Jump to content
IGNORERAD

Netflix.


Guest wUThai

Recommended Posts

Några fler som använder det?

Tycker det är riktigt bra och hoppas HBO-nordic dra igång snart. Så för min del kan Comhem brinna! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    10

  • Peder

    8

  • Soengsang

    5

  • bond1

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Några fler som använder det?

Tycker det är riktigt bra och hoppas HBO-nordic dra igång snart. Så för min del kan Comhem brinna! :)

Vad är det? Att comhemfittorna/kukarma (pk) kan brinna det håller jag med om...ett jävla bluff företag som lurar kunder bla mig//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det? Att comhemfittorna/kukarma (pk) kan brinna det håller jag med om...ett jävla bluff företag som lurar kunder bla mig//Hn

www.netflix.com kolla där.

Du kan kolla tvserier och film genom datorn. Finns även en del barnfilmer och serier för barn. Har du PS3 kan du kolla genom den med direkt till tv:n kan du göra med datorn med såklart.

Jag tröttnade på att slanta till Comhem. Kortavgift vad fan är det för jävla båg!! Grabben är väl inte helt nöjd men nu har han Netflix. Du kan testa en månad gratis sen kostar det 79:- mån. Väldigt överkomligt imo.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Signade upp mig för en gratis månad och så här långt är det värt pengarna! :)

Du vet att man enkelt kommer åt amerikanska netflix va? Vilken skillnad på utbud!! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer man åt det amerikanska utbudet? Kommer bara fram till den svenska sidan när jag surfar in på netflix.com.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Du vet att man enkelt kommer åt amerikanska netflix va? Vilken skillnad på utbud!! :)

Nej tips mottages tacksamt och jag var ironisk i mitt inlägg. Kommer att ha kvar det, i vart fall till jag har sett klart någon serie som jag börjat se på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer man åt det amerikanska utbudet? Kommer bara fram till den svenska sidan när jag surfar in på netflix.com.

Nej tips mottages tacksamt och jag var ironisk i mitt inlägg. Kommer att ha kvar det, i vart fall till jag har sett klart någon serie som jag börjat se på.

Det finns en tjänst som heter Media hint. Det finns som tilläggsprogram för Firefox. Finns till Chrome med den har jag inte testat. Ni kan kolla på http://www.mediahint.com/

Firefox: https://addons.mozil...don/media-hint/

I firefox kan du bara gå in på tillägg och starta och stänga av det när du vill sen är det bara att logga i som vanligt, och utbudet är enormt! Har man hybris angående detta med att det går genom proxy. Så är det bara ta bort alla kakor och tömma cache efter man använt det. Man kommer även åt Hulu och Pandora med detta. :)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svar. Kommer man åt det med sitt svenska medlemskap?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Det finns en tjänst som heter Media hint. Det finns som tilläggsprogram för Firefox. Finns till Chrome med den har jag inte testat. Ni kan kolla på http://www.mediahint.com/

Firefox: https://addons.mozil...don/media-hint/

I firefox kan du bara gå in på tillägg och starta och stänga av det när du vill sen är det bara att logga i som vanligt, och utbudet är enormt! Har man hybris angående detta med att det går genom proxy. Så är det bara ta bort alla kakor och tömma cache efter man använt det. Man kommer även åt Hulu och Pandora med detta. :)

Tack, vet om det funkar även från Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

www.netflix.com kolla där.

Du kan kolla tvserier och film genom datorn. Finns även en del barnfilmer och serier för barn. Har du PS3 kan du kolla genom den med direkt till tv:n kan du göra med datorn med såklart.

Jag tröttnade på att slanta till Comhem. Kortavgift vad fan är det för jävla båg!! Grabben är väl inte helt nöjd men nu har han Netflix. Du kan testa en månad gratis sen kostar det 79:- mån. Väldigt överkomligt imo.

Kollade det , verkar helt ok men kör dreambox för 1500kr/år för (nästan) hela comhemsutbud så jag lurar comhemkukarna ändå. :nyam: .

Comhem blåste mig rejält en gång genom att förlänga ett TV-abonnemang ..fanskapen lurade mig och sen var det min sak att överklaga/bevisa genom en jävla brevkonversation vilket man inte orkade...svinföretag :13: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svar. Kommer man åt det med sitt svenska medlemskap?

Japp. :)

Tack, vet om det funkar även från Thailand?

Vet faktiskt inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade det , verkar helt ok men kör dreambox för 1500kr/år för (nästan) hela comhemsutbud så jag lurar comhemkukarna ändå. :nyam: .

Comhem blåste mig rejält en gång genom att förlänga ett TV-abonnemang ..fanskapen lurade mig och sen var det min sak att överklaga/bevisa genom en jävla brevkonversation vilket man inte orkade...svinföretag :13: //Hn

Pröva med att be dom bevisa motsatsen Funkade för mig om kortet ( Fick räk 2 år efter abonemangs slut ) Nu har det gått 3 år till och änsålänge har jag har jag inte hört ( Sett ) något från Com Shit

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Registerade mig för en gratis månad, men jag avregisterade igen mig på grund av det usla utbudet i den Svenska versionen. Det var så dålig att jag inte äns ville använda den fast den var gratis. Varför betala för en tjänst som leverarar innehåll som är två-tre år gammalt innehåll i bästa fall.

