Jump to content
IGNORERAD

Varför alltid Thailand?


Guest Fredman

Recommended Posts

Guest Fredman
Trotts allt är det inte lätt att få jobb, akademiker eller inte..först och främst måste du ha en attraktiv utbildning, det är nog det viktigaste, sen ska man ha klart för sig att det inte är lätt som utlandsfödd!

Och framför allt kontakter...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 178
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    25

  • scorpio63

    17

  • hamnoi

    15

  • searescue

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

Är det så att alla fördömer mig för att jag inte vill att min flickvän (fru) ska hålla på att städa.

Det är kanske bara som jag inbillar mig, men har ni alla varit runt i redlight i Thailand.

 

Städar hon inte hemma hos er heller?

Skulle hon få dåligt rykte då, ha ha . . .

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför Thailand?

 

Det enkla svaret är nog billig sprit och fin f*tta!....det är bara så att de flesta inte har stake nog att erkänna det! 

f*tta har jag inte hittat i Thailand då jag inte varit i distrikten du trivs i.

Och jag tror nog att den inhemska spriten i RIO är billigare än du betalar i Thailand.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

f*tta har jag inte hittat i Thailand då jag inte varit i distrikten du trivs i.

Och jag tror nog att den inhemska spriten i RIO är billigare än du betalar i Thailand.

 

Vafan vet du om mina distrikt, du skriver ju om ditt stora mål att kunna få råd att åka till sunkiga Jomtien...

 

Du har ju haft en tråd om vad du hittat i Thailand!..

 

Nu skulle jag vilja skriva I-ordet till dig med stora bokstäver, för det är exakt vad du framstår som och är!...

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

hamnoi

 

hello hamnoi

i tidigare inlägg så har du verkat ganska begåvad

men nu vete fan vad du går på

ja du verkar va en enkel pojk, som dock inte har något förstånd

ställ dig och städa 10-12 timmar så får vi se hur kaxig du är

stöddiga jävlar utan nått på fötterna är det värsta jag vet

vill du ha mitt telefon nummer och adress

skicka ett pm så får du det

kenta upploands-väsby

 

 

Tjena Kenta upploandas-väsby

 

Jo en enkel pojk på 39 är jag, finns inte mycket på fötterna heller. Sök så hittar du nog foto av mig o min familj

Men vill du ha en närmare kontakt så kom på en träff :) , men jag hoppas att du har ett fint jobb för enkla arbetslosers träffar jag icke :) .

Dom skall skickas till u-länderna där dom hör hemma och gör sig bäst//Molle

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan vet du om hans distrikt, du skriver ju om dit stora mål att kunna få råd att åka till sunkiga Jomtien...

 

Du har ju haft en tråd om vad du hittat i Thailand!

Nu får du väl ge dig.

Det var ju en metafor..om Jomtien.

 

Jag blir mer och mer sänkt av det här forumet. det verkar som om det bara finns gamla gubbar här med spräckta förhoppningar.

När klev man in och läste något positivt sedan.

Bildtrådarna är underbara.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

f*tta har jag inte hittat i Thailand då jag inte varit i distrikten du trivs i.

Och jag tror nog att den inhemska spriten i RIO är billigare än du betalar i Thailand.

 

WOW..gubben är halvbrasse :thumbsup: .

Realen har gått upp sen ditt senaste besök -87..så good luck

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får du väl ge dig.

Det var ju en metafor..om Jomtien.

Är du dum i huvudet på riktigt eller? (detta åker jag väl i utvisningsbåset för?)

 

Jag bor i Isaan/Korat, jag har varit i Jomtien en jävla gång(4 dagar) i mitt liv! 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Det är viss skillnad på en dammråtta och en skitig mus,
tänk på det Ni som ogillar hederligt arbetande städerskor.

God natt på er,
för nu är det nämligen dags att krypa ner till hon som håller rent och snyggt hos Nilsson :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Många här har ju fickvän/fru från Thailand och då är det väl naturligt att man semestrar och hälsar på släkten.

 

Sedan ser jag en hel del som alltid semestrar i Thailand utan anknytning och för all del finns det några som sprider sina gracer men ganska många åker till Thailand år efter är. Hur kommer sig det? Vad är det som drar? Är det kul att uppsöka baren där man varit 10 gånger förut? 

 

Själv kan jag säga att mitt liv sedan jag "blev med Thai" har blivet fattigare i den mening att det inte blir så många andra kulturer längre men så mycket bättre på andra sätt. 

