Jump to content
IGNORERAD

Nu jävlar börjar allvaret!


Guest Jimmy 666

Recommended Posts

Bra initiativ Jimmy, hoppas själv att man ska motionera lite mer i Thailand, varvat med lite party.

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    14

  • Cobra

    11

  • Jive

    8

  • andrejsdenruskige

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kämpa på Jimmy!

Följer dig även på bloggen.

Kram

Lynn

Tack Lynn för att du gav Jimmy en kram , för oss män är det lite laddat med kram till män, ok i alla fall för mig, även om jag tänker i dom banorna/Stefan Täby

Link to comment
Dela på andra sajter

Med en hyffsad portion träning kommer du i kanonform inom kort, men du kan med gott samvete festa på också om du nu känner för det! Blir kanske lite jobbigt att träna dagen efter men det får du ta! inte sjutton ska du låta bli allt det roliga när du nu är där!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stark av dig att gör det "där nere" .. ...

Den största boven är socker, kolhydrater blandat med fett.

Men promenader är samma som jogging du bränner lika mycket men det tar längre tid att gå 5 km än att springa dessa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa dig den där cykeln du snackade om förut!

I den där värmen flyter fettet av dig i en sträng där du åkt fram, och MYCKET roligare än att slita på ett gym!

Om du bor kvar på Darkside så finns det trevliga turer bort mot reservoarerna, där kan du även hitta lite uppförsbackar.

Ett mycket trevligare sätt att bli av med ölmage än att vara instängd på ett gym med en massa hemska maskiner tycker jag.

Lycka till!

Mvh

Amja

Håller med. Men jag har jobbigt med alla lösa hundar som jagar efter mig när jag cyklar

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick just reda på att det finns vissa träningsmaskiner (manuella) hos sjukstugan i byn som jag kan använda. Bara att ta sig upp ur Changträsket och göra ett försök. Kanske hustrun tagit moppen så jag kan inte åka dit, får vänta en dag? Måste tänka på värmen o hjärtat. Har fler ursäkter som kommer vad det lider

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med. Men jag har jobbigt med alla lösa hundar som jagar efter mig när jag cyklar

I Pattaya är problemet att det är en jävla massa brudar som jagar en. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

I Pattaya är problemet att det är en jävla massa brudar som jagar en. :)

Ja, det skulle vara bättre om man inte var så ung och snygg. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det skulle vara bättre om man inte var så ung och snygg. :)

Lugn bara!

Det löser sig med tiden! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lugn bara!

Det löser sig med tiden! :crazy:

Ja, men det tar jävligt lång tid.

Men man är glad för att man upptäckte Thailand i ung ålder. Tänk vad bedrövligt om man missat förmånen att få vara ung i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Gymmet sket sig idag då dom stänger tidigare lördagar å söndagar... Jag visste dom öppnade senare men trodde det var samma stängningstid varje dag. Men det blev en promenad istället från Soi Khao Noi och ner till nattmarknaden på Theppasit. Handlat lite kläder som ska skickas till sverige på måndag.

På hemvägen blev det stopp på Bee Nee Bar där Ragson spelade ikväll. Spelar och sjunger jävligt bra tycker jag. Och det gick alldeles utmärkt att sitta i en bar och dricka vatten å lyssna på bra musik...

Men nu blir det sängen och imorgon blir det först morgonpromenad, sen hoppas jag på lite simning i poolen och till kvällen ett pass på löpbandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jimmy adressen till din bloog...lägg gärna in en direktlänk här...har sett några som har det.gå inte ut för tufft nu...lätt att "bränna" sig.all the best

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Inlägg mitt i natten, ingen dam, skriver på MPR. Nä du kommer inte klara detta. :)

Festa!

Ja jag skrev ett inlägg här kl 23.55 igår kväll... Sen gick jag och la mig. Är det något konstigt med det en lördagkväll???

Jimmy adressen till din bloog...lägg gärna in en direktlänk här...har sett några som har det.gå inte ut för tufft nu...lätt att "bränna" sig.all the best

Går inte lägga in adresser längre... Har försökt men det står att adresser är förbjudet. Vet ej varför... Men adressen är http://jimdrake.blogg.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Har följt din blogg sedan starten (tack för pm)

Men nu tycker jag du tar i för mycket, löpband därnere! Stick ut tuidigt på mornarna !

Därborta på darkside finnes det många skumma typer som är ute och fåe upp flåset på den tiden.

Såg ett program igår om medic tourism , snabbt o enkelt med en liten fettsugning på BankokPattaya Hospital!

Då kan du både slippa nykterhetslöften och löpband på några dar! :crazy:

Lycka till hur du än gör.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Gymmet sket sig idag då dom stänger tidigare lördagar å söndagar... Jag visste dom öppnade senare men trodde det var samma stängningstid varje dag. Men det blev en promenad istället från Soi Khao Noi och ner till nattmarknaden på Theppasit. Handlat lite kläder som ska skickas till sverige på måndag.

På hemvägen blev det stopp på Bee Nee Bar där Ragson spelade ikväll. Spelar och sjunger jävligt bra tycker jag. Och det gick alldeles utmärkt att sitta i en bar och dricka vatten å lyssna på bra musik...

Men nu blir det sängen och imorgon blir det först morgonpromenad, sen hoppas jag på lite simning i poolen och till kvällen ett pass på löpbandet.

Ja du såg ut som att du vill gärna ha en grogg, men du såg nöjd o glad ut med vatten glaset ändå, hehe.

Det kommer att gå bra för dej mannen! :thumbsup:

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag skrev ett inlägg här kl 23.55 igår kväll... Sen gick jag och la mig. Är det något konstigt med det en lördagkväll???