Förstår inte att det skall vara så svårt att leverara en tjänst som i alla fall är hälften så bra som de olagliga tjänsterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sett ett antal TV-serier nu på svenska Netflix och jag är mycket nöjd hittills. Tittar med hjälp av min Apple TV 2 och det fungerar mycket bra.

79 spänn i månaden ter sig mycket mer prisvärt än vad jag tidigare betalade för Canal+ och TV1000 från Com Hem. Om jag mot förmodan lyckas se allt intressant på svenska Netflix ska jag förstås kolla möjligheten att komma in på amerikanska Netflix.

HBO vore också kul att ha, har anmält mitt intresse.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det man ska betala för?

Allt är ju gammalt som man sett för ett år sedan.

Nu med snabba internetförbindelser så finns det ingen anledning att betala

för att se på tv.

Allt finns att ladda ner gratis.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med det lilla utbudet dom har, så har man ju sett allt när gratismånaden är slut. Vad hade dom tänkt sig håva in stålarna på sen?

Under den månaden jag hade det, så laddade dom inte upp något nytt av vad jag kunde se i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med VPN tunnel från t.ex Hide My Ass så kan man enkelt ställa in sin platta med amerikansk eller svensk IP adress, funkar bra att se både svenska och amerikanska Netflix samt svensk tv via Magine.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det man ska betala för?

Allt är ju gammalt som man sett för ett år sedan.

Nu med snabba internetförbindelser så finns det ingen anledning att betala

för att se på tv.

Allt finns att ladda ner gratis.

Tja, det går liksom inte att förklara för hubsnyltare varför det är lämpligt att betala för sig.

De har inte förstått det här med upphovsrätt, och sannolikt aldrig själva producerat något som är värt att kopiera.

Riktigt patetiskt blir det när hubsnyltare stolt proklamerar "kolla, här har jag lagt upp dessa filer, och de bjuder jag på!". Så generöst med andras verk! Gud sig förbarme...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det går liksom inte att förklara för hubsnyltare varför det är lämpligt att betala för sig.

De har inte förstått det här med upphovsrätt, och sannolikt aldrig själva producerat något som är värt att kopiera.

Herr Chang har talat.

Men samtidigt oroar dom sig för vad som händer med deras bilder vid en ev. försäljning av forumet, bilder som inte kostat dom mer än lite ström att producera.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det går liksom inte att förklara för hubsnyltare varför det är lämpligt att betala för sig.

De har inte förstått det här med upphovsrätt, och sannolikt aldrig själva producerat något som är värt att kopiera.

Riktigt patetiskt blir det när hubsnyltare stolt proklamerar "kolla, här har jag lagt upp dessa filer, och de bjuder jag på!". Så generöst med andras verk! Gud sig förbarme...

Herr Chang har talat.

Jag har sett ett antal TV-serier nu på svenska Netflix och jag är mycket nöjd hittills. Tittar med hjälp av min Apple TV 2 och det fungerar mycket bra.

79 spänn i månaden ter sig mycket mer prisvärt än vad jag tidigare betalade för Canal+ och TV1000 från Com Hem. Om jag mot förmodan lyckas se allt intressant på svenska Netflix ska jag förstås kolla möjligheten att komma in på amerikanska Netflix.

HBO vore också kul att ha, har anmält mitt intresse.

Herr Chang har talat.

Du kan ju börja med att förklara det för dig själv. För jag är ganska säker på att tv och film producenterna inte bryr sig om du laddar hem ifrån tpb eller om hackar deras servar med hjälp av vpn för att kunna få tillgång till deras matrial. De får lika mycket pengar i båda fallen, dvs inga alls. Så det är bara ett annat sätt att snylta på.

Men det är i och för sig möjligt att du planerar att flytta till USA för att få tillgång till det riktiga utbudet av Netflix och i så fall tar jag tillbaka det jag skivit :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju börja med att förklara det för dig själv. För jag är ganska säker på att tv och film producenterna inte bryr sig om du laddar hem ifrån tpb eller om hackar deras servar med hjälp av vpn för att kunna få tillgång till deras matrial. De får lika mycket pengar i båda fallen, dvs inga alls. Så det är bara ett annat sätt att snylta på.

Men det är i och för sig möjligt att du planerar att flytta till USA för att få tillgång till det riktiga utbudet av Netflix och i så fall tar jag tillbaka det jag skivit :)

Nu fattar jag inte vad du skriver. Om jag betalar 79 spänn i månaden går väl en del till upphovsmännen? Får man hoppas...

Hur mycket betalar du när du hubsnyltar?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

www.netflix.com kolla där.

Du kan kolla tvserier och film genom datorn. Finns även en del barnfilmer och serier för barn. Har du PS3 kan du kolla genom den med direkt till tv:n kan du göra med datorn med såklart.

Jag tröttnade på att slanta till Comhem. Kortavgift vad fan är det för jävla båg!! Grabben är väl inte helt nöjd men nu har han Netflix. Du kan testa en månad gratis sen kostar det 79:- mån. Väldigt överkomligt imo.

De allra flesta nya tv-apparater med "smart tv"-funktioner har simpla appar för netflix, HBO-tv, viaplay, etc. Det gör det oförskämt smidigt och varken dator, konsoll eller annat behövs. Jag kör numera Boxer-flex med 8 valfria kanaler plus basutbud för 99 kr/mån samt netflix och snart HBO. Det blir dryga 250-300 kr/mån sammanlagt mot tidigare 800 kr/mån för något avancerat filmkanalspaket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...