Jump to content
IGNORERAD

Bästa TV serien nu


Bibben

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    123

  • audirs2

    91

  • Bibben

    80

  • Herr Chang

    65

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

24 minuter sedan, skrev Soengsang:

Okänd soldat, kan man lätt se om, bra historiskt dokument och @audirs2 blir blöt i byxorna :)

https://www.netflix.com/title/81286606

569766156_Skarmavbild2020-06-11kl_12_21_17.thumb.png.dffc6ea1f03ea3100ec9ee6b915131ce.png

Tänker åxå på dom svenskar som åkte dit för att hjälpa till med livet som insats! Dom ville göra skillnad!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Taskmaster på TV4Play/C More

https://www.tv4play.se/program/taskmaster/13279197

 

 

Originalet till "Bäst i Test" med Babben på SVT.

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Selling Sunset på Netflix, ännu en mäklarserie. Inte lika bra som MDL men ok.

 

----------------

 

MDL LA säsong 12 på C More.

 

---------------

 

HC tipsade mig om den och Kockakademin på Viaplay/Viafree är inte så tokig, lite drama, en del matlagning, 8 avsnitt. Johan Jureskog är domare.

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Bibben:

Selling Sunset på Netflix, ännu en mäklarserie. Inte lika bra som MDL men ok.

 

----------------

 

MDL LA säsong 12 på C More.

 

---------------

 

HC tipsade mig om den och Kockakademin på Viaplay/Viafree är inte så tokig, lite drama, en del matlagning, 8 avsnitt. Johan Jureskog är domare.

 

 

 

 

Selling sunset är lite kul, där får man en bra inblick i hur fruntimmer är 😂😂😂

När man hört kacklet ett tag så snabbspolar man 😉

Enda intressanta är dom olika husen. Sjuka priser.. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-22 at 06:07, skrev LTD:

Selling sunset är lite kul, där får man en bra inblick i hur fruntimmer är 😂😂😂

När man hört kacklet ett tag så snabbspolar man 😉

Enda intressanta är dom olika husen. Sjuka priser.. 

Haha, ja jisses vad lättkränkta de är. 

 

Hittat en ny mäklarserie på Netlix, Million Dollar Beach (Hampton). Sådär, men bara en säsong än så länge, 20 min x 8 avsnitt.

Liten spoiler, den i särklass sämsta mäklare jag någonsin sett, en neger. Makalöst klantig och obegåvad.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Soengsang:

Cowboykåken förutsätter jag att alla kloka sett på....

https://www.svtplay.se/cowboykaken

Nu har Dick en båt också, del1 svt

https://www.svtplay.se/cowboybaten

68850339_Skarmavbild2020-08-29kl_12_07_51.thumb.png.aaccc480483cba53ff5ff2592e435450.png

Han är klart driftig den där Dick. Plöjde alla på en gång för någon månad sen, går inte att sluta titta🙂

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Säsong 2 av Världens sämsta indier finns ute nu på Svt-play.

David Batra åker till pappans hemland tillsammans med korrespondenten Malin Mendel.. Klart sevärd underhållning. Säsong 1 ligger uppe även den i några månader till.

https://www.svtplay.se/varldens-samsta-indier

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Gillar ni matlagning i allmänhet och mexikanskt i synnerhet kolla in Tacons historia på Netflix.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hitta denna i mitt kanalutbud.  https://godare.se/

 

Dessa två var härliga att se  

Two Greedy Italians

Ny serie på Godare! Antonio och Gennaro är tillbaka i Italien på jakt efter den sorts mat de brukade äta under sin italienska barndom.

 

Nu behöver jag inga mer kanaler 😉

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Fredman:

Gillar ni matlagning i allmänhet och mexikanskt i synnerhet kolla in Tacons historia på Netflix.

 

Jävligt bra första avsnitt, man blev ju vansinnigt sugen på att transportera sig till Mexico City och äta Al Pastor Tacos dagarna i ända.

