Jump to content
IGNORERAD

Thai massage i GBG idag! 18/2-13


Minne00

Recommended Posts

Hej,

 

är i desperat behov av massage men vet inte var jag skall vända mig, hoppas att ni kan komma med tips!

Om man får så får ni gärna lämna länkar till hemsidor eller telefonnummer att ringa.

Får man inte det så skicka mig ett PM så lämnar jag ut mitt nummer, bara någon kan ta hand om min leabrutna kropp någon gång efter klockan ett idag!

 

Tack i förväg!

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vilken idi*t som helst kan söka på nätet bevisade du kuai, men vilka som är bra ville nog Minne00 ha tips på så om du kan tipsa vore bra..

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte provat själv men frugan säger att Partille Thaimassage är bra.

Trevlig dam som har haft massagen i flera år, ligger 50 meter från Partille tågstation, 300m från Bussstationen i Allum vid Partille centrum.

Gott om parkering alldeles intill på pendelparkeringen.

http://www.partillethaimassage.se/

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev det nån massage Minne?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vilken idi*t som helst kan söka på nätet bevisade du kuai, men vilka som är bra ville nog Minne00 ha tips på så om du kan tipsa vore bra..

 

Vad är bra? Och hur ska någon kunna bedöma det, utan att ha besökt alla som finns (i Göteborgsregionen)? Klarar du det? Eller lever du i gissningarnas villfarelse?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är bra? Och hur ska någon kunna bedöma det, utan att ha besökt alla som finns (i Göteborgsregionen)? Klarar du det? Eller lever du i gissningarnas villfarelse?

Bedöma i fall stället är bra går ju fint, att berätta vilket som är bäst kan vara bågot svårare om man inte besökt alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att se att forat funkar som det skall, bråk och tjafs i varenda tråd!

 

Gonatt dönickar.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bedöma i fall stället är bra går ju fint, att berätta vilket som är bäst kan vara bågot svårare om man inte besökt alla!

 

Bra på vilket sätt och för vem? Hur kan du tro att alla andra tycker som den som tycker det är bra? Symtomatiskt för MPR, tro, tycka och inte veta!

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra på vilket sätt och för vem? Hur kan du tro att alla andra tycker som den som tycker det är bra? Symtomatiskt för MPR, tro, tycka och inte veta!

Att veta vad man själv tycker är bra är väl ganska grundläggande om man ska analysera något!

Link to comment
Dela på andra sajter

Have no fear the google master is here!

...Men nu har hon säkert redan fått sin massage...

 

http://www.rejta.se/sok/thai+massage/g%C3%B6teborg

 

'

EDIT: Hehe enligt Rejta håller vääääldigt många matställen på med massage också. :)

Denna blev mer rätt. http://www.rejta.se/sok/thaimassage/G%C3%B6teborg

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Att veta vad man själv tycker är bra är väl ganska grundläggande om man ska analysera något!

 

Tyvärr har statistisk signifikans absolut inget som helst med vad du personligen tycker! Det som kan betraktas som "bra" är vad den undersökta populationen anser och är den bärande grunden för analys. Dessutom gäller att ha en så stor svarsfrekvens att du ska kunna uttala dig med en angiven säkerhet.

 

Kunskap är icke tung att bära dock kan det vara tungt för många att uppnå den!

 

Din teori bygger på rena löjan! Om 10 stycken tycker att "salong" A är den bästa och du tycker att "salong" B är bäst, vad har då ditt tyckande i en analys att göra?

 

Over and out!

Ändrades av kuai

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr har statistisk signifikans absolut inget som helst med vad du personligen tycker! Det som kan betraktas som "bra" är vad den undersökta populationen anser och är den bärande grunden för analys. Dessutom gäller att ha en så stor svarsfrekvens att du ska kunna uttala dig med en angiven säkerhet.

 

Kunskap är icke tung att bära dock kan det vara tungt för många att uppnå den!

 

Din teori bygger på rena löjan! Om 10 stycken tycker att "salong" A är den bästa och du tycker att "salong" B är bäst, vad har då ditt tyckande i en analys att göra?

 

Over and out!

Verkar vara rätt rörigt i din skalle..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är som sagt omöjligt att uttala sig vilket massageställe som är bäst.

 

Jag är själv inte särskilt intresserad av massage, men då exfru Chang sysslade med det fick jag en viss inblick. Min slutsats är att det beror till viss del på kvaliten av massage, till viss del på massörens personlighet och villighet att prata alternativt vara tyst beroende på kundens önskemål. Massören måste liksom vara lyhörd för hur kunden vill ha det, och det kan vara viktigare än hur skickligt själva massagen utförs. Lokalens utformning har viss betydelse, ostädad lokal med madrasser på golvet är inte lockande.

 

Och så till slut priset. Rent krasst kan jag väl säga att snåla kunder är ointressanta, och det får räcka med det.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr har statistisk signifikans absolut inget som helst med vad du personligen tycker! Det som kan betraktas som "bra" är vad den undersökta populationen anser och är den bärande grunden för analys. Dessutom gäller att ha en så stor svarsfrekvens att du ska kunna uttala dig med en angiven säkerhet.

 

Kunskap är icke tung att bära dock kan det vara tungt för många att uppnå den!

 

Din teori bygger på rena löjan! Om 10 stycken tycker att "salong" A är den bästa och du tycker att "salong" B är bäst, vad har då ditt tyckande i en analys att göra?

 

Over and out!

Bäst eller bra, en viss skillnad!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Symtomatiskt för MPR, tro, tycka och inte veta!

 

Då är det jo bra att du är här och styr upp  :thumbsup:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde att tråden handlade om massage?     :rolleyes:

Trådskaparen ville ha tips om bra thaimassage ja,inte en massa löst svammel om massage och annat :rolleyes:  :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...