Jump to content
IGNORERAD

Ni som ratar fastfood, men ändå gillar burgare.


Guest Chan2011

Recommended Posts

Guest Chan2011

Hej,

Var i Bkk och gjorde min manadliga traff hos ostproffesorn,som vanligt hade han gjort nya kulinariska upptackter,kan starkt rekomendera Firehouse pa soi 11,in pa soien.nar ni kommer till t-korsningen,ta vanster 50 m,boka bord om ni kommer i rushhour,en kulinarisk hojdare om man gillar burgare.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Var i Bkk och gjorde min manadliga traff hos ostproffesorn,som vanligt hade han gjort nya kulinariska upptackter,kan starkt rekomendera Firehouse pa soi 11,in pa soien.nar ni kommer till t-korsningen,ta vanster 50 m,boka bord om ni kommer i rushhour,en kulinarisk hojdare om man gillar burgare.

Halsningar

Chan2011

Bild hade varit skoj.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Var i Bkk och gjorde min manadliga traff hos ostproffesorn,som vanligt hade han gjort nya kulinariska upptackter,kan starkt rekomendera Firehouse pa soi 11,in pa soien.nar ni kommer till t-korsningen,ta vanster 50 m,boka bord om ni kommer i rushhour,en kulinarisk hojdare om man gillar burgare.

Halsningar

Chan2011

Bild hade varit skoj.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Hade liksom gjort inlägget lite intressantare.

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Hade liksom gjort inlägget lite intressantare.

Sent by my flintaphone and Tapatalk

Ja du ar ju hemskt intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Bild hade varit skoj.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Hej,har tyvarr bara person bilder fran mitt besok pa Firehouse,dom vill jag inte lagga ut pa ett allmant forum,du kan alltid googla pa Firehouse,BKK finns sakert mycket info,bilder och menu.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dom va inte att leka med..

 

article-0-069A44B5000005DC-942_468x357.j

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade liksom gjort inlägget lite intressantare. Sent by my flintaphone and Tapatalk Ja du ar ju hemskt intressant.
Nu var det ju inte mig jag syftade på, utan kanske mer på hamburgaren eller restaurangen i fråga. Jag ska försöka vara tydligare i framtiden så även du förstår :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...