Jump to content
IGNORERAD

Bara FAN


Guest Gäst

Recommended Posts

Changen vissa av texterna här är ju så små så man kan ju ej läsa dom med eller utan glasögon..Tänk på oss gammla kör stora bokstäver... :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa en stor skarm!

Eller klicka pa det storsta av de 4 "A" som finns nastan hogst upp till vanster pa denna sidan (precis under dar det star "Vad sent det ar Skipper"), sa far du stora bokstaver, eller stort typsnitt...

MVH Tommy, som vill passa pa att tacka P3 for den finessen! :wai:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skaffa en stor skarm!

Eller klicka pa det storsta av de 4 "A" som finns nastan hogst upp till vanster pa denna sidan (precis under dar det star "Vad sent det ar Skipper"), sa far du stora bokstaver, eller stort typsnitt...

MVH Tommy, som vill passa pa att tacka P3 for den finessen! :wai:

Tommy,

Det är inte sent i Sverige! Bara för att du sitter i Thailand... göttegris!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

HC, jag sitter tyvärr i Turkiet, kommer inte hem förrän på Juldagen tror jag, vilket e OK för då firar vi bröllopsdag :party:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

HC, jag sitter tyvärr i Turkiet, kommer inte hem förrän på Juldagen tror jag, vilket e OK för då firar vi bröllopsdag :party:

MVH Tommy

TYVÄRR...  :neutral:

Hellre det än Svedala iaf för här e inget roligt nu...blåsigt och regnigt.  :whistle:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...