Jump to content
IGNORERAD

Försäkring


Guest BpaijingKatai

Recommended Posts

Vad menar du med prisvärd?

För mig innebär det när man får mycket för pengarna, läser man lite om Gouda så framkommer det att dom inte är så givmilda när det väl gäller.

 

Nog är väl deras försäkringsbelopp likvärdiga med övriga bolag. Facit har man ju dock aldrig förrän man råkar ut för något.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acrobban

    4

  • Singha711

    3

  • mamma bäng fan pappa käng

    2

  • 1609offe

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nog är väl deras försäkringsbelopp likvärdiga med övriga bolag. Facit har man ju dock aldrig förrän man råkar ut för något.

Gouda har rykte om sig att bråka när det väl gäller. Så är det ofta med de som är billigast.
Link to comment
Dela på andra sajter

Betalar Länsförsäkringar 5188 kronor från 2 September 2013 till och med 25 Maj 2014, försäkringen blev billigare än förra året.

 

attachicon.gif003.JPG

Det har du rätt i

För min del blirdet att byta bolag till Lf och då tillkomer 1350 kr + att den gamla ej kan sägas upp före Huvud förfallodagen 

( Man kan ju vara dubbelförsäkrad men man får inte ut något på försäkring 2 eller hur )

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest BpaijingKatai

Jag kommer nog använda mig av denna nästa gång jag åker ner.

http://www.gouda-rf.se/

 

Billigare än Trygg Hansa och de andra bolagen. Tror den skall inkludera de mest nödvändiga (inte riktigt orkat läsa på än)

 

Enligt mail till Gouda så har deras försäkring ingen giltighet alls om man finns i område som finns på UD´s lista.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Formodlingen en dum fraga!

 

En sjukforsakring fran Sverige,funkar den pa allmenna sjukvarden i Thailand.(50bath doktorn).

//

Link to comment
Dela på andra sajter

Formodlingen en dum fraga!

 

En sjukforsakring fran Sverige,funkar den pa allmenna sjukvarden i Thailand.(50bath doktorn).

//

Kan dom bara klara av att skriva ut ett kvitto och intyg på engelska går det bra att få igen pengarna av sitt försäkringsbolag.

Självrisken är det som avgör om det lönar sig.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...