audirs2 Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 On 2013-01-19 at 10:55, skrev Mr Ning Ning: Det finns ingen bra nu tycker jag. Har du kollat på danska serien på SVT play? Follow the money, heter den! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Quarry verkar lovande /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 23, 2016 Dela Inlagd September 23, 2016 Är det nån som ser på TV, är inte den vänstervriden och allt sånt, även serier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 24, 2016 Dela Inlagd September 24, 2016 Blacklist e tebaks på Viapläjjjj! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 10 timmar sedan, skrev audirs2: Blacklist e tebaks på Viapläjjjj! Bara hoppas på att den kommer på tv3 också. Men dom brukar vara lite dåliga med det. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 25, 2016 Dela Inlagd September 25, 2016 http://www.svd.se/basta-serierna-chock-nar-den-kom-pa-tv#sida-9 Tidernas bästa serier: ”Chock när den kom på tv” Den amerikanska tidskriften Rolling Stone har låtit sin redaktion, tillsammans med 52 manusförfattare, producenter och kritiker, rösta fram tidernas 100 bästa tv-serier. Här är topp 10. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 26, 2016 Dela Inlagd September 26, 2016 Narcos säsong 1. Himla bra gjort med Hasip riktiga händelser och Hasip drama. Kul att få veta hur det gick till och hur grymma dom var. Escobar trodde verkligen att han kunde göra allt han ville, som att bli president. Men han flög för nära solen... Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2016 Dela Inlagd September 26, 2016 designated survivor ett bra pilotavsnitt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 15 timmar sedan, skrev ragson: Narcos säsong 1. Himla bra gjort med Hasip riktiga händelser och Hasip drama. Kul att få veta hur det gick till och hur grymma dom var. Escobar trodde verkligen att han kunde göra allt han ville, som att bli president. Men han flög för nära solen... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Ja, och jag tycker säsong 2 faktiskt är snäppet bättre. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 Karlssons på Tv3. Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 15 timmar sedan, skrev Herr Chang: Ja, och jag tycker säsong 2 faktiskt är snäppet bättre. Herr Chang har talat. och Pablo escobar el patron del mal, är 3 ggr så bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 Billions började riktigt bra igår på ettan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 8 timmar sedan, skrev Nicholas: och Pablo escobar el patron del mal, är 3 ggr så bra Jag hittade bara den på spanska "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 Jag hittade bara den på spanska [emoji20] Engelsk text? Jag ser dom ju på spanska så jag minns inte. Men den är ju inspelad i Colombia med colombianska skådisar. Men fanns inte svensk text? Jag ska kolla här i Thailand men netlix är lite annorlunda här när det gäller textningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 4 minuter sedan, skrev Nicholas: Engelsk text? Jag ser dom ju på spanska så jag minns inte. Men den är ju inspelad i Colombia med colombianska skådisar. Men fanns inte svensk text? Jag ska kolla här i Thailand men netlix är lite annorlunda här när det gäller textningen. Hittade det här på Youtube med engsub. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Broskan: Jag hittade bara den på spanska netflix 79/månad spanska svenska, engelska slanga vet jag inget om, jag är för lat för det. Ändrades September 28, 2016 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 The fall http://www.imdb.com/title/tt2294189/ Mycket bra serie.... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 (ändrad) Ändrades Oktober 1, 2016 av Enis Feeel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 5 minuter sedan, skrev Bananen: The fall http://www.imdb.com/title/tt2294189/ Mycket bra serie.... Jupp Kanoners, kan reka den jag med /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 1, 2016 Dela Inlagd Oktober 1, 2016 2 timmar sedan, skrev Enis: Jupp Kanoners, kan reka den jag med /Enis Ja, den är mycket bra. Säsong 3 kommer 29 oktober på Netflix. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Gisslan på SVT2. Israelisk thriller, gissa om vad? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Lethal Weapon som går på Tv6 på torsdagar klockan 20 är helt ok. Både action och humor. Dom två första avsnitten ligger ute på Viafree några dagar till. http://www.viafree.se/program/drama/lethal-weapon "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Tillbaka till Aidensfield Skön 60 talsmusik och roliga gamla engelska bilar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 On 9/27/2016 at 12:35, skrev Herr Chang: Ja, och jag tycker säsong 2 faktiskt är snäppet bättre. Herr Chang har talat. Snart ska den ses. Kör lite filmer som jag missat just nu istället. Nya Jason Bourne är riktigt bra ju. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 18, 2016 Dela Inlagd Oktober 18, 2016 Inne på The Wire, grymmers bra! Den här regskylten poppade upp i säsong 3...Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu