Jump to content
IGNORERAD

Bästa TV serien nu


Bibben

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    123

  • audirs2

    91

  • Bibben

    80

  • Herr Chang

    65

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kan tipsa om att Game of Thrones säsong tre har startat och första avsnittet ligger ute nu. :14:

 

..Även nytt avsnitt av Vikings idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Oregistrerad

Game of Thrones och Doctor Who är klart bäst just nu. Om man är beredd att resa tillbaka i tiden något så är The Wire klart sevärd för den mer machokistiske

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag tänker tillbaka några år i tiden då jag hade en kort period med att kunna somna ordentligt, kan jag numera rekommendera valfri thaisåpa under några veckor. Det botar garanterat ALLA liknande problem. :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Såg sista avsnittet av Spartacus igår. Första säsongen var riktigt grym och Andy Whitfield som spelade huvudrollen gjorde det riktigt bra. Han blev sen sjuk i cancer och medan han vårdades för det så spelades en "mellan säsong" in om vad som hände innan Spartacus blev gladiator. Tyvärr överlevde inte Andy cancern och Liam MacIntyre klev in som huvudrollsinnehavare i den andra säsongen, efter mellansäsongen, och serien fick verkligen en riktig dipp. Den kändes helt plötsligt som vilket jävla massproducerat skit som helst och hade det inte varit i brist på annat så hade jag aldrig börjat kolla på säsong 3 som faktiskt blev en positiv överraskning med tanke på tidigare säsong.

 

Måste faktiskt säga att Liam i den tredje säsongen axlar rollen betydligt bättre än i den andra, och det var faktiskt en ren tillfällighet som gjorde att jag bemödade mig med att ge tredje säsongen en chans vilket jag nu efter att ha sett upplösningen inte ångrar :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Macgyver går i på 4+ nu, det bästa sen kvinnofängelset//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Har snart kollat igenom Netflix serien House of cards  , riktigt bra serie ! Kevin Spacey är så jäkla bra skådespelare . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hannibal och the killing helt klart

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

utan tvekan "game of thrones"

 

Men ikväll så laddar jag hem 3 säsonger av "parker lewis can't lose" en höjdare

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Är det bara jag som tycker senaste säsongen av Game of thrones är rena sömnpillret?

 

Nej, jag tycker intrigen är för komplicerad. Första säsongen var väl bra, men sen trassla dom till det för mycket.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som tycker senaste säsongen av Game of thrones är rena sömnpillret?

Är lite tröttsam nu faktiskt. men fortfarande det bästa som sänds, man väntar ju på att drakarna börjar jobba

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Hur kan en fransk polisserie påminna om the shield som utspelas i Los Angeles?

 

BTT

Handlingen kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Handlingen kanske?

 

För mig är en fransk polis lika med Jaques Clousseau i rosa pantern och går inte att jämföra med Vick Mackey och de andra grabbarna i the shield

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Blivit sjukskriven för första gången i mitt liv och är redan våldsamt uttråkad, brutit massa revben så kan inte göra mycket annat än kolla på TV..

 

Börjat se om Oz, en kalasserie och som i Game of thrones är den extremt grafisk och vilken karaktär som helst kan dö när som helst. :)

HBO producerad den också såklart.

Rekomenderas. :thumbsup:

 

http://www.imdb.com/title/tt0118421/?ref_=sr_3

Link to comment
Dela på andra sajter

HBO verkar vara det man ska betala för om man nu ska göra det.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

HBO verkar vara det man ska betala för om man nu ska göra det.
Dom är duktiga på att göra serier och oftast sådan som ingen har vågat göra . Ska se om the Wire tänkte jag .
Link to comment
Dela på andra sajter

HBO verkar vara det man ska betala för om man nu ska göra det.

 

Endast om de finns på Apple TV, som de gör numera i USA. Netflix är bra valuta för pengarna enligt min mening,

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Suits är bra

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Suits är bra

 

/ SatanG

 

Ja, en skickligt gjord TV-serie.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Boardwalk empire är en ganska bra serie även om den flippade ur under sista omgången

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Är det bara jag som tycker senaste säsongen av Game of thrones är rena sömnpillret?

 

Nej, jag tycker intrigen är för komplicerad. Första säsongen var väl bra, men sen trassla dom till det för mycket.

 

Herr Chang har talat.

 

Motsägelsefullt inlägg, har Herr Chang två nick??

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...