Jump to content
IGNORERAD

Måste videoklipp läggas upp på YouTube för att länkas på MPR?

kuai

Recommended Posts

Har hittat några videoband från "stenåldern" numera går det ju att kopiera in dessa på datorn i ett "huj".

(1) Frågan är, måste videoklippen först läggas på Youtube för att kunna länke dem på MPR?

(2) Går det inte att ladda upp klippen direkt på MPR?

(3) Finns det andra ställen än Youtube att lägga upp dem på, om det inte går att ladda ner direkt till MPR?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Dela på andra sajter

Bra fråga 

Har 10000 tals klipp sedan 1979 troligtvis 400 stycken Nu spelar jag dom och gör Dvd av låtar jag tyckerär bra

Delar gärna ut ifrån Dvdskivorna 

Offe

Dela på andra sajter

Har hittat några videoband från "stenåldern" numera går det ju att kopiera in dessa på datorn i ett "huj".

(1) Frågan är, måste videoklippen först läggas på Youtube för att kunna länke dem på MPR?

(2) Går det inte att ladda upp klippen direkt på MPR?

(3) Finns det andra ställen än Youtube att lägga upp dem på, om det inte går att ladda ner direkt till MPR?

Kanske inte svar på frågan, men, du kan ladda upp filmen på youtube och sen sätta den som "private" och därefter länka den hit, på så sätt kan endast den ses här eller av dig.

sen finns det ju givetvis alternativa sidor att ladda upp på om man vill det.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Nja, det går att ladda upp filmer till Galleriet på MPR.

Men vi har ju 8Mb spärren som kan bli ett hinder för många filmer, så youtube är fortfarande så mycket lättare.

Och som Bananen skriver, så ställ in filmen på Youtube som privat, så kan den bara delas via webbadress och syns inte direkt på din sida för utomstående om du vill ha det så.

Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Bilder och annat material som du lägger in direkt här på MPR har du  ingen kontroll över efteråt.

Lägger du upp på Photobucket och/eller youtube med länk hit har du möjlighet att radera/ändra sökväg senare om du vill. 

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Dela på andra sajter

Bilder och annat material som du lägger in direkt här på MPR har du ingen kontroll över efteråt.

Lägger du upp på Photobucket och/eller youtube med länk hit har du möjlighet att radera/ändra sökväg senare om du vill.

// Skalis

Man kan radera bilder här också.

Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า
Man kan radera bilder här också.

Okej, då hade jag fel. Som jag uppfattat det kan man inte ens ändra texten efter typ 5 min. Du kanske kan förklara ?

// Skalis 

Dela på andra sajter

Okej, då hade jag fel. Som jag uppfattat det kan man inte ens ändra texten efter typ 5 min. Du kanske kan förklara ?

// Skalis

Trodde vi pratade om bilder?

Text kan du ändra hur du vill i en timme.

Sen är det färdigredigerat.

Vill du radera efter det kan du anmäla ditt eget inlägg och vi som modererar raderar.

Dela på andra sajter

Trodde vi pratade om bilder? Text kan du ändra hur du vill i en timme. Sen är det färdigredigerat. Vill du radera efter det kan du anmäla ditt eget inlägg och vi som modererar raderar.
Hur tar man bort en bild i ett inlägg då? Gäller samma som för texten?
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Skönt att få det klargjort.

// Skalis

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...