Jump to content
IGNORERAD

Kim


Guest Gäst

Recommended Posts

Bara en fråga... Har följt TT samt MPR i ett par år nu (7)...Vad säger din fru? ??? ?? Hon är ju den mest uthängda thaitjej i detta land.. Har svårt att komma ihåg en bildserie av dig där inte den stackars tjejen ska vara i forumet´s mitt. Du sitter inne med massor av info. men väljer att alltid fronta frun? ??? ? Beror det på att du annser att din fru är guds gåva till mannen eller att du inte kan zomma in något annat på din kamera??

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    7

  • Magrood

    3

  • Herr Chang

    2

  • måne

    2

Mest aktiva i denna tråd

Hej Skipper,

Kim har flera gånger deklarerat att han föredrar foton med åtminstone en person i. Då han själv oftast håller i kameran är det ju naturligt att hans fru kommer med på fotot.

Vi har ju också fenomenet att thailändare gärna vill vara med på bild för att på så sätt bevisa att man besökt en plats. Det gäller i hög grad fru Chang, och kanske även Kims fru.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det brukar inte va så populärt  :kort: fota massa snyggingar när tjejen står bredvid. Jag brukade fota gamla kärringar , hundar , solnedgångar och risfält mm så var det lugnt .

Det finns säkert några damer som mer fotade än Oa titta på dagen bild.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Skipper,

Kim har flera gånger deklarerat att han föredrar foton med åtminstone en person i. Då han själv oftast håller i kameran är det ju naturligt att hans fru kommer med på fotot.

Vi har ju också fenomenet att thailändare gärna vill vara med på bild för att på så sätt bevisa att man besökt en plats. Det gäller i hög grad fru Chang, och kanske även Kims fru.

Herr Chang har talat.

Jag undrar verkligen om dom vill bli uthängda i ett forum? Många gilla ju att bli fotade, men det behöver ju inte per automatik betyda att man vill synas i ett forum med 1000 tals medlemmar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen behöver oroa sig för att min fru inte har någon egen talan och behöver backup från forumet för att kunna hävda sig mot mig.

Vi för en kontinuerlig dialog om allehanda ting i vårt hem och är överens om det mesta. :)

Hon har inget emot att jag lägger ut bilder av henne, vår son eller mig, tvärtom. Däremot tillåter hon inte att jag lägger ut bilder på, eller skriver anekdoter om, tidigare thaiflickvänner. Något som gör att jag många gånger får bita mig i tungan när jag kommer på utmärkta exempel att använda i min argumentation men av hänsyn till henne tvingas låta bli. Har även många tusentals bilder från dom första fem åren av resor till Thailand som jag ej kan bruka på forumet av samma skäl. Så ingen anledning att oroa sig för min fru grabbar. ;)

Hur är det med dig själv Skipper, kommer ihåg att din skrivklåda historiskt sett ibland lett till diverse åtgärder från moderatorleden. Alkolås på datorn har väl drabbat dig både på SS och TT lite då och då men ännu aldrig på MPR. Börjar nästan fundera på om det är det du är ute efter att försöka provocera fram den här ggn? ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du kvar dina bilder av tjejer du träffat innan din fru?? :oh: Mitt ex var här på 3 mån visa för 2 år sen o jag gömde alla foton men jag glömde cd discarna ifrån extrafilm :kort: en dag när jag kom hem hade hon lagt dom vid datorn o ville vi skulle kolla dom  :whistle: första bilden var såklart en nakenbild :party:   Jag fick städa hela rummet ifrån bitar av cd discar o sova på soffan. ( Tur jag gömde fotona i golfbagen :mdr: )

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ingen behöver oroa sig för att min fru inte har någon egen talan och behöver backup från forumet för att kunna hävda sig mot mig.

Vi för en kontinuerlig dialog om allehanda ting i vårt hem och är överens om det mesta. :)

Hon har inget emot att jag lägger ut bilder av henne, vår son eller mig, tvärtom. Däremot tillåter hon inte att jag lägger ut bilder på, eller skriver anekdoter om, tidigare thaiflickvänner. Något som gör att jag många gånger får bita mig i tungan när jag kommer på utmärkta exempel att använda i min argumentation men av hänsyn till henne tvingas låta bli. Har även många tusentals bilder från dom första fem åren av resor till Thailand som jag ej kan bruka på forumet av samma skäl. Så ingen anledning att oroa sig för min fru grabbar. ;)

Hur är det med dig själv Skipper, kommer ihåg att din skrivklåda historiskt sett ibland lett till diverse åtgärder från moderatorleden. Alkolås på datorn har väl drabbat dig både på SS och TT lite då och då men ännu aldrig på MPR. Börjar nästan fundera på om det är det du är ute efter att försöka provocera fram den här ggn? ;)

Nej nej käre Admin jag åker på måndag... Om man lyckas me att bli medlen samt få lite karma sen bli utslängd i kylan av dig på 6 dagar då ska man ha kredit...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim och Oa

Ni är det coolaste paret jag någonsin har träffat!!!

Och du själv är nog den mest sansad och lugnaste killen jag sett.

Men man vet aldrig  :lol::lol::lol:

Inlägg och några dagars umgänge kanske inte säger allt.

