Jump to content
IGNORERAD

Svenskt i Pattaya


Stoneys

Recommended Posts

fan nu kan man ju snart inte åka till Pattis längre, när friendship har tagit in så mycke svenne varor så e ju inte Chartersvennarna långt borta.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chokladen och chipsen ligger ju i farozonen när man ska ner nu över jul och nyår.

Och man ska ju bo på Tycoon oxå naturligtvis. Får byta hotell om man inte ska se ut som loket vid hemkomst...

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma varor och lite till brukar finnas på Villa, där får man även tag på prinskorv och falukorv.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg du fotat skinkosten... I facket till höger om den har du Kalles kaviar... Och i hyllraden brevid har du inlagd saltgurka, bostongurka, lingonsylt i glasburk, rödbetor b.la

Men vart ligger det här Villa?? För där ska dom ha såna där svenska natur chips. Det skulle jag vilja ha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg du fotat skinkosten... I facket till höger om den har du Kalles kaviar... Och i hyllraden brevid har du inlagd saltgurka, bostongurka, lingonsylt i glasburk, rödbetor b.la

Men vart ligger det här Villa?? För där ska dom ha såna där svenska natur chips. Det skulle jag vilja ha!

Kalles kaviar var slut i går :-((

hajkaj !! du ska bara se dina kvarter runt markisen vad många vita par som går hand i hand snart har pattis värsta phuket stämpeln på sig :-))

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalles kaviar var slut i går :-((

hajkaj !! du ska bara se dina kvarter runt markisen vad många vita par som går hand i hand snart har pattis värsta phuket stämpeln på sig :-))

Då hade jag tur, för jag köpte en tub igår =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg du fotat skinkosten... I facket till höger om den har du Kalles kaviar... Och i hyllraden brevid har du inlagd saltgurka, bostongurka, lingonsylt i glasburk, rödbetor b.la

Men vart ligger det här Villa?? För där ska dom ha såna där svenska natur chips. Det skulle jag vilja ha!

Villa Market ligger på second road mitt emot soi 13 eller 13/1, infarten ovanför Mac Donalds.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kalles kaviar var slut i går :-((

hajkaj !! du ska bara se dina kvarter runt markisen vad många vita par som går hand i hand snart har pattis värsta phuket stämpeln på sig :-))

det är det jag är rädd för. Snart har man både KamydiaGittan och BaconSvenne med alla sina skrikande ungar i Pattis på Ving resort, bamseklubben och annar skit.

Därmed går oxxå priserna på hotellrum, mat, öl, sprit och annat nattsudd upp med 400 %. Sedan tvingas alla

som inte åker på 2 veckors charter att sitta med BTT vid stenbordet och drömma om tider som gått. För vi kommer inte ha råd att gå på Markisen eller liknande ställen för där sitter BrevbärarKonny på sin 2 veckors "unna mig lite" RESA.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är det jag är rädd för. Snart har man både KamydiaGittan och BaconSvenne med alla sina skrikande ungar i Pattis på Ving resort, bamseklubben och annar skit.

Därmed går oxxå priserna på hotellrum, mat, öl, sprit och annat nattsudd upp med 400 %. Sedan tvingas alla

som inte åker på 2 veckors charter att sitta med BTT vid stenbordet och drömma om tider som gått. För vi kommer inte ha råd att gå på Markisen eller liknande ställen för där sitter BrevbärarKonny på sin 2 veckors "unna mig lite" RESA.

Roligaste på länge,hihihiiiii...Klockren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Villa Market ligger på second road mitt emot soi 13 eller 13/1, infarten ovanför Mac Donalds.

Fritz..

Aah perfekt! Det ska jag kolla in när jag har vägarna förbi nästa gång... Tack

Link to comment
Dela på andra sajter

din fan då var det du som sabbade min fruckost i dag :-(( haha

Ja gött va de iaf :)... Du e välkommen till Dark side så ska jag bjuda på en kaviarmacka :)

ytajeqa2.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja gött va de iaf :)... Du e välkommen till Dark side så ska jag bjuda på en kaviarmacka :)

ytajeqa2.jpg

trivs du på Ds ?? e det något drag där??

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

trivs du på Ds ?? e det något drag där??

Tyvärr inte. Har satt ut huset för uthyrning igen... Vill härifrån. Men som tur e har jag moppe å kan ta mig till andra sidan sukhumit om dagarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Kalles Kaviar för 130 baht på foodmart vid View Talay 1.

175 grams.

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Kalles Kaviar för 130 baht på foodmart vid View Talay 1.

175 grams.

Va i h-e! Dit blir det nästa gång då. Hehe... bra tips!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Kalles Kaviar för 130 baht på foodmart vid View Talay 1.

175 grams.

Konkurrens är ju aldrig dåligt :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Carlsberg kom precis förbi med ett 6 pack bälte.(dom vet jag gillar Chang)

varför bara jag får sådana undrar tanten och inte dom som söljer mest.

post-8413-0-53480700-1354716396_thumb.jp

post-8413-0-00673400-1354716422_thumb.jp

post-8413-0-53480700-1354716396_thumb.jp

post-8413-0-00673400-1354716422_thumb.jp

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Carlsberg kom precis förbi med ett 6 pack bälte.(dom vet jag gillar Chang)

varför bara jag får sådana undrar tanten och inte dom som söljer mest.

hmmm ska man ha det runt handleden??? dom kan ju inte mena att man ska få det runt midjan iaf

... Iaf skulle inte jag få på mig det... ;-)

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm ska man ha det runt handleden??? dom kan ju inte mena att man ska få det runt midjan iaf

... Iaf skulle inte jag få på mig det... ;-)

Handledsväska?

Jag trodde det var en pubisring! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...