Jump to content
IGNORERAD

Lotto


Cobra

Recommended Posts

Jag spelar lotto en gång per år och det är idag.

Inte som de flesta 50kr per omgång.

Jag sattsar allt på ett bräde :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cobra

    7

  • måne

    6

  • Songkran

    5

  • GreenValley

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Och i vanlig ordning så vinner du också...

Om du kallar vinst när någon har 4 rätt på lotto så okey !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelar Lotto 0 gånger per år och det är också idag

Satsar hela 0 kr varje omgång så jag vet att jag förlorar det, men det har jag råd med

Dessutom spelar jag lika mycket på jokern

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en gång.

En hängiven kristen, som i sin aftonbön var dag bad till sin allsmäktige GUD.

- Snälla GUD låt mig vinna högsta vinsten på lotto, så ska jag skänka nästan alla pengarna till välgörenhet som

kommer att glädja dig.

detta bad det troende om var dag i hela sitt liv utan att vinna.

När han sedan dog kom han upp till GUD och frågade han GUD.

-Varför såg DU inte till att jag vann pengar på lotto så jag kunde göra välgärningar i DITT namn?

GUD funderade ett par sekunder och svarade.

-Men vafaaaan du spelade ju aldrig.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lotto är ett mycket svårt och tankekrävande spel, kanske di däringa äppelskrutten som är så fantastiska skulle kunna uträtta något verklighetsbaserat?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag spelar lotto en gång per år och det är idag.

Inte som de flesta 50kr per omgång.

Jag sattsar allt

på ett bräde :)

Du får säkert 13 rätt där också i vanlig ordning.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får säkert 13 rätt där också i vanlig ordning.

Jag brukar göra det omvända, d v s ha 7 rätt på stryktipset! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Får skryta med att jag faktiskt rent tekniskt haft sju rätt fem+två tillägg, gav hela 114:- om jag inte minns fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Får skryta med att jag faktiskt rent tekniskt haft sju rätt fem+två tillägg, gav hela 114:- om jag inte minns fel.

I så fall har jag också haft sju rätt fast det var 6+1 tillägg, nästan 50.000 genererade det till kassan inför den då stundande thailandsresan. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

I så fall har jag också haft sju rätt fast det var 6+1 tillägg, nästan 50.000 genererade det till kassan inför den då stundande thailandsresan. :14:

samma här 6+tillägg och 2 jokernummer rätt. 35lax vart det då. Det som var liiiite jobbigt var att sista ordinarie nummer var 22 och mitt tilläggsnummer var 21.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

samma här 6+tillägg och 2 jokernummer rätt. 35lax vart det då. Det som var liiiite jobbigt var att sista ordinarie nummer var 22 och mitt tilläggsnummer var 21.

Grattis... riktigt nära dom stora pengarna (drömvinsten).

Trösten på lotto är att man är lika långt ifrån 7 eller nära oavsett vilken siffra som kommer ut, det är ju inte som ett målfoto på hästar direkt.

Man är ju inte närmare en 7:a för att nummer 18 kommer istället för nummer 3 om man har nummer 19 även om det känns så.

För topic så känner jag en som haft 7 rätt och på dom 3 följande månaderna lyckades(hade turen/oturen) att få 6 rätt 2 gånger.

Detta på slumpvist utvalda rader, själv har jag aldrig vunnit mer än 37k och det på V-75//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis... riktigt nära dom stora pengarna (drömvinsten).

Trösten på lotto är att man är lika långt ifrån 7 eller nära oavsett vilken siffra som kommer ut, det är ju inte som ett målfoto på hästar direkt.

Man är ju inte närmare en 7:a för att nummer 18 kommer istället för nummer 3 om man har nummer 19 även om det känns så.

För topic så känner jag en som haft 7 rätt och på dom 3 följande månaderna lyckades(hade turen/oturen) att få 6 rätt 2 gånger.

Detta på slumpvist utvalda rader, själv har jag aldrig vunnit mer än 37k och det på V-75//Hn

Hur mycket har du satsat på spel då?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland Lotto & Joker för att vinna drömvinsten :)

För att vinna den så är oddsen 1 på ~300 000 000 och när man vet det så vet man att chansen inte är på enns sida :(

Det är som att pricka in ~1 cm mellan Kiruna och Monaco :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket har du satsat på spel då?

Hurså?

Menar du om jag har gått + på V-75? Jag hade nog varit lite + totalt om jag hade varit själv varje gång jag har vunnit , men de flesta vinster har delats med kompisar som köpt in sig/spelat ihop med.

Om du menar V-75 så låg jag på 3-500kr/vecka innan ,nu har jag "spärrat" mig själv till ca 150/vecka.

Om man tog totalt för V-75/65/64/DD+ tips+lotto+triss mm så kanske runt 3000/månad förr .

Nu blir det V-75 och en stående lottorad och kanske ett litet stryktips/triss ibland ..säg 1000kr/månad.

Själv då hur mycket satsar du?//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

De e gött att vinna lite balubas ibland, fast egentligen tycker jag att vinster under 15k är lite fjolligt att tala om..

post-4300-1353791559,94_thumb.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är hur många som går +, troligen väldigt få :(

Lägga pengarna på någon sparkonto istället. Tråkigt nog så är det väl dom som inget har som spelar bort sina sista pengar :(

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och damen fyllde en lottokupong med joker i somras och den har vi stående med dragning varje lördag. Kollade nyss och hade en vinst på hela 25 kr. Men det är det enda jag lägger ut på spel f.u. lite nummerlotteri när jag är i Thailand :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här olönsamt har det varit för mig :52:

post-7568-0-73383400-1353793385.jpg

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här olönsamt har det varit för mig :52:

Då har jag några fler vinster under samma period men har ju satsat hela 82 kr. varje vecka :)

Edit: Jag menade de senaste 10 spelveckorna.

Ändrades av vurre
Link to comment
Dela på andra sajter

Då har jag några fler vinster under samma period men har ju satsat hela 82 kr. varje vecka :)

Edit: Jag menade de senaste 10 spelveckorna.

Men du går backa även om du vunnit några gånger ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi någon som går + här som kan visa upp det ?

Troligen inte då ~99,9% förlorar på sitt spelande och dom flesta borde inte spela över huvudtaget.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vi någon som går + här som kan visa upp det ?

Troligen inte då ~99,9% förlorar på sitt spelande och dom flesta borde inte spela över huvudtaget.

Smilet..f´låt Cobra heter han ju nu har haft 13 rätt och satt bomben flera gånger, men han visar ju bara halva bongar iofs :blush2: .

Totalt på mitt spelande så är det ett stort - men man lever på hoppet :yes: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...