Jump to content
IGNORERAD

Undergångsh*lvete


Surin P3

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    9

  • ban99arne

    5

  • måne

    5

  • Stefan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag var just och åt en sen middag med min kära fru och skrattande berättade om herr Surins delämna, egentligen borde jag vetat bättre. Men jag ser henne som en upplyst och klok person, även om lite spöken och annat mystiskt ibland smyger sig in i vårat liv. Hon vart likblek i ansiktet, ni vet sådär vita de är när de vill vara riktigt fina, Frugan ville nu absolut INTE åka till Koh chang! Tyst förbannade jag min dumhet, nu var goda råd dyra, för till Koh Chang ska jag vare sig jorden går under eller inte, för jag ska träffa min dotter där som jag inte sett på flera år. Jag börjar först att svamla om massa vetenskap och sannolikheter, men det biter föga!

Jag säger då att; Du får allt jag äger, företaget, sommarstugan, ja, allt! Frugan tittar mig djupt och allvarligt i ögonen och säger; Lovar du det? Japp, jag lovar på hedersord svarar jag. Till saken hör att frugan litar på mig som en del gör på en flygbiljett försäljare från Skåne! Saken var klar, vi åker till Koh Chang på lördag!    

Har jag någon gång sagt att jag anser min fru som klok och upplyst person?

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

I går var jag och frugan på Korat Zoo och på badavdelningen typ äventyrsbad fanns en riggad vägg med en parkbänk som var omgiven med tulpaner.

På väggen stod "DOOMS DAY 2012-12-21" skrivet med ett typsnitt som påminner om blod och dracula.

Det var riggat så att om man ville kunde man ta plats på bänken och låta sina vänner ta foto.

Jag såg inte under våran stund där någon som satt där eller fotograferade. 

 

Tänkte en stund att varför inte!

Men struntade i det, ville inte få med en sån sak på bild fånigt tyckte jag.

 

Kan tillägga att ingen i familjen pratar om detta.

Ändrades av BB

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja. Efter lite diskussioner så kan jag kanske få åka själv. Vi får se hur det går.

Faster med man har fått en resa till KC i femtio årspresent och det är dem jag ska träffa.

Undrar om de vet om att det snart är färdiglekt på jorden.

Ska jag kanske be dem avboka?

Link to comment
Dela på andra sajter

KC är väl ett helt ok ställe att sluta sina dagar på enligt mig, mycket bättre än att dö i Nyköping iaf! Om man nu får lov att välja..

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag var just och åt en sen middag med min kära fru och skrattande berättade om herr Surins delämna, egentligen borde jag vetat bättre. Men jag ser henne som en upplyst och klok person, även om lite spöken och annat mystiskt ibland smyger sig in i vårat liv. Hon vart likblek i ansiktet, ni vet sådär vita de är när de vill vara riktigt fina, Frugan ville nu absolut INTE åka till Koh chang! Tyst förbannade jag min dumhet, nu var goda råd dyra, för till Koh Chang ska jag vare sig jorden går under eller inte, för jag ska träffa min dotter där som jag inte sett på flera år. Jag börjar först att svamla om massa vetenskap och sannolikheter, men det biter föga!

Jag säger då att; Du får allt jag äger, företaget, sommarstugan, ja, allt! Frugan tittar mig djupt och allvarligt i ögonen och säger; Lovar du det? Japp, jag lovar på hedersord svarar jag. Till saken hör att frugan litar på mig som en del gör på en flygbiljett försäljare från Skåne! Saken var klar, vi åker till Koh Chang på lördag!    

Har jag någon gång sagt att jag anser min fru som klok och upplyst person?

//S

 

Tror faktiskt jag skall följa din utmärkta ide att erbjuda frun allt jag äger om jorden går under på fredag, man vill inte framstå som snål så här i juletider.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämna familjen hemma och åk till Koh Chang själv. 

 

Haha jag skulle vilja vara med (observera på avstånd) när P3 kom hem efter den julen...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha jag skulle vilja vara med (observera på avstånd) när P3 kom hem efter den julen...

Det skulle inte jag  :crazy:  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tacka fan för att det inte hjälper vad några förvirrade forskare uttalar sig om, nä nog dags för DR. Plodrasop aka Propellerministern att lugna folket med vilka fantastiska åtgärder som vidtagits vid en eventuell undergång :)

 

Och vad dom ska göra efter undergången!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Och vad dom ska göra efter undergången!

 

Han om någon har nog ett ess i bakfickan ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Ja det är inte många timmar kvar innan jorden säger godnatt, så vad ska man göra.

Ja som james dean sa.

Lev hårt lev fort och dö ung, och bli ett vackert lik.

 

Men jag chansar inte att jorden säger godnatt, men jag lever hårt och går all in med mina MPR bath genom att köpa lotter.

Går jorden under då har jag ju brännt mina pengar och jag tar inga med mig i graven

Och går jorden inte under då kanske jag har vunnit eller brännt alla mina MPR bath.

Men då har man ju en ursäkt att ta en gravöl eller en vinstöl *ler*

 

Mvh

Nerike 

 

 

”Live fast, die young, and leave a beautiful corpse” är du inte ensam om att tillskriva James Dean men det finns inga belägg för att han någonsin sagt det. 

 

Här är ju annars läge för vadslagning, jag satsar på att jorden finns kvar även på lördag. Någon som vill ta upp vadet?  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
Här är ju annars läge för vadslagning, jag satsar på att jorden finns kvar även på lördag. Någon som vill ta upp vadet? 

 

 

Jag vågar satsa, men inte emot Dig ty jag är helt övertygad om att vi inte får vara med om att apokalypsens fyra ryttare kommer stormande innan den här julen !!!

 

post-4529-0-66819000-1355971410_thumb.jp

 

Mvh Luke the Drifter 

Ändrades av Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer med MPR om jorden slutar snurra :not_i:

Jag tror att P3 har en uppdatering i bakfickan :D

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att P3 har en uppdatering i bakfickan :D

Räcker inte Ctrl F5?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svärfar , som gammal militär varandes den ende i familjen som tror på övernaturligt hokus-pokus, tog upp problemet igår. Atom avfärdade det med att hon läst i National Geographic For Kids att det inte stämmer, frugan avfärdade det med att vi redan betalat försäkring och skolavgift för nästa år och dessutom ska vi till Bangkok för att hämta upp hennes nya iPhone imorgon. Svärmor konstaterade att "förvisso röstade du för att Thailand ska gå under och visst är de på god väg men riktigt så fort går det inte". Själv åkte jag och köpte en låda Singha i morse och häller jag inte i mig alla nu ikväll så kommer nog världen snurra i sin vanliga takt även i morgon och skulle jag hälla i mig alla ikväll så lär den snurra ännu fortare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, bokade en resa till Koh Chang förra veckan för lite julfirande och fem sköna dagar med sol och hav.

 

Nu ska vi tydligen inte åka för att alla "på stan" pratar om världens undergång igen.

Och det hjälper tydligen inte att visa hur de lärda på Chulalongkorn Universitetet senast igår meddelade att det varken kommer att ske några sol-utbrott, meteoriter eller våldsamma jordbävningar/tsunamis pga solens och planteras position.

 

De menade att någon i världen skulle sett meteoriter, sol-utbrott eller annat farligt redan nu.

Så den 21 eller 22 december kan vi vara säkra. :)

 

http://www.bangkokpost.com/learning/learning-from-news/326928/end-of-the-world

 

Får väl fylla en balja med vatten och bada fötterna här hemma då... :(

Och öppna alla julklapparna själv. :)

 

Tur i.af. att Du ente åkte den 18:de.- Gör man det kommer man aldrig mer hem till sitt fädernesland, enligt Bondepraktikan.- :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,här i Rayong har det glidit fram 6 timmar och 27 minuter nu och har ännu inte sett några tecken på något onaturligt.Sätter mig ute på verandan med min morgonkaffe för att få sitta på första parkett,man vet ju aldrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,här i Rayong har det glidit fram 6 timmar och 27 minuter nu och har ännu inte sett några tecken på något onaturligt.Sätter mig ute på verandan med min morgonkaffe för att få sitta på första parkett,man vet ju aldrig.

 

 

Här är det lite ostabilt, men inte pga den 21;a. Beror mest på spriten. Tror att det kan bli ostabilt några dagar, tyvärr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Risbyn rapporterar allt som vanligt, inga eldklot eller istappar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...