Jump to content
IGNORERAD

Varför gör Expressen så?


sakaeo

Recommended Posts

  • Svar 253
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sakaeo

    26

  • måne

    24

  • hamnoi

    16

  • ban99arne

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tycker att fler borde rösta på SD, ut med sörlänningrana som inte anpassat sig till den svenska kulturen!

De är har inte velat lära sig språket trots att de bott har i generationer!

Rösta på SameDemokraterna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej mitt EX från Thailand hon hatar muslimer och Araber KEK säger hon. Hon är väl Rasist då enligt Svensk PK.

MVH

Sakaeo

Hon är väl rasist per den faktiska definitionen?

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken är Pappskalle du eller dom som röstar på SD för närvarande idag så är det över milijonen som skulle rösta på SD om det var val idag. Hur fan kan man gå och slåss med delar av en byggnadsställnig då har man väl inte en chans att försvara sig :ahh::ahh: .

MVH

Sakaeo

Över miljonen, nu fantiserar du rejält!

Kolla hur många som är röstberättigade i riksdagsvalet!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det tidningar eller svensk politik som skulle debatteras här.? :crazy:

Tror säkert det är nyttigt med missnöjespartier, enfrågepartier, populistpartier och liknande som rör om lite i svenska maktens stelbenta och politiskt korrekta korridorer.

Men huruvida just SD finns kvar om ett decennium, det skulle jag inte våga satsa några pengar på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Sverigedemokraterena borde sätta upp Expressen på sin lönelista, för så mycket reklam dom har fått nu. Dom två senaste opinjunundersökningrna visar att dom gått framåt med 2,2 procentenheter. Folk jag har pratat med är så less på Expressen och dess häxtjakt på SD. Ju mer dom skriver negatift om SD ju mer röster verkkar dem få.

MVH

Sakaeo

Men å andra sidan så är det ju öppet mål, är alla inom SD´s riksdagsgrupp idi*ter?

http://www.expressen.se/nyheter/lars-isovaaras-vaska-hittad-pa-restaurang/

Regel 1A om man nu ska fejka ihop en story om hur man blivit rånad på sin väska av två elaka invandrare bör väl vara att se till att väskan inte kan återfinnas? Speciellt inte på krogen där du satt och krökade under kvällen? Krydda sen det gärna med lite rasistiska utfall mot de som kommer för att hjälpa dig så har du ju verkligen lyckats.

Eller är förklaringen att de två elaka invandrarna rånade honom på väskan för att sedan lämna tillbaka den intakt på exakt samma restaurang han besökt tidigare på kvällen?

Jimmy Åkesson borde efter detta inte bara ha nolltolerans mot rasism i partiet, han bör också införa en obligatorisk IQ -test...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jimmy Åkesson borde efter detta inte bara ha nolltolerans mot rasism i partiet, han bör också införa en obligatorisk IQ -test...

Nolltolerans inom SD innebär att man har tolerans mot alla nollor som är partimedlemmar! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

*klipp*

Jimmy Åkesson borde efter detta inte bara ha nolltolerans mot rasism i partiet, han bör också införa en obligatorisk IQ -test...

Hemska tanke om IQ-test skulle införas inom alla partier, skulle inte bli en enda politiker kvar.

Å andra sidan kunde kanske "normala" medlemmar då styra upp i träsket som frälset klafsar runt i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska intressant att bara reflektera hur allt hårdgranskas när VÅRA flickvänner /fruar/släktingar skall komma till Sverige!!

Vi är ju ganska många eller hur...migrationsverket hit och dit, bevis hit och dit...BKK ska ÄVEN ta emot alla ansökningar från

Filippinerna, du skall bevisa att du har pengar, bostad, jobb osv..osv...stå för resan..försäkringar osv...osv...skriva på att JA hon/han skall

tillbaka till sitt ursprungsland när visat gått ut..

E du från Somalia inga problem...välkommen in...DNA... test om du vill...

Faderskaps test...om du vill...

Bidrag javisst varsego...inga problem...10 barn oj då.ok retroaktiv utbetalning varsego...

Lägenhet inga problem...

SFI i 10 år ok inga problem.

Ensamkomna flyktingbarn...(BARN som e 18-20 år)

HIV positiva afrikaner som säger att de är homosexuella... för att komma in...hmmmm tror inte det.Gratis medecin i svedala.

Utlänningar som begår brott och inte kan utvisas då ingen vill ta emot dom.

Inte bra...

Dags att flytta.

När pengar inte längre finns till "jobbskatteavdrag" och andra smulor till pöbeln, när gamlingar i släkten dör som flugor utan vård och pension, när våra barn blir nekade god undervisning på skolor pga omfördelning av pengar till "prioriterade områden" etc. etc. kommer den gemene personen vakna.

Eller inte. Vi är ju nästan redan där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Mai Cha. Vist ska storyn man säger stämma. Det första jag regerade om var att han rammlat ur rullstolen två gånger då är man anntagligen jätte packad. Då kommer man inte säkert ihåg vad man har sakt det kan vara förmildrane omständiheter men givitvis inte bra. Men nu är det ju så att Expressen driver en häxjakt på SD och man letar efter allt som kan skada SD. Jag pratade med en freelans sjunarlist i går som jobbat poitiskt även som utladskorenspondant, i 30,år. Han sa vad håller Svenska tidnigar på med och andra medier det här gagnar ju bara SD. Visst det finns idi*ter i alla partier även SD. Men den bästa partiledaren enligt Jan geju (kanske felstavat) Han är ändå endå super kommunist enlig honom själv.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Över miljonen, nu fantiserar du rejält!

Kolla hur många som är röstberättigade i riksdagsvalet!!

Hej!

Men du vet SD och siffror :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, det äger nog sin riktighet att det finns dårar inom alla politiska partier men att Sverige Demokraterna bara består av dårar är egentligen inte så konstigt.

Det är ju främst där de har sin målgrupp och lika barn leka bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men å andra sidan så är det ju öppet mål, är alla inom SD´s riksdagsgrupp idi*ter?

http://www.expressen...-pa-restaurang/

Regel 1A om man nu ska fejka ihop en story om hur man blivit rånad på sin väska av två elaka invandrare bör väl vara att se till att väskan inte kan återfinnas? Speciellt inte på krogen där du satt och krökade under kvällen? Krydda sen det gärna med lite rasistiska utfall mot de som kommer för att hjälpa dig så har du ju verkligen lyckats.

Eller är förklaringen att de två elaka invandrarna rånade honom på väskan för att sedan lämna tillbaka den intakt på exakt samma restaurang han besökt tidigare på kvällen?

Jimmy Åkesson borde efter detta inte bara ha nolltolerans mot rasism i partiet, han bör också införa en obligatorisk IQ -test...

Kanske alla partier skulle införa IQ test ? Tror nog sossarna skulle förlora på det. ironi, har inte IQ nog att hitta ironi knappen så jag skriver istället.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter ett par veckors häxjakt från framförallt expressen och aftonbladet angående en 2 år gammal mobilfilm har det nu varit åtskilliga reportage och "soffdebatter" på tv angående detta hemska beteende trots att ingen kom till skada.

Denna mobilfilm är också några år gammal, och hur flickan mår idag vill jag inte ens spekulera i, jag ser det som en axiom att media även här granskar och tar upp detta avskyvärda beteende i "soffdebatter" och tidningar.

Tror ni att detta kommer att ske?

Om inte, varför?

http://avpixlat.info...-att-vi-behovs/

Gränsöverskridande

- Om man korsar den nodkoreanska gränsen illegalt får man 12 år i arbetsläger

- Om man korsar den iranska gränsen illegalt blir man fängslad på obestämd tid

- Om man korsar den afghanska gränsen illegalt blir man skjuten

- Om man korsar den saudiarabiska gränsen illegalt blir man satt i fängelse

- Om man korsar den kinesiska gränsen illegalt är det osäkert om någon någonsin kommer att höra av dig igen

- Om man korsar Venezuelas gräns illegalt blir man stämplad som spion och dina framtida odds dåliga

- Om man korsar den kubanska gränsen illegalt blir du politisk fånge och ruttnar bort i nån håla där….

OM DU KORSAR DEN SVENSKA GRÄNSEN ILLEGALT FÅR DU

- Ett jobb

- körkort

- Sjukförsäkring

- Socialhjälp

- Matkuponger

- Kreditkort

- Bostad

- Gratis hemspråksundervisning

- Gratis läkarhjälp och skolgång

- Information från myndigheter får du naturligtvis tryckt på ditt hemspråk

- Du får rätt att bära ditt lands flagga i demonstrationståg så du kan få respekt för du är ju inte ”svensk” riktigt än och Sverige värnar ju om DIN kultur

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Mai Cha. Vist ska storyn man säger stämma. Det första jag regerade om var att han rammlat ur rullstolen två gånger då är man anntagligen jätte packad. Då kommer man inte säkert ihåg vad man har sakt det kan vara förmildrane omständiheter men givitvis inte bra. Men nu är det ju så att Expressen driver en häxjakt på SD och man letar efter allt som kan skada SD. Jag pratade med en freelans sjunarlist i går som jobbat poitiskt även som utladskorenspondant, i 30,år. Han sa vad håller Svenska tidnigar på med och andra medier det här gagnar ju bara SD. Visst det finns idi*ter i alla partier även SD. Men den bästa partiledaren enligt Jan geju (kanske felstavat) Han är ändå endå super kommunist enlig honom själv.

MVH

Sakaeo

Jag tror-märk väl tror- precis som du att killen varit heldragen, ramlat ur sin rullstol och fått hjälp upp av två personer av utländsk härkomst. Efter det har han insett att han är av med sin väska och då använder han hela sin hjärnkapacitet och förutsätter att det var de två som hjälpte honom upp som "rånade" honom.

Det är ju inte konstigt att folk drar sig för att hjälpa någon om man sen ska bli anklagad för att ha rånat samma person man hjälpte?

I det här fallet är det knappast en häxjakt på SD, de har lyckats skapa den här skandalen helt själv. Ingen tvingade honom bli drängfull, ingen tvingade honom att fejka en rånhistoria, ingen tvingade honom att uttala sig rasistiskt mot vakterna och ingen tvingade SD att gå ut med ett pressmeddelande fullt av felaktigheter...

Ska SD överleva som parti så bör de nog snarast göra sig av med personer som Lars Isovaara i partitoppen.

Sen om Jimmy Åkesson är den bästa partiledaren vete fasen, men han har iallafall mest att göra så han är nog den partiledaren som har mest att göra.

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hamnoi, läste i Expressen idag att SD har varit i kontakt med jurister för att stämma Expressen. Som jag skrev tidigare till dig och det skrattade du åt, så nu får vi vell se vad som händer. Samtidigt skrev jag att det här gagnar bara SD och det bevisar ju av att den senaste undersökningen av Novus visar en ökning på 2,1% idag efter filmskandalen. Högsta notering någon gång för Novus. Får se vem som skrattar sist. Ha det

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter ett par veckors häxjakt från framförallt expressen och aftonbladet angående en 2 år gammal mobilfilm har det nu varit åtskilliga reportage och "soffdebatter" på tv angående detta hemska beteende trots att ingen kom till skada.

Denna mobilfilm är också några år gammal, och hur flickan mår idag vill jag inte ens spekulera i, jag ser det som en axiom att media även här granskar och tar upp detta avskyvärda beteende i "soffdebatter" och tidningar.

Tror ni att detta kommer att ske?

Om inte, varför?

http://avpixlat.info...-att-vi-behovs/

Gränsöverskridande

- Om man korsar den nodkoreanska gränsen illegalt får man 12 år i arbetsläger

- Om man korsar den iranska gränsen illegalt blir man fängslad på obestämd tid

- Om man korsar den afghanska gränsen illegalt blir man skjuten

- Om man korsar den saudiarabiska gränsen illegalt blir man satt i fängelse

- Om man korsar den kinesiska gränsen illegalt är det osäkert om någon någonsin kommer att höra av dig igen

- Om man korsar Venezuelas gräns illegalt blir man stämplad som spion och dina framtida odds dåliga

- Om man korsar den kubanska gränsen illegalt blir du politisk fånge och ruttnar bort i nån håla där….

OM DU KORSAR DEN SVENSKA GRÄNSEN ILLEGALT FÅR DU

- Ett jobb

- körkort

- Sjukförsäkring

- Socialhjälp

- Matkuponger

- Kreditkort

- Bostad

- Gratis hemspråksundervisning

- Gratis läkarhjälp och skolgång

- Information från myndigheter får du naturligtvis tryckt på ditt hemspråk

- Du får rätt att bära ditt lands flagga i demonstrationståg så du kan få respekt för du är ju inte ”svensk” riktigt än och Sverige värnar ju om DIN kultur

Exakt, utmärkt exempel på länder vars regeringar kämpar hårt för mänskliga rättigheter, allas lika värde, yttrandefrihet, rätten till utbildning o.s.v...

