dem är 3 generationen utav inavel utav apor begär för sin hoi. 2000-4000bht shorttime. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Fullservice på märkesverkstad 2300 Bht allt inkluderat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 Tvätt av bil ut och invändigt på Castrol verkstan 120 bath Fyllning ac 400 bath “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 23, 2013 Dela Inlagd Februari 23, 2013 en timmes sightseeing med TukTuk i Chiang Mai 50 B. vart inte ens tvingad in i en souvenir butik. Föraren kunde dessutom begriplig Engelska så han kunde guida ordentligt. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Tjena! Hårtvätt,klippning,rakning,klippa näshåren,trimma ögonbrynen,isad handuk,lite nackmassage. 60 Baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Byte av frikopplingsvajer på min Honda Phantom 150 Baht och då fick han även kapa vajern och löda dit en ny vajernippel. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 helt otroligt billigt.som när jag fick punka på moppen i Phuket 100 bhat bara lämna och gå och käka sen klart heheheh 20 baht i norra Chiang Mai. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Ni ser grabbar,allt är inte skit med detta fantastiska land. Men nästan he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Men nästan he he Vi har iaf inte cykloner och jordbävningar stup i kvarten som i vissa andra länder, men du får väl försöka hitta luckorna framöver. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 (ändrad) Åkte in på lokala bilverkstan för att byta en blinkerslampa bak på pickupen. Det var en gul lampa i vit reflektor som dom inte hade Meken drog iväg på moppen, 10 minuter senare var han tillbaka och bytte den lampa han fixat och allt för 50 baht Ändrades Februari 24, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Vi har iaf inte cykloner och jordbävningar stup i kvarten som i vissa andra länder, men du får väl försöka hitta luckorna framöver. Idag är en bra dag sval frisk vind ,nästa måndag också bra Mandag 04.03.2013 kl 1–7 27° 0,1 mm Flau vind, 1 m/s fra sørvest kl 7–13 27° 6,9 mm Flau vind, 2 m/s fra sørvest kl 13–19 26° 1,4 mm Svak vind, 3 m/s fra sørøst kl 19–1 26° 0 mm Flau vind, 1 m/s fra sør Tirsdag 05.03.2013 kl 1–7 25° 0 mm Flau vind, 2 m/s fra vest-nordvest kl 7–13 25° 0 mm och måndagen därpå ändå bättre för då får jag åka hem jippi hurra hurra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 måndagen därpå ändå bättre för då får jag åka hem jippi hurra hurra Rätt åt dig Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Rätt åt dig Mvh BBJ Att jag måste vara kvar här 2 veckor till ,vad har jag gjort för ont ,men idag är det ok frisk svalkande vind sedan ska jag dra bort till naklua och käka världens godaste köttbullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rybbe Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 helt otroligt billigt.som när jag fick punka på moppen i Phuket 100 bhat bara lämna och gå och käka sen klart heheheh Du fick punka på Phuket, jag fick punka i Isaan , Pakchong och pröjsade 20 Bath. Rybbe Pakchong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 vad har jag gjort för ont Köpt biljett hitner frivillig kanske... världens godaste köttbullar Jag trodde du gjorde dem själv Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Byte av drivrem på vår Yamaha, drivrem 280 bath och arbete 50 bath. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Käkade på liten håliväggenrestaurante, ingen öl..no pompem, en av tjejerna tog sin moppe och drog iväg till 7/11 och inhandlade de nödvändiga elefantburkarna. Kostnad: 23 THB/st.Snålisen Baa gav henne 30THB/st för en 6 pack.hur mycket tips det blev på notan talar han inte om! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Käkade med en kompis och respektive på "Yum Saap" (en thaimats kedja) i en Central mall i Bangkok (lite snofsigt). Ingen öl på menyn? Inga problem, men ni får vänta 15 minuter på ölen, OK? OK! Men varför? "Tops börjar inte sälja öl förrän om 12 minuter, kl 17" Kompisen tog notan, ölen stod uppsatta för inköpspriset, 40 bath styck eller så. Blev bra dricks och en slant till killen som sprungit till Tops å handlat 4 stora Chang åt oss. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Byte av dragkedja i en jacka 50 tbh för material och arbete. I svedala kostar en sådan dragkedja 100 kr. Byte av urverk i en guldklocka tog kinesen 11 kr för material och arbete. born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Februari 24, 2013 Dela Inlagd Februari 24, 2013 Du fick punka på Phuket, jag fick punka i Isaan , Pakchong och pröjsade 20 Bath. Fick betala hela 50 bath men till mitt försvar så bytte de innerslangen och gick runt moppen och drog åt skruvar. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu