Enis Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Helgen är räddad Säsong två daredevil på Netflix idag /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Har ju plöjt hur många serier som helst på Netflix men avslutade The Originals idag, gillar normalt sett inte vampyr filmer men riktigt bra story och ser fram emot nästa säsong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 19, 2016 Dela Inlagd Mars 19, 2016 12 timmar sedan, skrev Enis: Helgen är räddad Säsong två daredevil på Netflix idag /Enis Jag gillade säsong 1, men efter att ha sett 4 avsnitt av säsong 2 är jag lite kluven. Tycker det är väl mycket omotiverat långa våldsscener... hoppas det inte fortsätter så hela säsongen. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 19, 2016 Dela Inlagd Mars 19, 2016 13 timmar sedan, skrev Herr Chang: Jag gillade säsong 1, men efter att ha sett 4 avsnitt av säsong 2 är jag lite kluven. Tycker det är väl mycket omotiverat långa våldsscener... hoppas det inte fortsätter så hela säsongen. Herr Chang har talat. De har redan hunnit med några homage Bla oldboy och The Raid Finns ett roligt clip där ute i cyberrymden som jag inte hittar just nu om hur trångt det är med superhjältar i Hells Kitchen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Mars 20, 2016 Dela Inlagd Mars 20, 2016 Tydligen har jag FOX i mitt utbud nu. Såg en trailer om en serie som heter 11.22.63 som börjar i mitten av april. Den går i USA nu och handlar om en man som åker tillbaka i tiden för mordet om J.F. Kennedy. Många bra skådisar och betyg 8,9 på IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2879552/?ref_=nm_flmg_act_3 "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2016 Dela Inlagd Mars 20, 2016 1 timme sedan, skrev NiceBeaver: Tydligen har jag FOX i mitt utbud nu. Såg en trailer om en serie som heter 11.22.63 som börjar i mitten av april. Den går i USA nu och handlar om en man som åker tillbaka i tiden för mordet om J.F. Kennedy. Många bra skådisar och betyg 8,9 på IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2879552/?ref_=nm_flmg_act_3 Filmatisering av en Stephen King bok. Jag gillar det jag sett hittills, har ej läst boken så jag har inget att jämföra mot. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 20, 2016 Dela Inlagd Mars 20, 2016 (ändrad) Inom parentes ska jag först nämna att jag sett färdigt Daredevil säsong 2, och den tog sig mot slutet. Sevärd, men jag anser dock att säsong 1 var bättre. Vad jag egentligen vill framföra är att jag just sett färdigt säsong 1 av American Crime på ViaPlay. Man skulle kunna tro att det är någon slags polisserie, men så är icke fallet. Givetvis finns det ett brott i botten, men serien handlar egentligen inte så mycket om det. Fokus läggs istället på de inblandade, både offren och misstänkta samt deras släkt och vänner. Vad polis och åklagare gör får mycket lite utrymme. Detta är för mig en helt oväntat fascinerande serie. Säsong 1 har 11 avsnitt om drygt 40 minuter per styck, och har man dagen ledig så... binge watching! Det är ovanligt att jag upplever en serie ha hög klass i samtliga avsnitt, så det var omöjligt att sluta titta. Det är sparsamt med action, men desto mer mycket intelligent och trovärdigt sammansatta interaktioner mellan alla inblandade. Jag vill inte skriva något om intrigen, så jag nöjer mig med att rekommendera detta som ett mycket fängslande och starkt drama. Herr Chang har talat- Ändrades Mars 20, 2016 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28, 2016 Dela Inlagd Mars 28, 2016 Kort men bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 29, 2016 Dela Inlagd Mars 29, 2016 Civil War, dokumentär från PBS på netflix. Intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 29, 2016 Dela Inlagd Mars 29, 2016 Billions, på HBO. Riktigt bra! http://www.imdb.com/title/tt4270492/?ref_=fn_al_tt_1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 29, 2016 Dela Inlagd Mars 29, 2016 På Svt play går en ny serie från Frankrike om en agent som kommer hem från Syrien! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 10, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 10, 2016 Ingen aning om den är bra eller inte men antar att en del här gillar serier om LOS. Finns på en torrentsajt nära dig. Tror det är 8 avsnitt. Big.Trouble.In.Thailand.S01E01.WEB.x264-spamTV RELEASE.DATE________| 08/04/2016 GENRE_______________| Documentary SOURCE______________| WEB RESOLUTION__________| 1008x560 SIZE________________| 41x15m FRAMERATE___________| 23.810fps SUBTITLES___________| N/A NOTES_______________| This will be a unique film. Never before has anyone been allowed access to film inside the brutal Thai prison service in such detail. This film gained access to film in seven prisons to tell the stories of nine British prisoners who share their fascinating insights, stories and lives. They are inside on a range of offence including, fraud, theft, shoplifting and drug possession and trafficking. We also got access to Ban Kwang, Bangkok Central Prison, which is a maximum security facility. Generally prisoners sent to those jails are serving upwards of 25 years or, in Ban Kwang, are on death row. Executions are carried out only at Ban Kwang. If you are jailed for life then generally you are shacked and locked away 24 hours a day. We also filmed the infamous Thai Kick-Boxing Prison Competition, which is a national competition held across all the Thai Prisons. The winner gets a free pardon!!! The girls' who hold up the cards between each round are lady boys manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 1 timme sedan, skrev Bibben: Ingen aning om den är bra eller inte men antar att