Jump to content
IGNORERAD

Nu jävlar börjar allvaret!


Guest Jimmy 666

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • Cobra

    11

  • Jive

    8

  • andrejsdenruskige

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Precis ,mkt bättre än att gå och trampa i pattis he he

Tjena!

Här är det kanon i morgon. Kulörta lampor i trädgården,jultomte. Men dopp i grytan får man nog vara professor i biologi

för att hitta här uppe!!! Om du förstår vad jag menar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger mest å drömmar om en julskinke macka.. Det är det absolut ända "julfirandet" jag känner för... En macka med julskinka... Men hittar ingen... Om man nu inte vill betala 500-1000 bath för ett julbord, vilket det inte är värt för mig som endast är ute efter 2 skivor julskinka.

 

Jamen... kom till Maitans på julafton. Jag har med mig julskinka, vörtbröd och ost. Plus en del annat. Kostar inget! Förutom den dryck du kanske handlar av Maitan ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger mest å drömmar om en julskinke macka.. Det är det absolut ända "julfirandet" jag känner för... En macka med julskinka... Men hittar ingen... Om man nu inte vill betala 500-1000 bath för ett julbord, vilket det inte är värt för mig som endast är ute efter 2 skivor julskinka.

 

Köp en tub senap och glid runt lite på moppen här på DS, så kan du ju få hur många "julskinkmackor" som helst. :crazy:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar lite på varför du bosatte dig på "dark side" utan att ha kollat upp det först, verkar ju som du inte trivs där?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Jamen... kom till Maitans på julafton. Jag har med mig julskinka, vörtbröd och ost. Plus en del annat. Kostar inget! Förutom den dryck du kanske handlar av Maitan :wink:

 

Herr Chang har talat.

Det kan du räkna med då. Vintertung va de va? =). Längesen jag kollade den tråden men var det vid 13 tiden eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt, tror han skulle må gott av att sitta på verandan o blänga på lite buffelarslen istället för mansrövar i klänning :giggle: //Hn

Ja i alla fall över julhelgen

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Här är det kanon i morgon. Kulörta lampor i trädgården,jultomte. Men dopp i grytan får man nog vara professor i biologi

för att hitta här uppe!!! Om du förstår vad jag menar.

Det fixar du

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså? Å ändå är du på väg hit?

Är jag ,det visste jag inte ,har inte firat jul i pattis sedan 1995 och det var både första och sista ggn

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Är jag ,det visste jag inte ,har inte firat jul i pattis sedan 1995 och det var både första och sista ggn

Nä men om ett par månader..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men blir endast 4 veckor i år och förmodligen sista ggn

 

Det där inlägget hade man ju helst sluppit att se. :y8:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Hej :)

 

Det är bara så att Svensk mat "suger" för kroppen... Fyra månader i Sverige och vågen har ökat med 9 -10 Kilo... :(

Dags snart att flytta tillbaka till Asien..

 

Ha en gör bra dag!

:wai:

Till vilket asiatiskt land bär det av nästa gång? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

GO for itttttt Pattaya har bra gympapass på strandpromenaden norra delen GRATIS TRÄNING  med andra i form av ( frisisk och svettis  ) om man bara villl så är de  att haka på och få en rejäl genomkörare ,,,Det käns i hela kroppen och de positiva är att man rycks med av dom andra som tränar på trottoaren till gympapass med musik..jag älskar Pattaya.hoppas du med..sen till de sista jag själv har haft väldigt svårt o komma igång men nu har de hänt här oxå .Jag gillar TRÅDEN micke 12       ps gick ner 8 kilo på 4 månader.. från 84-till-76kilo. MÅ Bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

 

Det är bara så att Svensk mat "suger" för kroppen... Fyra månader i Sverige och vågen har ökat med 9 -10 Kilo... :( Dags snart att flytta tillbaka till Asien..

 

Ha en gör bra dag!

:wai:

9 - 10 kg  märks väll knappt på dig :thumbsup:  Blir bara lite till för frugan din att tycka om

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför nu detta då?

Ledsnat , trivs så bra hemma om det inte vore för vintern , kanske får suget igen när man kommer ner , efter 18 år till Thailand kanske dags för miljöombyte

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem och jobba i stället och sluta dröm och här har vi gott om både skinkor och.

 

 

och Ulla på posten som väntar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en tub senap och glid runt lite på moppen här på DS, så kan du ju få hur många "julskinkmackor" som helst. :crazy:

 

 

Efteråt kan du åka till soi 6.

Link to comment
Dela på andra sajter

och Ulla på posten som väntar.

Njae säkert inger fel på ulla på posten ,finns säkert en Ulla åt oss alla :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ulla min Ulla får jag dej ...  trallalalalala

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae säkert inger fel på ulla på posten ,finns säkert en Ulla åt oss alla :14:

 

 

Ja hoppet är ju det sista som överger människan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...