Jump to content
IGNORERAD

Jävla Fan


Guest Gäst

Recommended Posts

Tvättmaskinen funkar ej... Jag åker till Thailand på måndag. Bör tvätta lite...Drar glatt in till city (2,5 mil) och inhandlar lite verktyg... mmmmm är i stan... apoteket röda näsan? ??? ? ??? Yes Yes så med en påse godis till maskinen samt en påse godis till fixerman åker man hem.Kliver in genom dörren och en snabb fundering.. aaa en före spelar ingen roll.. gottgottigottgott.. tar nu toraxnycken och hoppar in bakom maskinen ring ring upp och in i köket för att svara... Herr Bom113 sitter i Töckfors och njuter av en kopp kaffe i solen? ??? ? ??? Sol här har det varit dimma i 1 dygn...Under samtalets gång PYSSSSSSSSSS Ser 2 an ner. Under samtalets gång ser jag att Bojan loggar in på MSN så jag slänger iväg ett grattis samt div. andra oförskämdheter. När vi är klara Herr Bom och jag kryper jag ner bakom maskinen igen.. rajdidaj får bort skruvarna som håller bakplåten, viker undan den så PLING från köket.Bojan svarar så vi slänger käfft en stund.. PYSSSSSSS 3 an...

När vi är klara kryper jag åter ner bakom maskinen för att fixa skiten. Men men vad har jag laggt verktygen ??? ? ?????? Hittar dom i kassen från apoteket och inser PYSSSSSSSSSSSSSSS ska fixa skiten imorgon istället. Livet för en liten grå man i vardagen.

DSCF0675.JPG

DSCF0675.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:D:D:D:D:D

Komik på hög nivå!! :great:

Jag vill ha en karma .jag vill ha en karma :lol::lol::lol: Ingen komik bara vanlig vardag för en liten grå människa :drunk:

Vi kan snacka om att bygga sauna eller köpa ett hus i LOS för 1.7 milijoner bath... Skit samma om något inte funkar va fan gör man :surprised::surprised:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just besökt ICA Maxis hemsida. Beställt 3 X 3 pack kallingar i stretch a´99:- M.a.o 9 Kallingar 297 spänn,,,, Nu måste jag bara finna en lämplig utstyrsell at åka i... När jag landade i kortbyxor , slips samt kavaj hade jag svårt att finna min fru...Vet ej om det berodde på att jag satt i rullstol och inte såg så högt eller... :drunk::drunk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Har just besökt ICA Maxis hemsida. Beställt 3 X 3 pack kallingar i stretch a´99:- M.a.o 9 Kallingar 297 spänn,,,, Nu måste jag bara finna en lämplig utstyrsell at åka i... När jag landade i kortbyxor , slips samt kavaj hade jag svårt att finna min fru...Vet ej om det berodde på att jag satt i rullstol och inte såg så högt eller... :drunk::drunk:

haha du är ju i högform...  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Men grabbar ( sorry flickor) ni vet ju exact hur det är. Man ska åka ner samt man är ju flygrädd av fan så man hinkar i sig 1...6 öl i gaten  sen in innanför sista kontollen men men till höger där vad ser man jo ett salustånd som säljer Bira  haha köper en samt kryper in i det lilla rökbåset där det sitter/ :drunk::drunk: :drunk:står 6 pers med samma fobier... Fan ölen slut.. Ut igen köp en till fast du skulle ha fått 5 av samma sort bara du tar det lugnt i 11 tim

Link to comment
Dela på andra sajter

Kryper sen till korset och fixar den sista säkerhetskontrollen.. Får säte 56f och skyndar min in... Allt lyse släcks och man hör motorerna pjufff pjuff pjuuuuuuuuffffffff. Fan någon har glömt lyset på när don landade imorse...Tittar till höger ser barnfamilj.. tittar till vänster Vägg. Tittar bakåt Barnfamilj. Tänker... Cencur.. Benstockens BilBärgning kommer och slänger på kablarna och efter en stund  pjufff pjufff vrom..

Vi drar iväg och jag ser Morfars släkygård till vänster och tänker... Va fan sysslar jag med.. Mina funderingar väcks av ett        BBBBBBLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ från ungen bakom mig.. va fan Dom borde inrätta klasser efter hur många barn man har...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...