Ducce Inlagd December 30, 2014 Dela Inlagd December 30, 2014 Igår kom Top gears vinterspecial-Argentina ut. Kan tillfälligt lånas ner på hårddisk från väl valda ställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 30, 2014 Dela Inlagd December 30, 2014 Igår kom Top gears vinterspecial-Argentina ut. Kan tillfälligt lånas ner på hårddisk från väl valda ställen. Blev något av ett antiklimax i slutet.. Vem kunde ana att Argentinarna fortfarande är asförbannade på Britterna. Tycker förövrigt att det är den sämsta och mest krystade "special" dom gjort hitills. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 30, 2014 Dela Inlagd December 30, 2014 Blev något av ett antiklimax i slutet.. Vem kunde ana att Argentinarna fortfarande är asförbannade på Britterna. Tycker förövrigt att det är den sämsta och mest krystade "special" dom gjort hitills. Tycker alltid att deras program är sevärda,och angående slutet så blev jag lite förvånad då pressen tydligen hade rätt i hur de blev utsatta för div saker. De brukar ju överdriva en hel del Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd December 30, 2014 Dela Inlagd December 30, 2014 Blev något av ett antiklimax i slutet.. Vem kunde ana att Argentinarna fortfarande är asförbannade på Britterna. Tycker förövrigt att det är den sämsta och mest krystade "special" dom gjort hitills. Lyssnade på P3 Dokumentär om Falklandskriget och det är mycket ont blod mellan dom än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd December 30, 2014 Dela Inlagd December 30, 2014 Inte så konstigt Världens mest krigista nation är Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd December 30, 2014 Dela Inlagd December 30, 2014 En bra Sci-Fi serie som handlar om ett rymduppdrag att hitta nästa jord att populera. http://www.imdb.com/title/tt3696720/?ref_=nv_sr_1 A young woman's murder causes the subjects of a century-long mission to populate a new world to question the true nature of the project as they approach the point of no return. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 9, 2015 Dela Inlagd Januari 9, 2015 Såg premiär avsnittet av denna serie idag och det känns som om att det kan bli en lovande serie . Ska fortsätta några avsnitt och se om den håller . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Januari 19, 2015 Dela Inlagd Januari 19, 2015 För er som vill hålla koll på när nästa avsnitt av serierna ni följer sänds så rekommenderar jag den här appen för Android iaf. Twee Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Såg Bäckström Us varianten Började bra men spårade ur totalt Psykologi larv mm kan ej rekomenderas Finns på Piraten med Swe sub Ang det är mest porr som lagts uppPå tuben hittas även svenska tv serier som är S textat bra när ljudet i datan är svagt Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 För er som vill hålla koll på när nästa avsnitt av serierna ni följer sänds så rekommenderar jag den här appen för Android iaf. Twee uploadfromtaptalk1421684510372.jpg Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Då jag har en iPhone och vanlig pc får jag hålla till godo med Airdates.tv Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Tänkte spana in Gotham ikväll (CMore). Var ett tag sedan jag var i den här delen av forumet. Vilka har kollat in True Detective? (Finns på HBO, och gick tidigare på CMore) "The lives of two detectives, Rust Cohle and Martin Hart, become entangled during a 17-year hunt for a serial killer in Louisiana." http://www.imdb.com/title/tt2356777/?ref_=nv_sr_1 Grym miniserie (8 delar) gryyyymt bra, helt i klass med t.ex. Band of Brothers. Men ingen mys-pys show. Inspelningen av Säsong 2 börjar snart, och den är för övrigt helt fristående från säsong 1. Älskar serier som tar slut. Har just börjat att se på den och den är mycket lovande. Woddy Harrelson och Matthew McConaughey är helt suveräna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Då jag har en iPhone och vanlig pc får jag hålla till godo med Airdates.tv Enis Finns en uppsjö med program för att få notifikationer när ett avsnitt sänds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Streama ner en serie som heter Ray Donovan ,finns på dreamfilm.Klart sevärd serie Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 6, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2015 Finns en uppsjö med program för att få notifikationer när ett avsnitt sänds Ett riktigt informativt kvalitetsinlägg, jag noterar. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Ett riktigt informativt kvalitetsinlägg, jag noterar. Jag följer din stil på inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 ingen serie men en shysst dokumentär http://dangerousminds.net/comments/florida_man To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 20, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2015 Amazing race, säsong 25. Spoiler alert. Håll för ögonen om du ska se avsnitt 4 nu. De kör bil från Köpenhamn till Malmö och undrar följande: Is Sweden a country or a city? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 20, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2015 Denna frågan kunde ingen, de var tvungna att fråga. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 True Detectvis KANON !! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Jordskott, svensk thriller som går på SVT play nu, lite psycko verkar den va! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Mars 2, 2015 Dela Inlagd Mars 2, 2015 http://www.imdb.com/title/tt3230454/plotsummary?ref_=tt_ov_pl To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 http://www.imdb.com/title/tt3230454/plotsummary?ref_=tt_ov_pl Den vill jag se fortsättning på. Riktigt kul. Ganska amerikanskt dock att han gav upp letandet efter att ha "bockat av" alla delstaterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Den vill jag se fortsättning på. Riktigt kul Ja det första (och andra) avsnittet var riktigt bra. får se hur de kan spinna vidare... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Ja det första (och andra) avsnittet var riktigt bra. får se hur de kan spinna vidare... /Enis vart hittade du ep 2? To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 vart hittade du ep 2? Det var ju en dubbelepisod - felaktigt namnsatt där ute i etern /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu