Bibben

Bästa TV serien nu

689 inlägg i detta ämne

Kul med serier. Har redan gått igenom 3 st serier bara nu i Thailand.. Kanske ska kolla in denna serien då jag just kollat klart på femte säsongen av Sons of anarchy och inte har påbörjat någon ny serie =)

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Anslagstavlan är på de statliga kanalerna är bra, informativ samhällsinformation på ett underhållande sätt.

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Själv så gillar jag det lite övernaturliga så Fringe och Touch är bland mina favoriter

/Enis

1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
är Person of Interest tycker jag.

Går på Kanal5 på torsdagar tror jag. Finns att få tag på annat håll också... :wink:

http://www.imdb.com/title/tt1839578/

Har kollat på den med å tycker den var helt sevärd

Last resort

The firm

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Kollar just nu igenom lite gamla serier som jag ej sett. Lost såg jag ej sista två säsongerna av på tv, men den har jag sett klart nu, besviken på slutet iom den seriens grymma start. Kollar på alla säsonger av Sopranos, Breaking Bad, Heros och The Shield växelvis. Så långt är Sopranos bäst.

Mvh

BBJ

:wai:

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Sist vart det boardwalk empire, från HBO Nordic

1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Har inte sett några av nya serierna de senaste åren så jag har väl missat en del.

Det har mest blivit dokumentärer, nyheter och dokusåpor.

Men jag gillade starkt serien "Californication" med han i Arkiv X i huvudrollen.

Tyvärr sitter jag nu på en alldeles för slö lina så den duger inte ens till att höra på webbradion.

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Breaking Bad och Sons of Anarchy är de bästa just nu tycker jag, kanske även Homeland

/ Joe

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

game of trones är grym medeltida serie..

1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Gillar svenskproducerat. Är inne på 70:e TVfria dagen här i LOS. Det jag saknar från svenskt TV är .. "Så mycket bättre" har jag missat en säsong antar jag .. "Stjärnorna på slottet" har dom kört en till säsong? Med vänlig hälsning,

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

True blood

Homeland

Entourage

Game of thrones

är alla bra och rekommenderas. The Wire är lite äldre men så jäkla superbra.

1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Gillar svenskproducerat. Är inne på 70:e TVfria dagen här i LOS. Det jag saknar från svenskt TV är .. "Så mycket bättre" har jag missat en säsong antar jag .. "Stjärnorna på slottet" har dom kört en till säsong? Med vänlig hälsning,

Smaken är förstås som baken men personligen så har jag svårt för dessa program där "stjärnor " sitter och slickar arslet på varandra så tungorna blir duktigt bruna.

0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Gillar svenskproducerat. Är inne på 70:e TVfria dagen här i LOS. Det jag saknar från svenskt TV är .. "Så mycket bättre" har jag missat en säsong antar jag .. "Stjärnorna på slottet" har dom kört en till säsong? Med vänlig hälsning, Smaken är förstås som baken men personligen så har jag svårt för dessa program där "stjärnor " sitter och slickar arslet på varandra så tungorna blir duktigt bruna.
Ja men lite intriger brukar det bli också.. :) Vissa deltagare har ju också varit eller är riktigt stora entertainers Börje Ahlstet SB Taube Peter Harryson Peter Stormare Jonas Gardell Arja S. Kjelle B. Tommy Körberg Ulf Brunnberg Dan Ekborg Niklas Strömstet Robert Gustavsson Lillbabs Jag gillar det lite folkliga.. Med vänlig hälsning,
0

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu