Jump to content
IGNORERAD

Forumtraff i Bangkok?


Guest Atom

Recommended Posts

Tjena,

Nu borjar det ju bli vinter vilket jag antar innebar att fler och fler MPR:are tar en svang till Thailand. Skulle kanske vara lage att fixa ihop en liten forumfest och da jag antar att de flesta spenderar atminstonde ett par dagar i Bangkok sa vore val Bangkok en lamplig plats. Ar det nagra som vore intresserade av en helkvall pa lampligt utestalle nagon gang i december?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är väldigt intresserad men kan tyvärr inte komma. Vill visa mitt intresse ändå  :drunk:

Borde inte denna förfrågan ligga i den allmänna avdelningen istället? Här är det ju nästan aldrig någon inne...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker också att detta kunde vara kul. Tyvärr har jag lite svårt att i förväg veta när och om jag kan delta ett visst datum. Har ju gravid fru och en 2 årig pojk med på resan och skrämma iväg dom 50 mil med buss enbart för en forumträff är nog inte så enkelt, och jag tror inte hon skulle se på det med blida ögon om jag skulle åka dit själv. Insisterar jag på att åka till Bangkok så kommer hon förstås säga "vi följer med" precis som hon gör till alla andra ställen jag insisterar på att åka till. :) .

Men om jag vid ett senare tillfälle kan se att jag skulle kunna vara på plats i huvudstaden vid det datum ni senare kommer överens om så är jag gärna på.

Är på plats i Thailand f o m 11 nov och 2,5 månad framåt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var kanske dumt att lagga inlagget har, far garna flyttas av nagon behorig person.

Om vi lagger tillstallningen pa en helg sa funkar det nog narsomhelst for mig men lagger vi det pa en veckodag sa far det nog bli runt jul.

Kom garna med forslag pa datum och stalle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer gärna om jag är i Bkk när det är dags för en träff!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag e pa - aldrig fel med lite god mat och dricka aven om man kanske maste kompromissa nar det galler sallskapet :he:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag e pa - aldrig fel med lite god mat och dricka aven om man kanske maste kompromissa nar det galler sallskapet :he:

Sa ar det wille, men vi har ju traffat folk fran tva andra Thaiforum och aven om de vi traffade var ytterst trevliga personer sa tycker jag nog detta forum har ett battre urval,  ;)   dvs mycket bra chans till en trevlig kvall

Tommy, har for mig att jag last i nagon annan trad att du inte ar hemma forran jul, korrekt? Mellandagarna kan kanske vara en bra tidpunkt?

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

om det skulle bli i mellandagarna  skiter  det sig  tyvärr för mig, enda tiden då jag ej e i Bkk, men om nån är sugen på att dricka öl innan eller efter det så görs det gärna, släng mig ett pm bara

pinklao :drunk:

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom, det stämmer att jag kommer hem i mellandagarna, men strax efter det anländer min bror, hans barn och farsan, så jag är upptagen.

Kör träffen när det passar flest människor!

Jag stannar hemma 3 månader, och ä ofta sugen på en träff :yes:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är på.

Kommer vara i bkk runt 10 dec och ett par år framåt så väljer ni ett datum efter den 10 bara så är jag där  :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

  :morgon: gubben  :morgon: är nere 28 mars till 27 april 2009, gärna nån gång då

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Skulle vara trevligt, tror att jag kan komma då!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...