Jump to content
IGNORERAD

Nu jävlar börjar allvaret!


Guest Jimmy 666

Recommended Posts

Ja som bygger muskler innanför fettet som gör att hela magen blir ännu större. Hört hur många olika teorier om detta som helst, å även läst på internet. ALLA säger olika om hur man ska träna, hur man ska äta, när man ska äta, vad man ska äta osv osv. Nu kommer jag köra mina promenader, lite löpband, äta vad jag anser nyttigt och gott samt gymma kanske 2 gånger i veckan. Lite simning när jag känner för det.. Skulle jag gå upp av detta får jag väl prova något annat istället...

Du kommer kanske inte att gå ner i vikt, men du kommer nog att omfördela kilona lite.

Jag tycker du är jävligt strong och blir så avundsjuk på att jag inte har samma karaktär som du.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • Cobra

    11

  • Jive

    8

  • andrejsdenruskige

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Jimmy 666

Du kommer kanske inte att gå ner i vikt, men du kommer nog att omfördela kilona lite.

Jag tycker du är jävligt strong och blir så avundsjuk på att jag inte har samma karaktär som du.

Bara hoppas karaktären inte slutar på soi 6.. Har vissa problem att hålla mig ifrån den gatan... Haha... Men det ska nog lösa sig, kanske finns vatten där med =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara hoppas karaktären inte slutar på soi 6.. Har vissa problem att hålla mig ifrån den gatan... Haha... Men det ska nog lösa sig, kanske finns vatten där med =)

Har du klarat dej från Mango Pub t ex, som du nästan bor granne med, så ska du väl klara 6:an.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Har du klarat dej från Mango Pub t ex, som du nästan bor granne med, så ska du väl klara 6:an.

Vad e det där inne?? Har bara åkt förbi flera gånger. Aldrig stannat... Det är den näst närmsta baren ifrån huset jag bor... hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad e det där inne?? Har bara åkt förbi flera gånger. Aldrig stannat... Det är den näst närmsta baren ifrån huset jag bor... hehe

Du har snart ett PM.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Middan avklarad... Biff å broccoli = noll kolhydrater. Eller det är väl typ 3 kolhydrater på 100 g broccoli...

jatyryhy.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Skippa kolhydraterna när du kör i Sverige istället.

Varför sitta i Pattaya och försöka motstå frestelser? det är ju som att gå på buffé och bara äta grönsaker (det är bättre i Saweden).

Ha det gött på din ledighet, lidandet kan du ta på jobbet.

Bara ett tips.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Skippa kolhydraterna när du kör i Sverige istället.

Varför sitta i Pattaya och försöka motstå frestelser? det är ju som att gå på buffé och bara äta grönsaker (det är bättre i Saweden).

Ha det gött på din ledighet, lidandet kan du ta på jobbet.

Bara ett tips.

MVH Tommy

Motstå frestelser??

Det går ha kul utan alkohol, det går skoja och stimma med brudar utan alkohol, det går äta jävligt gott som är nyttigt, det går springa runt på varända soi och snuskbar nykter. Man till och med vaknar dagen efter pigg och mår bra, man minns allt från dagen innan... Kroppen mår allmänt bättre... Mindre risk för att bli rånad eller liknande, för vem ger sig på någon nykter när det finns hur många fulla som helst??

Jag vet inte hur det är med dig, kanske du inte klarar visa dig ute nykter, kanske du har problem att prata med folk och ha kul nykter? Kanske du inte klarar gå förbi en pizzeria utan att handla, eller en 7-11 utan att köpa öl?? Isåfall har du problem, ev alkolism?

Kan du berätta exakt vad det är för frestelser som är så förbannat svåra att avstå så man lider av det??? Vill gärna veta då jag inte kan känna av att jag på något sätt lider..

Link to comment
Dela på andra sajter

Motstå frestelser??

Det går ha kul utan alkohol, det går skoja och stimma med brudar utan alkohol, det går äta jävligt gott som är nyttigt, det går springa runt på varända soi och snuskbar nykter. Man till och med vaknar dagen efter pigg och mår bra, man minns allt från dagen innan... Kroppen mår allmänt bättre... Mindre risk för att bli rånad eller liknande, för vem ger sig på någon nykter när det finns hur många fulla som helst??

Jag vet inte hur det är med dig, kanske du inte klarar visa dig ute nykter, kanske du har problem att prata med folk och ha kul nykter? Kanske du inte klarar gå förbi en pizzeria utan att handla, eller en 7-11 utan att köpa öl?? Isåfall har du problem, ev alkolism?

Kan du berätta exakt vad det är för frestelser som är så förbannat svåra att avstå så man lider av det??? Vill gärna veta då jag inte kan känna av att jag på något sätt lider..

Nja, du verkar allt betydligt mer lattretlig och otrevlig an I forrgar sa lite lider du nog allt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Motstå frestelser??

Det går ha kul utan alkohol, det går skoja och stimma med brudar utan alkohol, det går äta jävligt gott som är nyttigt, det går springa runt på varända soi och snuskbar nykter. Man till och med vaknar dagen efter pigg och mår bra, man minns allt från dagen innan... Kroppen mår allmänt bättre... Mindre risk för att bli rånad eller liknande, för vem ger sig på någon nykter när det finns hur många fulla som helst??

