Jump to content
IGNORERAD

Har din hund blivit stulen?


Michael Topffer

Recommended Posts

Förstår inte varför det skall vara så tabubelagt att äta hundkött.

 

Det är mycket du inte förstår,det vet vi sen gammalt.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    4

  • Moipenyang

    3

  • janne_h

    2

  • Bananen

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är mycket du inte förstår,det vet vi sen gammalt.

jrk

 

Fast det är ju inget du kan förklara i alla fall, ha ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

I frugans hemby säljer dom hundarna till hundrestaurangen i Ban Tham. Dagens avlivade hundars huvuden sätts upp på väggen, lite makabert men dom som gillar vovve bryr sig inte och det verkar vara en hel del runtikring. Helst svarta hundar.

 

Det där sista hörde ente min gamla kompis :nono:

post-3585-0-71770900-1359049512_thumb.jp

post-3585-0-71770900-1359049512_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

I frugans by utanför RoiEt så brukar det komma en hundbil med jämna mellanrum, man hör på långt håll när den kommer för alla hundar vet vad som gäller och skäller ut den. Hundarna som ligger i den vet oxå vad som väntar, bara ligger där med sloköron och säger inte ett ljud. På taket en jävla massa hinkar och baljar att betala med. Blir lika deppad varje gång jag ser den, förra året så smajla föraren upp sig när han såg farangen i byn, men blev jävligt lång i ansiktet när han fick långfingret till svar. Mvh Håkan Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk 2

Ändrades av Olinen
Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet om det är skadligt att äta en hund som hade rabies innan den dödas för att tillagas? Finns ju en och annan som äter allt som läggs på tallriken för att "ta seden dit man kommer".

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar hur mycket gatuhundar det finns nu för tiden, tycker alla jag ser verkar ha ägare, i varje fall här i Udon Thani.

Skydda Fege Svarten till varje pris!

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet om det är skadligt att äta en hund som hade rabies innan den dödas för att tillagas? Finns ju en och annan som äter allt som läggs på tallriken för att "ta seden dit man kommer".

 

Ja, det är en av anledningarna till att det är förbjudet i en del länder men som ändå har en stor konsumtion av hundkött.

Link to comment
Dela på andra sajter

I frugans hemby säljer dom hundarna till hundrestaurangen i Ban Tham. Dagens avlivade hundars huvuden sätts upp på väggen, lite makabert men dom som gillar vovve bryr sig inte och det verkar vara en hel del runtikring. Helst svarta hundar.

I Kina är det vit päls som gäller, smakar bäst enligt min källa.

/Marlon

Tror att äta svart hund gör en man starkare/styvare om kag fattat detyarätt. Har blivit ilurad o äta hund o köttet är lite kraftigt och benigt men det kan ju ha vart just dessa vovvar.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...