Jump to content
IGNORERAD

Tjuvar misslyckades med ATM-stöld i Pathum Thani


MPR Nyheter

Recommended Posts

Tjuvar slet loss en uttagsautomat från en vägg vid framsidan av en restaurang i Pathum Thani tidigt på måndag morgon.

Stöldförsöket utfördes runt klockan 02:45 utanför restaurangen Dee Pochana. När polisen anlände till platsen så fann man den svårt skadade automaten på marken, cirka fem meter från sin ursprungliga position. Övervakningskameror på automaten och vid restaurangen hade blivit sprejade med färg, och dom hade även placerat ut plankor med spikar i längsmed cirka 700 meter av vägen som går förbi brottsplatsen. Man tror att tjuvarna troligen använde ett fordon för att slita loss automaten.

Tjuvarna försökte att bryta upp automaten för att komma åt de cirka två miljoner baht som fanns inuti, men misslyckades. Polisen hoppas nu att kameror vid en fabrik tvärs över vägen har fångat stöldförsöket.

Källa: http://www.bangkokpost.com/breakingnews/328663/failed-atm-heist-in-pathum-thani

91c12ba337d58998703da811a634dd3e.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Link to comment
Dela på andra sajter

har alltid funderat på varför detta inte sker oftare. Lättillgängliga stålar för desperata ???

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

har alltid funderat på varför detta inte sker oftare. Lättillgängliga stålar för desperata ???

Ä:ru Blå Ögd??? Färgat Tema!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

När polisen anlände till platsen så fann man den svårt skadade automaten på marken,

Blev den transporterad till närmaste sjukhus? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...