Jump to content
IGNORERAD

Nu jävlar börjar allvaret!


Guest Jimmy 666

Recommended Posts

Guest Jimmy 666
Har nu varit i pattis i 4 dagar och inte tagit mig till Walking street... Vad är det för fel på mig??

 

Fortsätt med dina promenader, bra för pumpen, själv fick  det bli 30 minuter på gymmet idag.. Bättre än inget,,

 

Rock on!

En gata där allt är dubbelt så dyrt som övriga staden och i vissa fall 3 gånger så dyrt och de mesta står på ryska. Njae, WS undviker man gärna... iaf jag...

Så det är nog inget fel på dig... hehe...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • Cobra

    11

  • Jive

    8

  • andrejsdenruskige

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

ws e ju bara araber, indier, ryssar och packisar nu för tiden. Alla andra håller till uppe på LK Metro.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

ws e ju bara araber, indier, ryssar och packisar nu för tiden. Alla andra håller till uppe på LK Metro.

 

Bor precis vid LK Metro...

 

Det har växt enormt här, de sista åren.. En jävla utveckling...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Bor precis vid LK Metro...

 

Det har växt enormt här, de sista åren.. En jävla utveckling...

 

Rock on!

Polarn bor med precis vid Metro på soi bua khao... Så dit blir det imorgon en sväng å sen drar vi och fiskar =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Вы знаете, яичные желтки не хорошо для холестерина

 

 

Du vet, äggulorna är inte bra för kolesterol

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
ät inte ryss femmor eller motsvarande

Ingen risk. Klarar mig bra med ägg, fisk, kyckling, nötkött å liknande

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Jaha idag vart det visst Fredag. Har trott hela dagen att det varit Torsdag. Så slängde mig på moppen och drog till vågen utanför Tesco, samma våg som jag kollade förra veckan. Och det resultatet jag fick efter 1 vecka var ungefär vad jag räknat med, lite bättre till å med. Till å med så bra så jag var tvungen att kolla på en annan våg, som visade samma resultat =)

 

post-9642-0-08605900-1355486318_thumb.jp

 

Från 92,5 till 89,2.. 3,3 kg... MYCKET nöjd faktiskt :thumbsup:

 

Men jag vet också att man kan gå ner ca 1 kg om dagen under första veckan beroende på hur stor man är..

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Kör lite bilder från gårdagens promenix.

 

100_1466_50caac76e087c35cfaaf2a35.jpg

 

100_1468_50caaed49606ee05efb5c5dc.jpg

 

100_1469_50caaf009606ee081a1b52e9.jpg

 

100_1470_50caaf2e9606ee0bbe5ddb43.jpg

 

100_1474_50caaff49606ee6282f1d687.jpg

 

100_1477_50cab0889606ee08d411cd14.jpg

 

100_1482_50cab1169606ee08ae081b16.jpg

 

100_1485_50cab183e087c3615e198163.jpg

 

100_1486_50cab1b0ddf2b3449f0023f7.jpg

 

100_1487_50cab1dde087c33d6d881920.jpg

 

100_1489_50cab23f9606ee62c391ec2d.jpg

 

100_1490_50cab268ddf2b340bf00236c.jpg

 

100_1491_50cab2949606ee0a5bae95bc.jpg

 

100_1493_50cab2ed9606ee081a1b52fb.jpg

 

100_1494_50cab31c9606ee05ba248213.jpg

 

Sen lite relax..

 

100_1496_50cab3aaddf2b3215f0026a0.jpg

 

100_1502_50cab4729606ee05a0efb045.jpg

Saknar bara en "gag ball" på sista bilden :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jaha idag vart det visst Fredag. Har trott hela dagen att det varit Torsdag. Så slängde mig på moppen och drog till vågen utanför Tesco, samma våg som jag kollade förra veckan. Och det resultatet jag fick efter 1 vecka var ungefär vad jag räknat med, lite bättre till å med. Till å med så bra så jag var tvungen att kolla på en annan våg, som visade samma resultat =)

 

attachicon.gifinvägning.JPG

 

Från 92,5 till 89,2.. 3,3 kg... MYCKET nöjd faktiskt :thumbsup:

 

Men jag vet också att man kan gå ner ca 1 kg om dagen under första veckan beroende på hur stor man är..

 

 

Eftersom Thailand är korruptionens och mutornas land, så borde man kunna slänga i en 5batting till i vågen och få ett ännu bättre resultat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Eftersom Thailand är korruptionens och mutornas land, så borde man kunna slänga i en 5batting till i vågen och få ett ännu bättre resultat.

Ja men tyvärr e de ju bara mig själv jag lurar... Annars så kan det nog absolut funka

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha idag vart det visst Fredag. Har trott hela dagen att det varit Torsdag. Så slängde mig på moppen och drog till vågen utanför Tesco, samma våg som jag kollade förra veckan. Och det resultatet jag fick efter 1 vecka var ungefär vad jag räknat med, lite bättre till å med. Till å med så bra så jag var tvungen att kolla på en annan våg, som visade samma resultat =)

 

attachicon.gifinvägning.JPG

 

Från 92,5 till 89,2.. 3,3 kg... MYCKET nöjd faktiskt :thumbsup:

 

Men jag vet också att man kan gå ner ca 1 kg om dagen under första veckan beroende på hur stor man är..

 

Va det före eller efter du va o sket ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Hur går det på gymmet ?

Har inte vart jätte mycket på gymmet på sistone. Och mitt gymkort går ut 20:e Dec... Är mycket roligare med promenader ute... Skulle jag bli av med huset så jag kan flytta ner till polarna igen blir det nytt gym kort för så behöver man aldrig gå själv till gymmet... =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte vart jätte mycket på gymmet på sistone. Och mitt gymkort går ut 20:e Dec... Är mycket roligare med promenader ute... Skulle jag bli av med huset så jag kan flytta ner till polarna igen blir det nytt gym kort för så behöver man aldrig gå själv till gymmet... =)

Du kan väl lugnaner dig över nyår! Gå ner stilla i vikt ochfira jul å nyår som sig bör! Du är ju viking! God jul å gott nytt år på dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med om att man inte kan semestra i 6 månader.. det är inte hälsosamt. Extremt viktigt att ha dagliga rutiner. Sen om man vill ta sig en bläcka eller två i veckan är ju inget problem om man nu vill det.

Kommer gå galant detta Jimmy, försök hitta din väg till viktminskningen som du sen kan följa resten av tiden och helst för alltid.

Man kan börja med en vit dag í veckan och fortsätta därifrån.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Ligger mest å drömmar om en julskinke macka.. Det är det absolut ända "julfirandet" jag känner för... En macka med julskinka... Men hittar ingen... Om man nu inte vill betala 500-1000 bath för ett julbord, vilket det inte är värt för mig som endast är ute efter 2 skivor julskinka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger mest å drömmar om en julskinke macka.. Det är det absolut ända "julfirandet" jag känner för... En macka med julskinka... Men hittar ingen... Om man nu inte vill betala 500-1000 bath för ett julbord, vilket det inte är värt för mig som endast är ute efter 2 skivor julskinka.

Kom hem och jobba i stället och sluta dröm och här har vi gott om både skinkor och julskinkor he he åk förbi svenkställena som har julbord så får du säkert köpa ett par skinkmackor

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte vart jätte mycket på gymmet på sistone. Och mitt gymkort går ut 20:e Dec... Är mycket roligare med promenader ute... Skulle jag bli av med huset så jag kan flytta ner till polarna igen blir det nytt gym kort för så behöver man aldrig gå själv till gymmet... =)

 

kolla här:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=481299498578810&set=pb.348226221886139.-2207520000.1356271887&type=3&theater

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger mest å drömmar om en julskinke macka.. Det är det absolut ända "julfirandet" jag känner för... En macka med julskinka... Men hittar ingen... Om man nu inte vill betala 500-1000 bath för ett julbord, vilket det inte är värt för mig som endast är ute efter 2 skivor julskinka.

Tjena!

Släng dig i en taxi eller buss. Så ska du få äta skink-mackor med sötstark-senap. Få se landsbygden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Släng dig i en taxi eller buss. Så ska du få äta skink-mackor med sötstark-senap. Få se landsbygden.

Precis ,mkt bättre än att gå och trampa i pattis he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem och jobba i stället och sluta dröm och här har vi gott om både skinkor och julskinkor he he åk förbi svenkställena som har julbord så får du säkert köpa ett par skinkmackor

Flaggan hade åtminstonde förr julskinka med potatissallad på menyn. Jag har t.o.m köpt skinkskivor med mig hem till att ha på mackor, inga problem.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis ,mkt bättre än att gå och trampa i pattis he he

 

 

Exakt, tror han skulle må gott av att sitta på verandan o blänga på lite buffelarslen istället för mansrövar i klänning :giggle: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...