Har funderat på detta mycket senaste åren..

 

Knullar inte ens runt längre, efter varje gång säger jag att det får vara nog eftersom det inte ens är kul efter en vecka men behovet av att släppa allt, boota om och bara flyta blir för stort när man känner sig slutkörd.

 

Funnits många underbara stunder men dessa kommer allt längre isär, för varje resa så fylls ryggsäcken med misstro (hittar inte rätt ord).

 

Har bara med min egen mentalitet att göra samt att "klimatet" blivit hårdare.

 

Nåja nästa resa blir bättre, vem vet kanske träffar en blivande fru!?.. Nä. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

tomurdoc

 

Trotts allt är det inte lätt att få jobb, akademiker eller inte..först och främst måste du ha en attraktiv utbildning, det är nog det viktigaste, sen ska man ha klart för sig att det inte är lätt som utlandsfödd!

hello tomurdoc

håller med dig det är inte lätt, snarare omöjligt om dom inte vill jobba med thai massage, och snaska av en farbror som håller 500 kr i sin hand

detta gör mig heligt förbannad, i Sverige är detta ok, nej knappast

men åker dom till Thailand så är det ok

detta är tyvärr ett stort problem, alla thai tjejer bra som dåliga framställs som horor, ta fram plånboken och det löser sig

detta gör mig väldigt frustrerad, men kan ej påverka detta

och det sker här i Sverige, jävligt tokigt

min thaifru, det har hänt ett antal ggr att karlar erbjudit henne sex för pengar, lika som Thailand

har lite svårt att gå därifrån utan att bruka våld

kenta  från upplands.väsby

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Har funderat på detta mycket senaste åren..

 

Knullar inte ens runt längre, efter varje gång säger jag att det får vara nog eftersom det inte ens är kul efter en vecka men behovet av att släppa allt, boota om och bara flyta blir för stort när man känner sig slutkörd.

 

Funnits många underbara stunder men dessa kommer allt längre isär, för varje resa så fylls ryggsäcken med misstro (hittar inte rätt ord).

 

Har bara med min egen mentalitet att göra samt att "klimatet" blivit hårdare.

 

Nåja nästa resa blir bättre, vem vet kanske träffar en blivande fru!?.. Nä. :)

Ja för många är det kanske att hitta någon men inte så många som är så ärliga som du. Hur som helst så lycka till vad du än söker.

Link to comment
Dela på andra sajter

tomurdoc

 

hello tomurdoc

håller med dig det är inte lätt, snarare omöjligt om dom inte vill jobba med thai massage, och snaska av en farbror som håller 500 kr i sin hand

detta gör mig heligt förbannad, i Sverige är detta ok, nej knappast

men åker dom till Thailand så är det ok

detta är tyvärr ett stort problem, alla thai tjejer bra som dåliga framställs som horor, ta fram plånboken och det löser sig

detta gör mig väldigt frustrerad, men kan ej påverka detta

och det sker här i Sverige, jävligt tokigt

min thaifru, det har hänt ett antal ggr att karlar erbjudit henne sex för pengar, lika som Thailand

har lite svårt att gå därifrån utan att bruka våld

kenta  från upplands.väsby

 

Ang att få jobb med attraktiv akademisk examen så syftade jag då inte endast på Thailändare, och hur du kan få in horor, massage och HE i svaret på mitt inlägg det förstår jag inte!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011
Trotts allt är det inte lätt att få jobb, akademiker eller inte..först och främst måste du ha en attraktiv utbildning, det är nog det viktigaste, sen ska man ha klart för sig att det inte är lätt som utlandsfödd!

Man kan ju alltid borja tillverka cement djur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju alltid borja tillverka cement djur?

 

Exakt, finns ju de som köper dem efter att de gjort soppa på de riktiga....smakade soppan gott?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du dum i huvudet på riktigt eller? (detta åker jag väl i utvisningsbåset för?)

 

Jag bor i Isaan/Korat, jag har varit i Jomtien en jävla gång(4 dagar) i mitt liv! 

Nää.

Men du bör förstå vad du säger.

Jag har inte så mycket kunnande om Thailand.

Tyvärr så läser jag mycket nyheter här och på thailandsforum.

 

Men jag blir totalt tokig om min fru skulle behöva städa toaletter.

Jag kan göra det utan problem då jag jobbat inom sanering för många år sedan.

Men min fru ska inte behöva göra det..

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försök att få din fru att städa mindre toaletter då, men personligen tycker jag det är äckligt med skitiga toaletter, och ser gärna att hon städar dem när jag inte har tid.

 

Men som sagt, entlediga din fru från toalettstädande så kanske det tokiga går över?

Men jag blir totalt tokig om min fru skulle behöva städa toaletter.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Städar hon inte hemma hos er heller?

Skulle hon få dåligt rykte då, ha ha . . .

Snyggt...

Men vi städar lika mycket hemma båda 2.

Är det något problem i ditt förhållande, är din fru din Maid?

 

Hos mig har vi i alla fall samma värde och städar och plockar undan som man gör i dom flesta normala hem.

Ha Ha... var hos mig inte roligt i alla fall. möjligtvis väldigt nedgaderande från din ställning som någon man kan se upp till.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt...

Men vi städar lika mycket hemma båda 2.

Är det något problem i ditt förhållande, är din fru din Maid?

 

Hos mig har vi i alla fall samma värde och städar och plockar undan som man gör i dom flesta normala hem.

Ha Ha... var hos mig inte roligt i alla fall. möjligtvis väldigt nedgaderande från din ställning som någon man kan se upp till.

 

Alldeles nyss var ju din donna för fin för att städa toaletter, men nu gör ni det båda plötsligt?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm..nu fattar jag inte, lillpiten bruka försvara de svaga...och varför skulle han bli mindre kaxig om han fick nått jävla telefonnr till någon jävla Kenta i Upplands-Väsby..det fattar jag fan inte...vad kan denna kenta för nått som inte lillpitten kan? 

tyvärr så har du inte nått upp till IQ fiskmås

somliga föddes utan något i skallen och du verkar vara en av dom, att du inte fattar är föga förvånande

dina svordomar imponerar dock ej, förmodligen begriper du inte bättre

varför han kan pm mig om mitt telefon nr är väldigt enkelt, dock verkar du inte begripa detta

om det finns problem i min text ring mig och fråga, gäller även människor utan hjärna

 

med vänlig hälsning

kenta från uppland-väsby

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää.

Men du bör förstå vad du säger.

Jag har inte så mycket kunnande om Thailand.

Tyvärr så läser jag mycket nyheter här och på thailandsforum.

 

Men jag blir totalt tokig om min fru skulle behöva städa toaletter.

Jag kan göra det utan problem då jag jobbat inom sanering för många år sedan.

Men min fru ska inte behöva göra det..

 

Hedervärt  :thumbsup: . Men är hon din "fru" i fem år till från o med nu nu skall jag komma o städa ditt dass varje vecka

 

Du vet..snälla pojkar får aldrig kyssa vackra flickor, och en rejäl toffel får inte ens en kram.

 

Konstigt att gubbar blir tvärblåsta i Los :rotfl: ..herre min skapare/Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm..nu fattar jag inte, lillpiten bruka försvara de svaga...och varför skulle han bli mindre kaxig om han fick nått jävla telefonnr till någon jävla Kenta i Upplands-Väsby..det fattar jag fan inte...vad kan denna kenta för nått som inte lillpitten kan? 

du lär dig snart

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldeles nyss var ju din donna för fin för att städa toaletter, men nu gör ni det båda plötsligt?

 

Hon gör det gärna...men bara utan betalning??????/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää.

Men du bör förstå vad du säger.

Jag har inte så mycket kunnande om Thailand.

Tyvärr så läser jag mycket nyheter här och på thailandsforum.

 

Men jag blir totalt tokig om min fru skulle behöva städa toaletter.

Jag kan göra det utan problem då jag jobbat inom sanering för många år sedan.

Men min fru ska inte behöva göra det..

Jag kan inte förstå hur du blanda ihop sanering, med att städa, hur jäkla svårt kan det vara att städa en toalett..

Frugan har städat utanför hemmet i 7 år utan klaga att inte många män inte kan träffa vattenhålet med sina organ.

Varför försöka skaffa sig en lyxhustru om man inte har ekonomi för detta..

 

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

tyvärr så har du inte nått upp till IQ fiskmås

somliga föddes utan något i skallen och du verkar vara en av dom, att du inte fattar är föga förvånande

dina svordomar imponerar dock ej, förmodligen begriper du inte bättre

varför han kan pm mig om mitt telefon nr är väldigt enkelt, dock verkar du inte begripa detta

om det finns problem i min text ring mig och fråga, gäller även människor utan hjärna

 

med vänlig hälsning

kenta från uppland-väsby

 

MR:brains...för o ringa så behöver man ett nummer//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...