Jump to content
IGNORERAD

Thai sätter in Boeing 777 på Stockholm


Nisse Hult

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    12

  • Nisse Hult

    8

  • Sam sip sam

    7

  • stefantaby

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Speldosor på ALLA platser??

Ja såklart

Det är av de 6 som byggdes om i ekonomi.

Dom som ska vara kvar.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad man blir trött på ditt gnäll, alla fattar att en 777-300 är lyx jämfört med dagens 747. Banta för fan så får Du plats.

Du menar att kapa lårbenet.

Det är det som är MIT problem.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar att kapa lår benet.

Det är det som är MIT problem.

Hälsar pigge01

Ja du vet en finne kan göra nästan vad som helst för att spara en femhundring he he :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte är det bytt så många stolar på B747 än, trots deras löften.TG 960 12 januari har ikvar gamla i ekonomi.

Det är bytt på 8-9 av de 12 som ska vara kvar.

De 6 nyare planen är det totalbyte på.

Det tar ju längre tid.

At göra.

Vi kommer att få plan av tillsalu gruppen till all ombyggnad är klar

och dem ska in på större service.

Då ställes dem av.

Ekonomins verklighet

B777 var i tidtabellen i somras men det ändrade.

Till B747.

Ingen vet hur det blir dom kan ändra sig igen.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du vet en finne kan göra nästan vad som helst för att spara en femhundring he he :crazy:

Ja jävlar he he he :rotfl:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du vet en finne kan göra nästan vad som helst för att spara en femhundring he he :crazy:

vad har min nationalitet med thais komfort att görä?

eller med priser. höh det är ju dumt att blanda person i denna diskution. Pigge1 är inte gud och

därmed vanlig dödlig och  inte ens särskilt duktig vad gäller flyg.

man är inte duktig bara för att man avgudar Thaiairways dessutom i denna träd en

museum flygplan som 747 som är 20 år gammal.

Link to comment
Dela på andra sajter

vad har min nationalitet med thais komfort att görä?

eller med priser. höh det är ju dumt att blanda person i denna diskution. Pigge1 är inte gud och

därmed vanlig dödlig och  inte ens särskilt duktig vad gäller flyg.

man är inte duktig bara för att man avgudar Thaiairways dessutom i denna träd en

museum flygplan som 747 som är 20 år gammal.

Ta reda på fakta innan du spyr ut din dynga.

Och ge fan i person angrep!

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad man blir trött på ditt gnäll, alla fattar att en 777-300 är lyx jämfört med dagens 747. Banta för fan så får Du plats.

 

 

 

 

Jo eftersom priset är helt avgörande för dig och du är ju finne

Link to comment
Dela på andra sajter

ove Andersson

Har åkt med bägge typer av plan men föredrar trippel 7 som har bättre plats för oss som har bredden att tänka på åxo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med grabbarna grus. Kan man välja imellan 747/777 så tar ja en 747 alla dar i veckan, tycker hon ligger bättre i luften.

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med grabbarna grus. Kan man välja imellan 747/777 så tar ja en 747 alla dar i veckan, tycker hon ligger bättre i luften.

gruset håller upp 747

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skiter i vilket som bara jag kommer säkert fram.  :crazy:

Passar inte planet så stanna i hemma och inte gnäll då eller ta åsna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med grabbarna grus. Kan man välja imellan 747/777 så tar ja en 747 alla dar i veckan, tycker hon ligger bättre i luften.

4 WHEEL DRIVE :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo eftersom priset är helt avgörande för dig och du är ju finne

Nej nej nej o ännu en gång nej. För vissa verkar viktigaste kriteriet vara gratis dricka. Det ät bara att scrolla tråden bakåt

så märker vem som sätter säkerheten, framkomligheten och resetiden som viktiga kriterier. Nu orkar jag inte fortsätta med idi*ter mer. ha de

bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nej nej o ännu en gång nej. För vissa verkar viktigaste kriteriet vara gratis dricka. Det ät bara att scrolla tråden bakåt

så märker vem som sätter säkerheten, framkomligheten och resetiden som viktiga kriterier. Nu orkar jag inte fortsätta med idi*ter mer. ha de

bra.

Ja men du tyckte ju dom som var för långa skulle kapa benen , ja det är ju vi som flyger med thai som sätter tid,framkomlighet ,säkerheten

och bekvämligheten som viktigaste kriterier ,dom andra åker lågprisbolag typ finnair ,som blir lika dyra om inte dyrare med alla tillägg

för en bekväm resa , slog på mina datum och då blev ändå finnpajsarna lite dyrare och då har jag ändå betalat för PE en väg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad man blir trött på ditt gnäll, alla fattar att en 777-300 är lyx jämfört med dagens 747. Banta för fan så får Du plats.

kan bara hålla med. en förbättring är det där med basta. ni som säger annat vet inte bättre! Åtminstone om ni frågar mig.

 

 

Snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror Thai sätter in modernare och mindre plan för man är livrädd för konkurensen från Norwegian med sina nya plan och Thai staff.

har också funderat om det ligger till så!

 

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

Med start i höst byter Thai Airways flygplanstyp och sätter in en Boeing 777-300ER på linjen från Bangkok till Arlanda.

 

Thai Airways uppgraderar och ökar frekvenserna på Skandinavien i sommar och höst. Med start den 16 juli försvinner bolagets välkända Boeing 747-400 från Arlanda och ersätts av Boeing 777-300ER. Det skriver den fristående sajten Airline Routes.

            

Det innebär att TG 960 på sträckan Bangkok – Arlanda och TG 961 Arlanda Bangkok från den 27 oktober, flygs med Thais nya Boeing 777. Ombord blir det tre klasser eftersom Thai delar av de 42 sätena i första klass och gör dem till 24 business och 16 premium economy.

            

Redan innan dess sätter Thai in flygplanstypen på rutten till Köpenhamn när linjen ökas till nio avgångar i veckan under sommarperioden. Det är de två extra turerna på fredagar och söndagar, TG 952/953 som flygs med trippelsjuan medan den ordinarie linjen TG 950/951 också i fortsättningen blir en 747-400-linje.

            

Hittills är det bara Oslo av de tre stora flygplatserna i Skandinavien där Thai använt Boeing 777. 

http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=9628

 

 

 

 

Tror nog att norwegian kommer att tA kunder från dom andra lågprisbolagen som finnair,turkar osv och thai utökar ju med 2 avgångar från köpenhamn i sommar

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog att norwegian kommer att tA kunder från dom andra lågprisbolagen som finnair,turkar osv och thai utökar ju med 2 avgångar från köpenhamn i sommar

 

 

Spännande och intressant... När blev Turkish ett lågprisbolag..?! :)

โดยไม่เปิดไฟ เป็นเพียง วิทยุถ่ายทอดสด ...
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog att norwegian kommer att tA kunder från dom andra lågprisbolagen som finnair,turkar osv och thai utökar ju med 2 avgångar från köpenhamn i sommar

 

 

Spännande och intressant... När blev Turkish ett lågprisbolag..?! :)

Här det väl alltid varit ,så inget spännande med det :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Pigge har du nån aning varför Thai inte satsar på 747-800, hette den så, om den duger till Reichflugzeugamt Lufthansa så bordeden väl duga till Thai?

Link to comment
Dela på andra sajter

Att spendera mina pengar i nått fd kommunistflygbolag, is not my cup of tea, kommer aldrig att ske inte ens om det kostar 1 sek/Stefantaby

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Spännande och intressant... När blev Turkish ett lågprisbolag..?! :)

 

Men, har du inte förstått det att alla flygbolag som är billigare än Thai är lågprisbolag?????????????????????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...