Jump to content
IGNORERAD

Bästa TV serien nu


Bibben

Recommended Posts

23 minuter sedan, skrev lasseiudon:

Hm, det visste jag inte men har nu kollat upp det hela och enligt IMDB finns den på engelska OCH spanska (och tydligen även dubbad till flera andra språk). Där jag hämtar filmer fanns den bara på spanska och då la jag den åt sidan, får kolla lite bättre nästa gång för Narcos verkar vara bra.

Ja, Narcos var verkligen bra.

Blev också lite förvånad, ville minnas att den var på mexikanska/spanska med möjlighet till att se den dubbad till engelska på Netflix.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    123

  • audirs2

    91

  • Bibben

    80

  • Herr Chang

    65

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2020-05-10 at 10:14, skrev biran:

Fick tips om "Narcos" på Netflix, har sett några avsnitt och det verkar lovande. Handlar om knarkmaffian i Mexico och USA.


Gillar du Narcos kommer du att gilla Narcos: Mexico, samt El Chapo också.

Queen of the South är i samma tema, men såg bara ett avsnitt eftersom de pratar engelska. Jag klarar inte av när de inte talar det språk som talas i det land det utspelas i.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev ReKa:


Gillar du Narcos kommer du att gilla Narcos: Mexico, samt El Chapo också.

Queen of the South är i samma tema, men såg bara ett avsnitt eftersom de pratar engelska. Jag klarar inte av när de inte talar det språk som talas i det land det utspelas i.

Även Yankee går i samma tema.

98edb.jpg.93e971cf92c0dd32cb1d372c7f86ce5d.jpg

https://www.maipenrai.se/forum/topic/23379-bästa-tv-serien-nu/?do=findComment&comment=1515492

 

//Broskan

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
On 4/23/2020 at 10:15 PM, Fredman said:

Såg första avsnittet av ”The Last Dance” igår. Den handlar om Air Jordan och Red Bulls fantastiska år. Nu törstar man ju efter sport mer än vanligt men första avsnittet var riktigt bra. 

Det verkar som om du och Zlatan i alla fall har beundran för Michael Jordan gemensamt 😉

 

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev spooncreek:

Det verkar som om du och Zlatan i alla fall har beundran för Michael Jordan gemensamt 😉

 

 

 

Eller så var det en hint om att man gör inte precis som man vill runt Zlatan och sparkar sportchefer och byter tränare... så det blir bara ett par matcher till med Zlatan i Milan...

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Devils.

 

Sett ett avsnitt (av tio) och det var OK. Gillar brittiska serier även om Dempsey är med, man han gillar ju motorsport så får väl vara ok.

 

"3 shorts of 5"

 

https://www.imdb.com/title/tt7939218/

 

43151488_MV5BZmRlOGU3MGUtNjhlOS00MjkwLWI0NzAtOTRhYjUwNjU1M2EyXkEyXkFqcGdeQXVyMTcxNTM0OQ@@._V1_SY1000_CR007141000_AL_.thumb.jpg.ae542890b3fc5e430931133f8e68a415.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just avslutat en familjeskräckserie typ Steven King för lite äldra ungdomar...Helt ok... "STRANGER THINGS"

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mer Sci-Fi / fantasy färdigtittat, väntar på nästa episod nu...  "Roswell New Mexico"

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Restautants on the edge... för den kvinnliga programledaren är sjukt läcker :big_smile:

 

EUsaYY6XYAEnNIB.thumb.jpg.b98c52e9c784d470f837b293af85a63d.jpg

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om någon har skrivit om serien innan men denna är mycket bra.

 

The Plot Against America

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-05-19 at 13:42, skrev Enis:

Restautants on the edge... för den kvinnliga programledaren är sjukt läcker :big_smile:

 

EUsaYY6XYAEnNIB.thumb.jpg.b98c52e9c784d470f837b293af85a63d.jpg

 

/Enis

Inte min smak... lite grov i ansiktet men gillar man Katoy utseende så fine för mig 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-05-19 at 12:44, skrev Peolito:

Sent om sider har jag ramlat in på Peeky Blinders. Kanonserie.

Mycket bra serie, har mycket av det gamla.. nu väntar vi på fortsättningen i höst :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev ItaMar:

Mycket bra serie, har mycket av det gamla.. nu väntar vi på fortsättningen i höst :-)

Jag är bara inne på säsong 2. Mycket bra serien på Netflix.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Peolito:

Jag är bara inne på säsong 2. Mycket bra serien på Netflix.

Häng kvar.. o du kommer inte ångra dig :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 5/12/2020 at 11:07 AM, ReKa said:


Gillar du Narcos kommer du att gilla Narcos: Mexico, samt El Chapo också.

Queen of the South är i samma tema, men såg bara ett avsnitt eftersom de pratar engelska. Jag klarar inte av när de inte talar det språk som talas i det land det utspelas i.

Den bästa tolkningen är enligt mig. 

 

El patrón del mal. 

Netflix. 

På spanska såklart. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu blir det "Jakten på röd oktober" på Flixnet! 2,5 timmar!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sökte och fann denna serien nämnd i några andra trådar men inte i just denna så tycker den är värd att nämna igen.

 

Spännande och som nån sade, många twister. Lite high tech också.

 

Får 4 filmrutor av 5.

 

The Capture

 

https://www.imdb.com/title/tt8201186/?ref_=tt_ov_inf

 

758070130_MV5BYTYxYWI1NmUtNGY4Zi00MjViLThiYmItYTNmZTBiNGJjODJjXkEyXkFqcGdeQXVyNzQ5MzY0NjM@._V1_SY1000_CR006861000_AL_.thumb.jpg.e7ea53d0099fd52fa6338da0279db3e0.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har börjat kolla på "Blindspot", är inne på andra säsongen avsnitt 6...det blir en långkörare...(om en kvinna som har ledtrådar tatuerade på hela kroppen), typisk Amerikansk action....tre av fem tattos

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Queen of the South Season 4" håller fortfarande hög standard.

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

På Netflix just nu går just nu Väinö Linnas "Okänd soldat", den nya versionen! Såg orginalet för över 45 år sedan, en riktig krigsfilm som inte glorifierar kriget på nått sätt!  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Mannen som talar med hundar, på Sjuan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...