Jump to content
IGNORERAD

Lotteri


Nerike

Recommended Posts

hej på er alla!

Hur många av er har köpt lotter här på MPR (Banken) för era MPR-baht.

Själv har jag köpt 3 idag 10 baht st. dragning är den 7 dec. hade inte råd med en öl hade bara 37 bath och ölen kostade 75 bath.

Tänkte vinna till mig en öl, men jag måste nog vinna ett par gånger till då man måste ta sig till Surin.

Jag utmanar er alla på att köpa minst en lott så får vi se vem som vinner, som sagt dragning den 7 dec.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen!

Varför inte låta era thaidamer få se vad ni har på MPR-banken och låt dom spela kan bli rätt stor pott

Och alla har ju chansen att vinna, jag kommer att köpa en till till så fort jag har fått ihop 10 baht

Jag GÅR ALL IN som man säger, det är ju pengar man inte har så att säga.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska väl köpa ett par då annars brukar jag Donera mina bath till välgörenhet.

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska väl köpa ett par då annars brukar jag Donera mina bath till välgörenhet.

Ja så kan man ju göra men det är inte helt rätt, man kan ju vinna och då kan man ju donera mer till välgörenhet.

För att citera Bibben.

Aha, att jag hade pengar innestående här var en trevlig överraskning :)

Kan man få ut lite i cash också så man kan glädja nån fattig flicka?

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade tänkt att försämra oddsen för Nerike lite genom att även jag gå "all in". Och jag hade lite mer "leksakspengar" att göra slut på. Men det sket sig. Det fanns visst en gräns på 10 lotter. Så det kanske blir lite öl till Nerike i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade tänkt att försämra oddsen för Nerike lite genom att även jag gå "all in". Och jag hade lite mer "leksakspengar" att göra slut på. Men det sket sig. Det fanns visst en gräns på 10 lotter. Så det kanske blir lite öl till Nerike i alla fall.

Haha den var jävligt bra, men har nu 4 lotter

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju lika bra Ni ger era bathingar direkt till Juha, det är ju andå han som vinner. :(

Fy fan vad jag är bitter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska väl köpa ett par då annars brukar jag Donera mina bath till välgörenhet.

Vinka till varandra :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, då har jag också köpt tio lotter, med slumpmässiga nummer. Lat som jag är ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har även jag köp 10 lotter till den 7/12 ;)

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fasen går det till, jag försökte köpa igår (va i o för sig fel dag att försöka något) men fick inget svar huruvida jag förvärvat några eller ej, så jag gjorde ett nytt försök idag och då fick jag svaret att "Du kan bara ha 10 lotter per dragning"..alltså har jag lotter, var ser jag det i så fall?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fasen går det till, jag försökte köpa igår (va i o för sig fel dag att försöka något) men fick inget svar huruvida jag förvärvat några eller ej, så jag gjorde ett nytt försök idag och då fick jag svaret att "Du kan bara ha 10 lotter per dragning"..alltså har jag lotter, var ser jag det i så fall?

Om du går in på lotteriet (eller shopen) och kollar långt ner till höger på sidan så ser du hur många lotter du har med i nästa dragning.

Just nu 78 lotter sålda så Nerikes chans till gratisöl är nere på 5,1%.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du går in på lotteriet (eller shopen) och kollar långt ner till höger på sidan så ser du hur många lotter du har med i nästa dragning.

Just nu 78 lotter sålda så Nerikes chans till gratisöl är nere på 5,1%.

Han har ändå druckit så många förut :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

potten är nu öppen i 1060 baht, det blir ca 14 öl en ganska bra fulla men som sagt min procentchans är ju bara just nu under 5 % och ni andra som har köpt 10 lotter har just nu 10,1 % chans till att vinna

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt att man lyckades vinna nåt för en gångs skull :14:

Grattis till den stora vinsten :14: Nu får du bjuda på chokladmjölk till alla som är sugna på det! :crazy::14:

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt att man lyckades vinna nåt för en gångs skull :14:

Grattis knasen!

Nu är det bara ta dig till surin för att inköpa dina öl, tycker nog att det vore bättre om man kunde köpa dom på fler ställen och varför inte ett specielt ställe på soi 2 jomtien.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...