Jump to content
IGNORERAD

Bästa TV serien nu


Bibben

Recommended Posts

Inne på The Wire, grymmers bra!
Den här regskylten poppade upp i säsong 3...

5d8d4a1293c3f05838b47a91b8f8b15a.jpg

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 1,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    123

  • audirs2

    91

  • Bibben

    80

  • Herr Chang

    65

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hej, jag brukade ladda ner tv-serier och filmer på swesub tv och film men den senaste veckan kommer jag inte fram till deras hemsida. Har deras webbsida blockerats?  Någon som vet?  mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev haan:

hej, jag brukade ladda ner tv-serier och filmer på swesub tv och film men den senaste veckan kommer jag inte fram till deras hemsida. Har deras webbsida blockerats?  Någon som vet?  mvh

Swesub var ju eg bara an länksamling till "piratviken" allt finns där som vanligt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Soengsang:

Swesub var ju eg bara an länksamling till "piratviken" allt finns där som vanligt.

hej tack mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Serien Midnattsol verkar lovande ... den ska jag följa.

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att Brons skapare Hans Rosenfeldt nya serie Marcella var helt okey . Tycker även att Kiefer Sutherlands serie Designated survior är bra och Stranger Things var kanon bra . Stranger Things väcker många känslor om min barndoms filmer i början av 80-talet . En annan pärla är Patric Stewarts serie Blunt Talk .

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev AnTove:

Stranger Things var kanon bra . Stranger Things väcker många känslor om min barndoms filmer i början av 80-talet .

 

.... och böcker

 

Den var sagolikt bra.....

 

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjat titta på Black Mirror, som fått  8,9 på IMDb.

Första avsnittet gick ut på att Englands premiärminister skulle k**lla en gris i livesändning, för att rädda en kidnappad prinsessa...

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta än... Går på Netflix.

 

http://www.imdb.com/title/tt2085059/

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-10-30 at 10:11, skrev Oregistrerad:

hej, jag brukade ladda ner tv-serier och filmer på swesub tv och film men den senaste veckan kommer jag inte fram till deras hemsida. Har deras webbsida blockerats?  Någon som vet?  mvh

Dom har stängt ner den och ägarna ska bli åtalade. Ett citat från fabror mässing:

 

Under onsdagen och torsdagen genomfördes tillslag i Trollhättan och Vänersborg mot streamingtjänsten/nerladdningssidan Swesub som är en av Sveriges större illegala tjänster.
Tillslaget genomfördes av personal från Region Väst.
Tre personer frihetsberövades.
Samtliga tre personer försattes efter förhören på fri fot. En av personerna har erkänt att denna har administrerat och varit ansvarig för Swesub. Swesub har generat stora intäkter.
Ett antal datorer och annan datamedia togs i beslag och ligger nu hos IT-forensiker för analys.
Sidan är sedan igår kväll nedsläckt.

Info från Polisen

Ändrades av Jed
Mer info
Link to comment
Dela på andra sajter

Första säsongen av The Crown finns nu på Netflix, och är man intresserad av engelska kungafamiljen får den väl anses som sevärd. Jag är lite intresserad av drottning Elizabeths liv, men främsta anledningen till att jag kände mig tvungen att se den är att Netflix enligt uppgift betalat drygt en miljard kronor för första säsongen som är tio avsnitt. Säsong två är beställd, och det finns planer på totalt 6 säsonger, där varje säsong skildrar ett årtionde av drottningens liv.

 

Vi får väl se om Netflix tycker sig ha fått valuta för pengarna.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Första säsongen av The Crown finns nu på Netflix, och är man intresserad av engelska kungafamiljen får den väl anses som sevärd. Jag är lite intresserad av drottning Elizabeths liv, men främsta anledningen till att jag kände mig tvungen att se den är att Netflix enligt uppgift betalat drygt en miljard kronor för första säsongen som är tio avsnitt. Säsong två är beställd, och det finns planer på totalt 6 säsonger, där varje säsong skildrar ett årtionde av drottningens liv.

 

Vi får väl se om Netflix tycker sig ha fått valuta för pengarna.

 

Herr Chang har talat.

 

Sett första avsnittet nu, fina kulisser och trevligt då det är verklighetsbaserat. Kommer att följa denna :great:.

 

( Ingen TV-serie, men även på Netflix, Belägringen av Jadotville, en sannhistoria om Kongo, FN trupp, Dag Hammarsköld, som spelas av Persbrant... Svenska vapen som avfyras under actioncenerna )

 

http://www.imdb.com/title/tt3922798/

 

Mvh. borje222

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev borje222:

 

Sett första avsnittet nu, fina kulisser och trevligt då det är verklighetsbaserat. Kommer att följa denna :great:.

 

( Ingen TV-serie, men även på Netflix, Belägringen av Jadotville, en sannhistoria om Kongo, FN trupp, Dag Hammarsköld, som spelas av Persbrant... Svenska vapen som avfyras under actioncenerna )

 

http://www.imdb.com/title/tt3922798/

 

Mvh. borje222

 

 

Ja bra film.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-11-11 at 21:12, skrev kalasbullen:

Säkert någon som redan skrivit.. Midnattssol på svt. Riktigt bra.

Håller med som fan, hon från Libanon eller Frankrike är grymt bra!:wub:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 2016-11-01 at 21:58, skrev AnTove:

Tycker att Brons skapare Hans Rosenfeldt nya serie Marcella var helt okey . Tycker även att Kiefer Sutherlands serie Designated survior är bra och Stranger Things var kanon bra . Stranger Things väcker många känslor om min barndoms filmer i början av 80-talet . En annan pärla är Patric Stewarts serie Blunt Talk .

 

Får tacka för tipset om Stranger Things, kanon bra serie :thumbsup: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Californication är ju grymt rolig, David Duchovny/Hank Moody är ju för skön, fan nästan så man känner igen sig ibland med saker som är preskriberat nu :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag sett dom 2 första avsnitten av Shooter och den kommer jag följa.

 

http://www.imdb.com/title/tt4181172/?ref_=fn_al_tt_1

 

 

//Broskan

 

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...