Jump to content
IGNORERAD

Dags o tjacka ny bil


Nack Laeng

Recommended Posts

har sneglat på denna ett tag, nu sänktes priset till 4500 så då slog jag till.

den är född samma år som mig så det är ju passande :wink: har haft en -64 tidigare men den va för sönderskruvad för att göra någe av

den har självklart lite rost under men inte helt kört, baklysena och grill o kofånngare i fram måste förstås återställas

jaja, vi får väl se om det e ett lik när jag hämtar den imorn... :ahh:

post-3153-0-74413500-1354117012.jpg

post-3153-0-25227300-1354117023.jpg

post-3153-0-32897000-1354117035.jpg

post-3153-0-74413500-1354117012.jpg

post-3153-0-25227300-1354117023.jpg

post-3153-0-32897000-1354117035.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt med äkta svenskt smide, 3 växlad med osynkad 1:a?

Stefan Täby

noop, som så många andra "Duttar så har den moderniserats med B20 åsso satt den nog en 4 petad låda i ( har tjackat den osedd hehe men ägarn verkade ärlig med fel o brister

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fin semesterbil :thumbsup:

I den kan du nog sova när du besöker västgötaträffen :)

ja, sist vi bilade för att hälsa på dig i Hjo då åkte Gurra å jag i Olas/ Brödena Ohlssons gamla Duett med dekalen Cash is King där bak :wink:

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

noop, som så många andra "Duttar så har den moderniserats med B20 åsso satt den nog en 4 petad låda i ( har tjackat den osedd hehe men ägarn verkade ärlig med fel o brister

Ja det är nog bättre, jag åkte en 1957 B 16 pv delad framruta, osynkad 3:a, 90 km/h på 2:an, spännande att dubbeltrampa för att få i 1:an när den rullade, nu är det automat som gäller, lycka till med Volvon

Stefan Täby

Link to comment
Dela på andra sajter

4500, ett klipp.grattis!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den såg bra ut på picsen, hoppas att det inte är för mycket att svetsa på den. Det optimala i motorväg är en B 18 före 67 den hadde fallförgasare gick mycket billigt. Och hadde man en overdrive så åkte man billigt. Men den måste man eftermontera, fanns inte standard eller tillval. Det fanns faktiskt 3växlade växelåder med overdrive, men är mycket sällsynta. Jag har faktiskt sett en sådan. Grattis till bilen, hoppas du får många mil i den

MVH Sören

Link to comment
Dela på andra sajter

Juste Dutt..

Jag har åxå haft tanken men...nej.

Men jag köpte åxå en bil idag på Kvarndammen... VW transporter... Kul va???

Nee.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sålt Forden?

noop nybesiktigad o nybytta skivor o backar + lite annat... duetten mest ett roligt objekt, men får jag fart på den så ryker kanske Mondeon

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

har sneglat på denna ett tag, nu sänktes priset till 4500 så då slog jag till.

den är född samma år som mig så det är ju passande :wink: har haft en -64 tidigare men den va för sönderskruvad för att göra någe av

den har självklart lite rost under men inte helt kört, baklysena och grill o kofånngare i fram måste förstås återställas

jaja, vi får väl se om det e ett lik när jag hämtar den imorn... :ahh:

Klart om du har tid att fixa till den.

En duett är en riktigt fin handverkar bil !

En av de bästa bilarna som är byggda

Det går att lasta in en normal pall med gaffeltruck!!

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...