Går inte lägga in adresser längre... Har försökt men det står att adresser är förbjudet. Vet ej varför... Men adressen är http://jimdrake.blogg.se

Du klarar dig bra,

Stressa inte utan ha det i bakhuvudet hela tiden.

Själv har jag inte beställt en pizza för egen del på flera år men det har blivit några pizza bitar nästan varje månad,

Som en tidigare medlem skrev äta morötter?

Håll dig till grönsaker för att morötter är en rotfrukt med kolhydrater likaså andra produkter typ ris.

Att inte ta den den andra tallriken för bukfyllan är också en viktig faktor.

Med tanken och inte ta om så kan du äta det mesta.

Citeringen hamnade lite fel och ber om ursäkt för detta men det är lördagsnattt.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Tjena!

Har följt din blogg sedan starten (tack för pm)

Men nu tycker jag du tar i för mycket, löpband därnere! Stick ut tuidigt på mornarna !

Därborta på darkside finnes det många skumma typer som är ute och fåe upp flåset på den tiden.

Såg ett program igår om medic tourism , snabbt o enkelt med en liten fettsugning på BankokPattaya Hospital!

Då kan du både slippa nykterhetslöften och löpband på några dar! :crazy:

Lycka till hur du än gör.

Mvh

Amja

Blir jag av med huset så kommer det bli lite löpning ute på tidiga morgonar istället... Här på dark side har jag vart ute 2 gånger på tidiga morgonar och det är så jävla enkelt så jag vågar inte springa här för jag e så jävla hundrädd... Hatar hundar över allt annat på denna jord tror jag... Oavsett ras och ålder.

Ja du såg ut som att du vill gärna ha en grogg, men du såg nöjd o glad ut med vatten glaset ändå, hehe.

Det kommer att gå bra för dej mannen! :thumbsup:

Ja fy fan vad sugen jag vart. Tänkte ungefär "bara EN är ju lugnt". Men det är de ju inte, de e ju när man tänker i dom banorna det är farligt... Haha

Men jag kommer tillbaka nästa lördag igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir jag av med huset så kommer det bli lite löpning ute på tidiga morgonar istället... Här på dark side har jag vart ute 2 gånger på tidiga morgonar och det är så jävla enkelt så jag vågar inte springa här för jag e så jävla hundrädd... Hatar hundar över allt annat på denna jord tror jag... Oavsett ras och ålder.

Ja fy fan vad sugen jag vart. Tänkte ungefär "bara EN är ju lugnt". Men det är de ju inte, de e ju när man tänker i dom banorna det är farligt... Haha

Men jag kommer tillbaka nästa lördag igen

Hej Jimmy

Du ska ha med dig en bambukäpp på en 1,5 meter när du är ute och springer mycket effektivt för det mesta behöver man bara visa käppen så förstår hundarna att här kan vi inte jävlas, och dom som inte förstår vad käppen betyder får du väl lära i så fall. Jag har alltid käpp mycket bra.

Bara nätt i rumpan om dom inte förstår

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Jimmy

Du ska ha med dig en bambukäpp på en 1,5 meter när du är ute och springer mycket effektivt för det mesta behöver man bara visa käppen så förstår hundarna att här kan vi inte jävlas, och dom som inte förstår vad käppen betyder får du väl lära i så fall. Jag har alltid käpp mycket bra.

Bara nätt i rumpan om dom inte förstår

Ha det

Det låter ju enkelt och gulligt, men det är inte så kul att bli anfallen av hela hundmaffian på 6-10 individer.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter ju enkelt och gulligt, men det är inte så kul att bli anfallen av hela hundmaffian på 6-10 individer.

Det är bara att stanna och vara bestämd och visa dom käppen, ett måste är att vara lugn och inte rädd, är man rädd så känner hundarna det och då blir du snarare ett offer.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara att stanna och vara bestämd och visa dom käppen, ett måste är att vara lugn och inte rädd, är man rädd så känner hundarna det och då blir du snarare ett offer.

Ha det

Ja, det är ju just det.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gymmet sket sig idag då dom stänger tidigare lördagar å söndagar... Jag visste dom öppnade senare men trodde det var samma stängningstid varje dag. Men det blev en promenad istället från Soi Khao Noi och ner till nattmarknaden på Theppasit. Handlat lite kläder som ska skickas till sverige på måndag.

På hemvägen blev det stopp på Bee Nee Bar där Ragson spelade ikväll. Spelar och sjunger jävligt bra tycker jag. Och det gick alldeles utmärkt att sitta i en bar och dricka vatten å lyssna på bra musik...

Men nu blir det sängen och imorgon blir det först morgonpromenad, sen hoppas jag på lite simning i poolen och till kvällen ett pass på löpbandet.

Ursäkter finns det alltid, situps kan du göra var som helst och börja med 5 set x 50 situps, du kommer att få träningsvärk oavsett :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666

Ursäkter finns det alltid, situps kan du göra var som helst och börja med 5 set x 50 situps, du kommer att få träningsvärk oavsett :)

Ja som bygger muskler innanför fettet som gör att hela magen blir ännu större. Hört hur många olika teorier om detta som helst, å även läst på internet. ALLA säger olika om hur man ska träna, hur man ska äta, när man ska äta, vad man ska äta osv osv. Nu kommer jag köra mina promenader, lite löpband, äta vad jag anser nyttigt och gott samt gymma kanske 2 gånger i veckan. Lite simning när jag känner för det.. Skulle jag gå upp av detta får jag väl prova något annat istället...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...