Jump to content
IGNORERAD

Törs man åka


bungalow

Recommended Posts

Nej jag tycker du ska åka, men träffa henne på neottrall mark.

Det finns alldeles förmånga , förlåt, dumhuven, som finns på denna tråden

och ger dig fel upplysningar.

Jag är ingen van resenär till Thailand har bara varit ett 30 tal gånger,

sista åren 3 gånger årligen.

Gör inga avtal, åk dit boka ett rum för två dagar, och träffa henne

känns det inte bra förlänger man boendet, i annat fall åker man vidare.

Hur menar du? :unsure:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    10

  • Alarik

    8

  • Soengsang

    6

  • Wangthong

    6

Mest aktiva i denna tråd

Eftersom det är en rugguggla mindre bland fruntimmren så miskar naturligtvis sannolikheten att dra en nitlott till.

Ponera att det finns 100 fruntimmer att välja och mellan hälften är folkilskna, första daten blir med en av dessa.

Nästa date finns det bara 49 av dessa .

Har man däremot tur och får ett av di andra funtimmren på första daten bör man alltså noga överväga om man skall

göra ett andra försök eftersom sannolikheten att det skall gå illa har ökat.

Ja, precis. (x-1) / (n-1) < x / n om x < n.

Om inte den första nitlotten sprider ofördelaktiga rykten om våldsoffret till den övriga populationen förstås.

(hmm, märkte att rättstavningen vill ändra population till kopulation.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sannolikheten att råka ut för detta flera gånger i följd kan anses vara försumbar.
Den borde ju onekligen vara liten om man inte är bhuddist och återföds som blomma och blir ihjältrampad.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hvis TS er seriøs, så er der ca. 75 ubrugelige svar på spørgsmålet.

med denne 76

Du har rätt. TS frågar om personliga frågor som ingen annan än han själv kan svara på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att TS verkar ganska erfaren, dels med tanke på den aktansvärda åldern 57, antalet thairesor och slutligen köttyxeincidenten.

Men rent allmänt. Och mina egna erfarenheter...

Har man bara träffats på nätet och kikat in i webcameran, bör man nog ha en alternativplan för sin resa.

IRL möten kan vara en katastrof.för bägge parter. Egen erfarenhet.

Men klickar det till på flygplatsen spinn vidare på plan A

I exemplet är damen en mogen skild kvinna med tonårsbarn. Så hon kan säker tänka sig en trevlig semestervistelse på en beach utan förkläden.

Att resa upp till byn det första man gör avråder jag ifrån. Har själv gjort det och kändes inte helt konfortabelt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ganska oerfaren när det gäller att dejta men är bruden en familjeflicka kommer hon INTE till flygplatsen utan "förkläde", t.o.m 2.

Vill hon senare visa upp dig för sina föräldrar är det kört - troligtvis är det då på riktigt allvar - och ja sen kommer det att bli dyrt.

Försök att umgås med henne några dagar på neutral mark, med eller utan" förkläden"., försök att bilda dig en uppfattning, känns personkemin rätt o.s.v.

Det ska kännas bättre att vakna upp med en kvinna än att gå till sängs med henne - med eller utan sex.

Är hon nu verkligen från vischan och knappt aldrig varit hemifrån, tänk vilket stort steg stackarn tar att bara träffa en nätkompis, dessutom en Farang, det är flickstackarn som kanske har allt att förlora - tappa ansiktet.

Ja, ta det för vad det är. Du ska träffa en nätvän och ni båda vill se vad det kan leda till - värre är det inte. Är du orolig för att bli rånad - be mamma följa med.

Är hon änka, frånskild eller ensamstående mamma kanske hon chansar lite mer - är mer tillgänglig utan för den sakens skull vara dålig på något sett - hon har nämligen mycket att vinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ganska oerfaren när det gäller att dejta men är bruden en familjeflicka kommer hon INTE till flygplatsen utan "förkläde", t.o.m 2.

Vill hon senare visa upp dig för sina föräldrar är det kört - troligtvis är det då på riktigt allvar - och ja sen kommer det att bli dyrt.

Försök att umgås med henne några dagar på neutral mark, med eller utan" förkläden"., försök att bilda dig en uppfattning, känns personkemin rätt o.s.v.

Det ska kännas bättre att vakna upp med en kvinna än att gå till sängs med henne - med eller utan sex.

Är hon nu verkligen från vischan och knappt aldrig varit hemifrån, tänk vilket stort steg stackarn tar att bara träffa en nätkompis, dessutom en Farang, det är flickstackarn som kanske har allt att förlora - tappa ansiktet.

Ja, ta det för vad det är. Du ska träffa en nätvän och ni båda vill se vad det kan leda till - värre är det inte. Är du orolig för att bli rånad - be mamma följa med.

Är hon änka, frånskild eller ensamstående mamma kanske hon chansar lite mer - är mer tillgänglig utan för den sakens skull vara dålig på något sett - hon har nämligen mycket att vinna.

Kommentar till fetmarkerat:

Det behöver det inte alls bli - har jag erfarit.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig på 70 talet kostade det i runda slängar 15000 kronor innan Li definitivt var på rätt plats. Allting har väl gått upp + jag har aldrig behövt tänka på sinsod eller eventuell frakt för barn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Törs man åka?

Nej förhelvete.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Det är nog större risk att du blir rånad kl. 23 i centrala Malmö skulle jag tro, jag var i Patong några veckor i somras och kände mig betydligt tryggare att gå ensam längs gatorna där även fast klockan var över midnatt. Här där jag bor hemma i Sverige skulle jag inte gå ut på en promenad efter midnatt en fredagkväll, här drar det omkring ungdomsgäng från mellanöstern som inte drar sig för att råna ensamma flanörer om vittnen saknas, nu känner väl de flesta igen mig här i området då jag bott här länge och skulle säkert låta bli att råna just mig pga det, men aldrig att jag skulle låta någon vän gå ensam hem från mig en fredagnatt.

Till skillnad från i Sverige så tar polisen krafttag mot kriminella i Thailand och plockar bort dom från gatorna.

Annars skulle jag tro att kanske det bästa ändå är att mest bara åka ner och bekanta sig med flera tjejer, kan ju kanske bli svårt att träffa den man vill leva med resten av livet sådär på första försöket över nätet, men det är bara en tanke.

Kanske lite svårare också att bjuda ut "vanliga" tjejer på plats om man är något äldre också jag vet inte, har själv bara några veckors erfarenhet av att vara 25+ där nere. Lycka till i alla fall.

Var i Malmö bor du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...