en del här gillar serier om LOS. Finns på en torrentsajt nära dig. Tror det är 8 avsnitt. Big.Trouble.In.Thailand.S01E01.WEB.x264-spamTV RELEASE.DATE________| 08/04/2016 GENRE_______________| Documentary SOURCE______________| WEB RESOLUTION__________| 1008x560 SIZE________________| 41x15m FRAMERATE___________| 23.810fps SUBTITLES___________| N/A NOTES_______________| This will be a unique film. Never before has anyone been allowed access to film inside the brutal Thai prison service in such detail. This film gained access to film in seven prisons to tell the stories of nine British prisoners who share their fascinating insights, stories and lives. They are inside on a range of offence including, fraud, theft, shoplifting and drug possession and trafficking. We also got access to Ban Kwang, Bangkok Central Prison, which is a maximum security facility. Generally prisoners sent to those jails are serving upwards of 25 years or, in Ban Kwang, are on death row. Executions are carried out only at Ban Kwang. If you are jailed for life then generally you are shacked and locked away 24 hours a day. We also filmed the infamous Thai Kick-Boxing Prison Competition, which is a national competition held across all the Thai Prisons. The winner gets a free pardon!!! The girls' who hold up the cards between each round are lady boys Det där är en gammal TV-serie. Är väl bara en ny webrelease på den. Jag kollade den nyss //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 2 minuter sedan, skrev Broskan: Det där är en gammal TV-serie. Är väl bara en ny webrelease på den. Jag kollade den nyss //Broskan Alla avsnitten i båda delserierna finns väl på youtube också tror jag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 (ändrad) Jag som har ett liv utanför TV, håller mig till de två välkända serier som har gått i många år nu. Varje dag nytt avsnitt fult med händelser. Aktuellt och Rapport resten ger jag blankt fan i alla serier och amerikanska filmer. Någon vetenskap, natur eller reseprogram glider jag sig genom. Dagens tv underhållning är fördummande tycker jag. Man matas med mängder av program där deltagarna har roligt och pöbeln som glor ska tycka synd om sig själva eller tycka synd om andra. Verkligheten i många program är förvriden väldigt ofta och långt borta från sanningen. På jobbet diskuteras ofta dessa program med kommentarer "Jag skulle vilja vara som han eller göra som de" Jag svarar varför gör du inte det då? Har du drömmar förverkliga de istället för att glo på dumburken. Det är bara min åsikt och inget tvingande. Ändrades April 11, 2016 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 On 3/20/2016 at 10:30, skrev Enis: Filmatisering av en Stephen King bok. Jag gillar det jag sett hittills, har ej läst boken så jag har inget att jämföra mot. /Enis Ja du gör det ju i rätt ordning, filmen först sen boken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 1 timme sedan, skrev JJC: Dagens tv underhållning är fördummande tycker jag. Man matas med mängder av program där deltagarna har roligt och pöbeln som glor ska tycka synd om sig själva eller tycka synd om andra. Verkligheten i många program är förvriden väldigt ofta och långt borta från sanningen. På jobbet diskuteras ofta dessa program med kommentarer "Jag skulle vilja vara som han eller göra som de" Jag svarar varför gör du inte det då? Har du drömmar förverkliga de istället för att glo på dumburken. Det är bara min åsikt och inget tvingande. Det är för att hålla tittarnas tankar borta från verkligheten och det liv de lever. Skulle de komma underfund med det, så skulle inte samhället fungera som makthavarna vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd April 11, 2016 Dela Inlagd April 11, 2016 Hej Springfloden på TV1. Med vänlig hälsning isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Vinyl är en höjdare! Bra musik och en inblick i hur galen branschen är. http://www.imdb.com/title/tt3186130/ Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Night Manager. Ganska bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Rush Hour Piloten var usel, så resterande avsnitt hoppar jag över /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Har snart betat av en serie som heter Limiless. Helt ok. http://www.imdb.com/title/tt4422836/?ref_=fn_al_tt_1 Det hade kunnat varit en i raden av FBI-serier men den skiljer sig då den har lite humor och dom gör rolig grafik. Huvudkaraktären är i grunden en lallare men när han äter ett piller blir han smartast i världen. Några kända skådisar som Dexters syrra och en från CSI New York. Bradley Cooper producerar och gästspelar. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 25 minuter sedan, skrev NiceBeaver: Har snart betat av en serie som heter Limiless. Helt ok. http://www.imdb.com/title/tt4422836/?ref_=fn_al_tt_1 Det hade kunnat varit en i raden av FBI-serier men den skiljer sig då den har lite humor och dom gör rolig grafik. Huvudkaraktären är i grunden en lallare men när han äter ett piller blir han smartast i världen. Några kända skådisar som Dexters syrra och en från CSI New York. Bradley Cooper producerar och gästspelar. Kanske tål att tittas på då, jag gillade filmen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 54 minuter sedan, skrev Enis: Kanske tål att tittas på då, jag gillade filmen /Enis Visste inte att det finns en film så då får väl jag titta på den. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 En ny norsk serie på 10 delar som började i veckan på SVT play! Handlar om vad som händer när Norge slutar upp med oljan och gasen, ryssarna kommer, eu är arga och USA går ur Nato! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu