Jump to content
IGNORERAD

Varför gör Expressen så?


sakaeo

Recommended Posts

Hej. Sverigedemokraterena borde sätta upp Expressen på sin lönelista, för så mycket reklam dom har fått nu. Dom två senaste opinjunundersökningrna visar att dom gått framåt med 2,2 procentenheter. Folk jag har pratat med är så less på Expressen och dess häxtjakt på SD. Ju mer dom skriver negatift om SD ju mer röster verkkar dem få.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 253
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sakaeo

    26

  • måne

    24

  • hamnoi

    16

  • ban99arne

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kanske för att de skriver sånt som säljer tidningar och ger många besökare på webben?

Tror inte att Expressen egentligen bryr sig om politik så mycket, framför allt är de ett företag som vill tjäna pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Sverigedemokraterena borde sätta upp Expressen på sin lönelista, för så mycket reklam dom har fått nu. Dom två senaste opinjunundersökningrna visar att dom gått framåt med 2,2 procentenheter. Folk jag har pratat med är så less på Expressen och dess häxtjakt på SD. Ju mer dom skriver negatift om SD ju mer röster verkkar dem få.

MVH

Sakaeo

Ja vad tror du? Når dom 20% nästa väl ,jag tippar på max 15% av rösterna

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem bryr sig om Expressen? En övervintrad sensationstidning...

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Både AB o Getingen(utan någe större sting) är numera så fruktansvärt tröttsamma! Till slut kommer de ju att hitta något annat än SD att skriva om, så då får väl SD själva se till att det blir nya rubriker. Åkesson har kanske varit med i Unga Örnar? :crazy:

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Sam sip sam, hur är läget, jo själv tror jag att dom hamnar runt 15%.

MVH

Sakaeo

Eller så åker de ur riksdan, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Börjar väl likna Ny Demokrati nu och vi vet ju hur det gick för dem. Åkesson är förvisso både smartare och sundare än Bouvin men folket runt omkring de båda är de samma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

När de etablerade partierna börjar lånar en del ideer från SD och sedan paketerar om dem

som sprungna ur deras egen tankesmedja, ja då kommer också SD's siffror att dala.

Detta hände med bl.a. Ny demokrati som då blev ett helt överflödigt parti för valmanskåren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,Abrafo nu är du väl ute och cyklar hur kan du jämföra dom två. SD är ju reprensenterade i nästan alla kommuner i Sverige. Kommer du ihåg för några år sen, SSU ordförande var ute på krogen och söp sig skit full och började slåss med vakterna på Reasturangen och kallade dom för SVARTSKALLAR och Håkan Juholt blåste Staten och Skattebetalarna på falska bostadsbidrag. ÄR alla sossar likadana dom oxå eller ska man jämföra sossarna med Nordkorea hehe.

MVH

Sakae

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hej,Abrafo nu är du väl ute och cyklar hur kan du jämföra dom två. SD är ju reprensenterade i nästan alla kommuner i Sverige. Kommer du ihåg för några år sen, SSU ordförande var ute på krogen och söp sig skit full och började slåss med vakterna på Reasturangen och kallade dom för SVARTSKALLAR och Håkan Juholt blåste Staten och Skattebetalarna på falska bostadsbidrag. ÄR alla sossar likadana dom oxå eller ska man jämföra sossarna med Nordkorea hehe.

MVH

Sakae

Det hade väl Ny Demokrati också fram till 1994. Skillnaden ska då vara att de hade en representant på de platser där de blev inröstade och det är väl fler än en kommun där det gapar en tom stol där SD blivet inröstat.

Sossen gjorde bort sig ordentligt på fyllan och det är svårt att säga vad det fick för inverkan men inte har sossarna gått framåt sedan dess. Man måste också väga in varifrån SD har sitt ursprung och ta in att dessa fortfarande är med i partiet.

http://sv.wikipedia.ternas_historia

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker oxå det är lite synd om SD.

Åkesson verkar ju huvudet på skaft när invandrarna går till attack:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Vad har komministerna sitt ursprung ifrån då. Som Stöder Nordkora och andra tidigare Diktaturer med massmord som tidigare Sovjet. Och tidigare Högerpartiet som under Andra värdskriget hade annhängare i början på kriget till Nassarn och hade bilder på Hitler och Hakorest hemma på väggarna. Det är fint men det pratar man inte om.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Vad har komministerna sitt ursprung ifrån då. Som Stöder Nordkora och andra tidigare Diktaturer med massmord som tidigare Sovjet. Och tidigare Högerpartiet som under Andra värdskriget hade annhängare i början på kriget till Nassarn och hade bilder på Hitler och Hakorest hemma på väggarna. Det är fint men det pratar man inte om.

MVH

Sakaeo

För att inte tala om kungahuset som helt öppet stödde Nazismen.

Så ni som är Roylalister och vurmar för KG och Silvia är indirekt nazzesvin, med mångas sätt att diskutera.tänk på det JN.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Hej. Vad har komministerna sitt ursprung ifrån då. Som Stöder Nordkora och andra tidigare Diktaturer med massmord som tidigare Sovjet. Och tidigare Högerpartiet som under Andra värdskriget hade annhängare i början på kriget till Nassarn och hade bilder på Hitler och Hakorest hemma på väggarna. Det är fint men det pratar man inte om.

MVH

Sakaeo

Kommunisterna är inte ett strå bättre snarare tvärtom. Förvånar mig inte ett dugg angående högerpartiet. Sverige har mycket att skämmas för under 30-40 talet.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att inte tala om kungahuset som helt öppet stödde Nazismen.

Så ni som är Roylalister och vurmar för KG och Silvia är indirekt nazzesvin, med mångas sätt att diskutera.tänk på det JN.

:rotfl:

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn inrikespolitisk tråd, för att vara lördag.. borde rensas bort snarast...

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej ,ban99aene, du kanske är den första som ska lämna ladet du är ju en bonde från Flen och dom har vi nog av hahaha.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej ,ban99aene, du kanske är den första som ska lämna ladet du är ju en bonde från Flen och dom har vi nog av hahaha.

MVH

Sakaeo

Jag är uppväxt på en bondgård ca 1,5 mil från Flen, får jag stanna kvar i landet?

Kan i värsta fall tänka mig att emigrera till Thailand. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Green Vally nä jag tycker att du ska emigrera till Thailand så for som möjligt och ta Ban99 oxå så vi slipper honom här på forumet hahaha

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...