Jag vet inte hur det är med dig, kanske du inte klarar visa dig ute nykter, kanske du har problem att prata med folk och ha kul nykter? Kanske du inte klarar gå förbi en pizzeria utan att handla, eller en 7-11 utan att köpa öl?? Isåfall har du problem, ev alkolism?

Kan du berätta exakt vad det är för frestelser som är så förbannat svåra att avstå så man lider av det??? Vill gärna veta då jag inte kan känna av att jag på något sätt lider..

helt rätt vad du skriver..det är de med alkoholproblem som inbillar sig att deras värld är den riktiga och att de son lever sunt och alkoholfria har problem..snacka om att dessa alkolister inte har sjukdomsinsikt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, du verkar allt betydligt mer lattretlig och otrevlig an I forrgar sa lite lider du nog allt :)

Precis, du gör som du vill Jimmyboy, men jag har det hellre fritt och ledigt på semester, sen kan jag "bita ihop" på jobbet.

Blev faktiskt förvånad av ditt otrevliga svar på mitt inlägg, du missförstod mig antagligen.

Ha kul när du är ledig, slit när du jobbar.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Precis, du gör som du vill Jimmyboy, men jag har det hellre fritt och ledigt på semester, sen kan jag "bita ihop" på jobbet.

Blev faktiskt förvånad av ditt otrevliga svar på mitt inlägg, du missförstod mig antagligen.

Ha kul när du är ledig, slit lite när du skall jobba.

MVH Tommy

Hade jag åkt ner 1 månad hade de vart skillnad, men är nere 6 mån och känner inte för att supa i 6 månader. Och här har jag tid att träna och promenera å allt de där... I sverige bara regnar de och har ingen lust att leta efter gym i var å varannan stad. Plus att man e trött å jävlig när man jobbar... Här trivs jag som bäst och här får jag mer inspiration av att träna. Har inget bättre för mig på dagarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Middan avklarad... Biff å broccoli = noll kolhydrater. Eller det är väl typ 3 kolhydrater på 100 g broccoli...

jatyryhy.jpg

Men ge fan i att käka på tallriken, i o för sig inga kolhydrater i porslinet, men kanske lite väl hårdsmält :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Men ge fan i att käka på tallriken, i o för sig inga kolhydrater i porslinet, men kanske lite väl hårdsmält :crazy:

Vart ju hungrig, så de gick lite hastigt till där första tuggan :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja som bygger muskler innanför fettet som gör att hela magen blir ännu större. Hört hur många olika teorier om detta som helst, å även läst på internet. ALLA säger olika om hur man ska träna, hur man ska äta, när man ska äta, vad man ska äta osv osv. Nu kommer jag köra mina promenader, lite löpband, äta vad jag anser nyttigt och gott samt gymma kanske 2 gånger i veckan. Lite simning när jag känner för det.. Skulle jag gå upp av detta får jag väl prova något annat istället...

Du kommer garanterat gå UPP i vikt, muskler väger mer än fett och fett har du INTE på din kropp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Du kommer garanterat gå UPP i vikt, muskler väger mer än fett och fett har du INTE på din kropp.

Låter vågen svara på detta om 5 dagar

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir jag av med huset så kommer det bli lite löpning ute på tidiga morgonar istället... Här på dark side har jag vart ute 2 gånger på tidiga morgonar och det är så jävla enkelt så jag vågar inte springa här för jag e så jävla hundrädd... Hatar hundar över allt annat på denna jord tror jag... Oavsett ras och ålder.

Ja fy fan vad sugen jag vart. Tänkte ungefär "bara EN är ju lugnt". Men det är de ju inte, de e ju när man tänker i dom banorna det är farligt... Haha

Men jag kommer tillbaka nästa lördag igen

Tjena!

Köp en el-pistol...finns överallt i Pattaya. Hundarna skiter nästan på sig av ljudet och sprakandet. Har alltid en med mig när jag tar promenader

med mina egna hundar.

Laddar den i el-uttaget över natten.

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Tjena!

Köp en el-pistol...finns överallt i Pattaya. Hundarna skiter nästan på sig av ljudet och sprakandet. Har alltid en med mig när jag tar promenader

med mina egna hundar.

Laddar den i el-uttaget över natten.

Ja där sa du något... Det har jag inte tänkt på. Tack för det tipset :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Va glad att du e där nere Jimmy, här var det -13 i morse å grått som en jäkla byråkratröv...

Vill du ha ett bra träningstipps? Promenera/spring på Beachen med vatten till midjan, fan va det tar...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Va glad att du e där nere Jimmy, här var det -13 i morse å grått som en jäkla byråkratröv...

Vill du ha ett bra träningstipps? Promenera/spring på Beachen med vatten till midjan, fan va det tar...

Absolut e jag glad över att vara här. Längtar inte till Sverige över huvud taget...

Ja allt e tungt i vatten... Men nöjer mig med lite simning till en början med iaf =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut e jag glad över att vara här. Längtar inte till Sverige över huvud taget...

Ja allt e tungt i vatten... Men nöjer mig med lite simning till en början med iaf =)

Nä du där har du fel det är betydligt lättare att lyfta mig när jag är i vattnet

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut e jag glad över att vara här. Längtar inte till Sverige över huvud taget...

Ja allt e tungt i vatten... Men nöjer mig med lite simning till en början med iaf =)

Så, du har alltså hittat en bar med pool till slut iaf? :crazy:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...