 

Med tanke på historien bakom dess tillkomst för man väl återigen vara glad att araberna var civiliserade redan på den tiden vi själva mest käkade saltad torkad fisk och annat oätlig skräpmat 😉

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Giftattacken i Salisbury. Dramatisering i fyra avsnitt om en händelse i England 2018.

Ligger på SVT-PLAY i ett halvår.

https://www.svtplay.se/giftattacken-i-salisbury

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att avslöja något (dvs spoiler alert) kan jag rekommendera The Secrets She Keeps. Ett fängslande kvinnoporträtt med en del oväntade utvecklingar.

 

Säsong 1 finns på C More.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Utan att avslöja något (dvs spoiler alert) kan jag rekommendera The Secrets She Keeps. Ett fängslande kvinnoporträtt med en del oväntade utvecklingar.

 

Säsong 1 finns på C More.

 

Herr Chang har talat.

Tack för tipset. "Ett fängslande kvinnoporträtt" är annars inte en titel jag blir jätte nyfiken på men kanske ska ge den ett försök.

 

För gratisätarna finns den tydligen på TV4 eller om man vill slippa reklam på en torrentsite nära dig 🤣

 

https://www.tv4play.se/program/the-secrets-she-keeps

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den legendariske filmregissören Sir Ridley Scott har gjort en TV-serie på HBO, Raised by wolves. Måste ses.

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Young Wallander.

 

En ok serie men förstår inte varför de måste snylta på namnet Wallander?

 

Titeln antyder (tycker jag iaf) att man får följa Kurt i början av hans karriär, och då borde det vara i dåtid, mycket dåtid, men nej det är i högsta grad i nutid. Dessutom är allt på engelska. Hade de inte dragit fram "Wallander", och ung dessutom så är det en helt ok serie. Gillar dessutom Adam Pålsson.

 

3 prozac (4 utan Wallanderanknytningen).

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bibben:

Young Wallander.

 

En ok serie men förstår inte varför de måste snylta på namnet Wallander?

 

Titeln antyder (tycker jag iaf) att man får följa Kurt i början av hans karriär, och då borde det vara i dåtid, mycket dåtid, men nej det är i högsta grad i nutid. Dessutom är allt på engelska. Hade de inte dragit fram "Wallander", och ung dessutom så är det en helt ok serie. Gillar dessutom Adam Pålsson.

 

3 prozac (4 utan Wallanderanknytningen).

 

 

Har inte varit i Sverige på 5 år och blev lite fundersam när jag såg denna, är det fett överdrivet eller ser det verkligen ut så här med gängen i Sverige? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor lyckligtvis inte i nåt liknade område men när man nu läser om klaner (iaf här i Göteborg) mm som styr hela stadsdelar så skulle jag gissa på att verkligheten faktiskt slår dikten. Tror det är värre än vad som beskrivs i Wallanderserien. Mycket värre t.o.m.

Nu var ju serie dessutom väldigt vänstervriden, så egentligen var det ju (de svenska) miljardärernas fel alltihop, enligt dem. Lite som att all droghandel är Danderyds fel.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow, två nya säsonger av Gåsmamman, trodde den var avslutad efter 4:an men tydligen inte. Tror inte jag sett en serie där så många dör i varje säsong, detta kommer bli spännande.

 

https://www.tv4.se/gåsmamman/artiklar/succeserien-gåsmamman-får-två-nya-säsonger-5f588d5224bc6297c9192897?utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=digkom&utm_content=gasmamman-0909

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

På Netflix nu:Hunter Killer med Nyqvist som spelar rysk ubåts kapten! Mikael dog 2017! RIP.

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Världens sämsta indier.

 

David Batra är oftast rolig, så hoppas denna serien är kul, första avsnittet var ok iaf.

 

https://www.svtplay.se/varldens-samsta-indier?utm_source=google-ads&utm_medium=cpc&utm_campaign=reality&utm_content=varldens-samsta-indier&utm_term=

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...