Jump to content
IGNORERAD

Bästa TV serien nu


Bibben

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    123

  • audirs2

    91

  • Bibben

    80

  • Herr Chang

    65

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

House of Cards!

Kevin Spacey = briljant.

Hans hjälpreda / fixare likaså.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har kollat några nu

Såg The Fall idag Är det bara fem delar?

The Vikings Sesong 1 Det räcker Otroligt hur man missar detaljer Ostra ostersjon ser mera ut som Norges v'stkust Man gick till Uppsala hoga ber djupa dalar Man kom alltsa oster ifr[n och sadana berg har da  aldrig jag och gumman set nar vi aker fr[n Graso Hette inte Uppsala Ostra Aros da Namnet Aros lever kvar i Vastra Aros Vasteras Det ar ju History Chanel som producerat smorjan Sa den kanalen tror jag icke pa i forsattningen Som Action var den hyfsad Nu blir det The Vire SEO 3 som jag fick i julklapp sedan gar det vidare med 4 o 5

En bra serie Men den slar inte Matador Klar 1a  eller I Cladius Nr 2

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Guest Fredman

Började kolla på Orange is the New black som verkar riktigt lovande. Så här skriver Wikipedia: "Piper Chapman, en ung kvinna, har i ungdomen smugglat knarkpengar åt sin dåvarande flickvän, Alex. Strax innan brottet blir preskriberat blir hennes roll upptäckt. Snarare än att riskera en hård dom, går hon med på att sitta 15 månader i fängelse. Hennes fästman, Larry, och hon förbereder sig så gott de kan för fängelsetiden, men när tiden för hennes fängelsestraff närmar sig blir hon nervös. Hon konfronteras med hur fängelselivet skiljer sig från livet utanför murarna så fort hon kommer in i kvinnofängelset: hennes sista tweet blir stoppad av vakterna, de pengar hon och Larry har tänkt att hon ska ha fördröjs, och hon lyckas göra sig ovän med Red, den intern som är ansvarig för fängelseköket, vilket gör att hon inte får någon mat. Dessutom stöter hon på uppdelningen mellan vita och svarta, homosexualiteten och sitt ex, Alex, som också sitter i fängelset.

Samtidigt som Chapman (som hon kallas inuti fängelset) möter nya utmaningar, återberättas de olika internernas respektive bakgrunder utanför fängelset."

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat några nu

Såg The Fall idag Är det bara fem delar?

The Vikings Sesong 1 Det räcker Otroligt hur man missar detaljer Ostra ostersjon ser mera ut som Norges v'stkust Man gick till Uppsala hoga ber djupa dalar Man kom alltsa oster ifr[n och sadana berg har da  aldrig jag och gumman set nar vi aker fr[n Graso Hette inte Uppsala Ostra Aros da Namnet Aros lever kvar i Vastra Aros Vasteras Det ar ju History Chanel som producerat smorjan Sa den kanalen tror jag icke pa i forsattningen Som Action var den hyfsad Nu blir det The Vire SEO 3 som jag fick i julklapp sedan gar det vidare med 4 o 5

En bra serie Men den slar inte Matador Klar 1a  eller I Cladius Nr 2

Offe

 

Ja, vikings spelades in på irland med en del bakrundsbilder ifrån norge, så att få omgivningarna att se perfekt ut lär inte ha varit så lätt, trots det samt att den är långt ifrån historiskt korrekt så anser jag den va hyfsat sevärd..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Säsong 3 av Homeland var riktigt bra. Breaking Bad gillade jag också men problemet är att man fastnar framför teven vilket kanske

inte är så lyckat när solen skiner. Vill passa på att rekommendera www.dvdrip.se som har ett stort utbud av serier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte just nu kanske, men jag hade helt missat Boardwalk empire, helt ok serie!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blacklist

blank.gifSäsong 1-10 ute nu på nätet.

 

Den avhoppade spionen Raymond "RED" Reddington är världens mest efterlyste man och ett kriminellt geni.En dag går han in på FBIs högkvarter och lämnar in sig frivilligt. Han är villig att ge ut namnen på de värsta brottslingarna han jobbat med. Inte ens FBI vet om att de existerar. Men han har ett motkrav. Han samarbetar bara med den nyexaminerade FBI-agenten Elisabeth Keene. Hon har just avslutat sin agentutbildning och har till synes ingen relation till ”RED”.  Frågan på allas läppar är: Vad är det som är så speciellt med Elizabeth Keene?

https://www.youtube.com/watch?v=JGBIimq1I3A

Link to comment
Dela på andra sajter

Family Guy

 

The Big Bang Theory

 

Blacklist

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

The Fall med Gillian Andersson.

 

Har hunnit beta av två avsnitt, verkar mycket lovande och oslustigt

 

 

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanal 9 i morgon söndag, klockan 23, börjar amerikanska varianten Shameless om från början. En av få serier som är bättre än det engelska originalet.

William H Macy (Fargo m.m.) spelar en farsa till 6 barn. Enda problemet är att han skiter i dom och bara vill supa och knarka. Ungarna får klara sig själva. Väldigt bra, med skruvad humor.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Är inte bästa Tv serien just nu OS? ???? ???

Sänds ju varje jävla dag.

Många tittare

Nej, os kommer långt ner på skalan...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Simson é också kul

 

Simson maraton just nu på TV6 och det slutar 23:15

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som upptäckt Banshee

 

Sex, våld, olycklig kärlek dömd att misslyckats

 

vad mer behöver man för att underhållas.

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...