Samtidigt som dom lägger ner ett minst lika hårt arbete mot, barnarbete, tortyr, censurering, dödsstraff, omskärelse av små barn o.s.v.

Bättre förebilder kan man knappast ha.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hamnoi, läste i Expressen idag att SD har varit i kontakt med jurister för att stämma Expressen. Som jag skrev tidigare till dig och det skrattade du åt, så nu får vi vell se vad som händer. Samtidigt skrev jag att det här gagnar bara SD och det bevisar ju av att den senaste undersökningen av Novus visar en ökning på 2,1% idag efter filmskandalen. Högsta notering någon gång för Novus. Får se vem som skrattar sist. Ha det

MVH

Sakaeo

Vad vill du ha sagt med det då din flöjt?

Det är nog jag som gnäggar högt när Sd får lite makt och du träffar en ny kärring som du vill ta med till Sverige.

Då skall du nog bli varse om vad dom står för, men sitt då fan inte här o lipa sen över krångliga myndigheter som vill försvåra för dig och din teerak att förenas.

Låter refrängen bekant??//Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hej Hamnoi, läste i Expressen idag att SD har varit i kontakt med jurister för att stämma Expressen. Som jag skrev tidigare till dig och det skrattade du åt, så nu får vi vell se vad som händer. Samtidigt skrev jag att det här gagnar bara SD och det bevisar ju av att den senaste undersökningen av Novus visar en ökning på 2,1% idag efter filmskandalen. Högsta notering någon gång för Novus. Får se vem som skrattar sist. Ha det

MVH

Sakaeo

Ja, och kvällspressen gör tvärtom. http://www.aftonbladet.se/kultur/article15845333.ab

Det är ju fantastiskt, det partiet har ju ingen begränsning på begåvningar http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppen-anmald-av-polis-for-forolampning/ ända parti som byter toppen oftare än trädkramarna. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

En kan inte låta bli att undra hur begåvade di är som röstat in alla di Sverige Demokrater som florerar i Dagspressen viftande med järnrör eller grymtande över bortsupna väskor.

Eftersom jag själv är en ärthjärna så vill jag helst att en sådan representerar mig i riksdagen, tänkte de kanske när pillade ner valsedlen eller de bara tog den valsedeln som låg närmst.

Nu väntar man med spänning på nästa Sverige Demokrat som skall komma ut ur garderoben.

Lite som att öppna luckorna i julkaledern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad snackar du om din flöjt. Du vet inte ett skit om mig och vad jag står . Och skulle jag ta hit en kvinna från ett annat land så vet jag nog vad jag gör. Och det tror jag inte SD skulle ha någoting emot men nu är det inte det det gäller utan tidningsartilklarna i Expressen och Aftonbladet , som jag tycker ha bedrivit Häxjakt utan like och som har gynat SD.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hamnoi, läste i Expressen idag att SD har varit i kontakt med jurister för att stämma Expressen. Som jag skrev tidigare till dig och det skrattade du åt, så nu får vi vell se vad som händer. Samtidigt skrev jag att det här gagnar bara SD och det bevisar ju av att den senaste undersökningen av Novus visar en ökning på 2,1% idag efter filmskandalen. Högsta notering någon gång för Novus. Får se vem som skrattar sist. Ha det

MVH

Sakaeo

Frågan är väl för vad de ska stämma Expressen?

Filmen är ju tagen av en av SD killarna själv, det är ju inget de förnekar. Att han sedan är så pass korkad att han inte raderar denna film när han blir invald i riksdagen kan väl knappast Expressens lastas för?

Källforskning är förbjudet under grundlagen i Sverige så de bör kanske se över sina egna läckor i partiet men att stämma Expressen kommer nog deras jurist att avråda dem ifrån.

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Mai Chai. Frågan är vem som äger filmen. Det gäller upphovsrätten. Alltså måste Expressen fråga ägaren till filmen kan inte visa den utan tillstånd eller sälja den vidare till andra medier som dom gjort, säkert har dom fått betalt för det. Det är ju Kent Ekeroth som äger filmen. Jag håller med dig att det var knäpt att inte radera filmen när man kom in i Rikstan.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Hamnoi. Det är tillräkligt krångligt med Migrationsverket i dag. Då är det lättare att gå över gränsen till Sverige och slänga Passet, för då är man Papperslös och får alla rättigheter som alla andra medborgare i Sverige. , Ha till godo Flöjten.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...