Men jag bildar i alla fall min uppfattning om olika personer från deras skrivelser.

Ha det gott!!!

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har du kvar dina bilder av tjejer du träffat innan din fru?? :oh: Mitt ex var här på 3 mån visa för 2 år sen o jag gömde alla foton men jag glömde cd discarna ifrån extrafilm :kort: en dag när jag kom hem hade hon lagt dom vid datorn o ville vi skulle kolla dom  :whistle: första bilden var såklart en nakenbild :party:   Jag fick städa hela rummet ifrån bitar av cd discar o sova på soffan. ( Tur jag gömde fotona i golfbagen :mdr: )

Jodå, vi har nog haft en del kontroverser över gamla historier och bilder vi också och jag blev b la under några år tvingad att förvara ett antal tusen diabilder från Thailand i källarförrådet. Fast nu efter 7 år så är det mesta glömt och hon accepterar att jag, som är mycket äldre än henne, har en historia. Tror dom flesta med thaiflickvän har upplevt liknande problem. BTT skulle nog hävda att det beror på att våra tjejer är avundsjuk på alla pengar vi förslösat på andra och att dom blir så förbannad över tanken på att dessa inte kom dom själv till del att detta leder till frustration. Och det är naturligtvis därför dom river sönder 10 år gamla bilder på fd flickvänner.   :yes:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim är en helyllekille, finns inga fläckar där!

Det har minsann hans bror och Erkki berättat om under sena kvällar i Pattaya  :drunk:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim och Oa

Ni är det coolaste paret jag någonsin har träffat!!!

Och du själv är nog den mest sansad och lugnaste killen jag sett.

Men man vet aldrig  :lol::lol::lol:

Inlägg och några dagars umgänge kanske inte säger allt.

Men jag bildar i alla fall min uppfattning om olika personer från deras skrivelser.

Ha det gott!!!

Magrood

Ja det var ord och inga visor. Dom superlativen måste man förstås tacka för även om dom kanske är aningen överdrivna. :)

Ska bli kul att få umgås lite mer med er när tillfälle ges nästa gång. Och jag kan väl nämna att dom "Ingredienser för kärlek" som vi fick av er sist än idag finns uppe på vår kylskåpsdörr, och det både på thai och svenska. Och för alla nyfikna kan jag väl tala om att det receptet lyder...

Ingredienser för kärlek (enligt recept från Magrood och Svarten)

Förståelse  4 koppar

Omsorg  200 g

Förlåtelse  1 pkt

Romans 375 ml

Kramar  en handfull

Söta kyssar  2 tsk

Kärlek  obegränsad

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim är en helyllekille, finns inga fläckar där!

Det har minsann hans bror och Erkki berättat om under sena kvällar i Pattaya  :drunk:

Dom skojarna är dessvärre inte mycket att lita på, baktalar alltid kompisar i försök att personligen framstå som normala. ha ha  ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ex-damer är ju definitivt inget lämpligt samtalsämne med fru Chang ;.)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Åh fasen du är den första jag ser råka ut för blubbediblabsjukan...  :D

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Åh fasen du är den första jag ser råka ut för blubbediblabsjukan...  :D

Är det smittsamt?

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bara en fråga... Har följt TT samt MPR i ett par år nu (7)...Vad säger din fru? ??? ?? Hon är ju den mest uthängda thaitjej i detta land.. Har svårt att komma ihåg en bildserie av dig där inte den stackars tjejen ska vara i forumet´s mitt. Du sitter inne med massor av info. men väljer att alltid fronta frun? ??? ? Beror det på att du annser att din fru är guds gåva till mannen eller att du inte kan zomma in något annat på din kamera??

blah en fråga... bla o sen ba TT blah bla i bla bla år nu (7)...bla o sen ba bla bla??? bla är ju bla blah blaäblah blubj i o ja ba blah.. bla svårt bla o ja ba o ja ba en blubie av bla blah blah bla blubs o sen ba bla blah i blubbla blah. Du o sen ba blah bla o sen ba av blah. bla blub bla o sen ba o sen ba blah?? o ja ba bla på bla du o sen ba bla bla bla är blah o ja ba

??? Kan någon svara på varför alla Skippers texter ser ut så här ??? ?

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är det smittsamt?

Mvh

Magrood

Det går nog över när Skipper nyktrat till i morgon misstänker jag.

Kan antagligen vara smittsamt på sena fredag- och lördagkvällar. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det går nog över när Skipper nyktrat till i morgon misstänker jag.

Kan antagligen vara smittsamt på sena fredag- och lördagkvällar. :)

Aha... och idag är det s.k. lill-lördag. Är det därför vissa kan drabbas av den hemska sjukdomen?

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är det smittsamt?

Mvh

Magrood

Ja mycket! :crazy::rofl:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Aha... och idag är det s.k. lill-lördag. Är det därför vissa kan drabbas av den hemska sjukdomen?

Mvh

Magrood

"lill-lördag", det var värst vad du är beslängd i vardagliga svenska uttryck.   :great::)

På lill-lördag ska man för övrigt umgås intimt med sin partner och inte sitta framför datorn, så jag tror faktisktjag stänger av burken för idag. :)

God natt!

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...