Jump to content
IGNORERAD

Satan i gatan, hittade ett brev ibland reklamen


Bucknut

Recommended Posts

Tjoho  :yipi:   :party:

Nog fan var det UT papperna som låg där.  :surprised::surprised::surprised::surprised:

Damen på intervju den 23 september och fick UT 28 oktober, TACK, Migrationsverket MALMÖ!

Det får jag kalla snabba svängar, hade själv förberett mig på en väntan upp till 6 månader.

Vi är inte gifta än, inga barn, men har varit tillsammans i 4 år.

Ett tips jag vill dela med mig är följande:

Ska ni skicka med fotografier så skriv ut dem i er skrivare, fick plats med 135 bilder på 4st A4 ark, mycket uppskattat av handläggaren på Mig.  :whistle:

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice, grattis till er!  :yipi::party:

En fråga från en totalt okunnig, varför ska man skicka bilder till dom?

Är det typ nå bevis på att man bor ihop osv?

\\Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Migrationsverket vill i de flesta fall att man skickar med kopior på flygbiljetter, stämplar i passet samt lite andra "bevis" på seriöst förhållande. Detta kan variera från olika migrationskontor i Sverige. Dock så säger de att man INTE ska skicka med telefonkort/specifikationer då dessa inte precisera till vem man ringt.

De bilder jag skickade med innehöll lite från Thailand samt när damen var på besök i somras (3 mån).

Anong Thaimassage

71/28 Moo 3 Luangphochuan Road

Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Bucknut och dam!

Ja, det gäller att påvisa en seriös relation. Antagligen mest för att det finns en del som mot ersättning ställer upp som part i en "skenrelation". Försvårar ju en del för denna typ av arrangemang, även om det fortfarande inte är omöjligt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...