Jump to content
IGNORERAD

Inrikesflyg Thailand


viking39

Recommended Posts

Ser ut som om alla inrikesflyg i Bangkok går från den nya flyglatsen

men på en del sider står det att vissa plangår från den gamla

tänkte vänta tills jag kommer ner o boka biljetter vet ju inte om flyget blir försenat ju O då brinner resan inneär det mycket dyrare o köpa dom på plats ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du flyga Thai inrikes kan du hamna på båda flygplatserna om jag kommer ihåg rätt. Air Asia flyger från nya.Men kolla Thai

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ser ut som om alla inrikesflyg i Bangkok går från den nya flyglatsen

men på en del sider står det att vissa plangår från den gamla

tänkte vänta tills jag kommer ner o boka biljetter vet ju inte om flyget blir försenat ju O då brinner resan inneär det mycket dyrare o köpa dom på plats ?

Hej viking39!

Här kan du se vilka bolag som flyger inrikes från Don Muang, om du orkar plöja igenom luntan...  ;)

http://www2.airportt...EANG.pdf#page=6

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai flyger inrikes till iaf Koh Samui från nya flygplatsen,den kan du boka hemifrån(om du åker thai från sverige)då fixar dom väl en ny resa om dom inte håller tiden.Mvh Måne  :great:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Thai flyger inrikes till iaf Koh Samui från nya flygplatsen,den kan du boka hemifrån(om du åker thai från sverige)då fixar dom väl en ny resa om dom inte håller tiden.Mvh Måne  :great:

Dom fixar definitivt ny resa om det är försenat. Dessutom går bagaget vidare till Samui utan att man behöver tulla det i Bangkok om jag förstått det rätt.

Tveksamt vad som händer om man ska åka vidare inrikes med något lågprisbolag.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bokat inrikes med Air Asia till Udon Thani. jag har 3.5 timmar på mig . Enligt Thai så ska 1 timme räcka för att ta sig ut från flygplatsen. Det är bara att hoppas att inte SAS är försenad för mycket. Då blir det problem.  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...