Jump to content
IGNORERAD

Chalerm


knifetown

Recommended Posts

We know the pillars of democracy _ the courage to do the right thing, freedom of expression and all those seemingly important, nice-sounding things _ risk becoming a joke when those in authority start behaving like three-year-old kids.

Vi vet pelarna i demokrati _ modet att göra rätt sak, yttrandefrihet och alla dessa till synes viktigt, nice-klingande saker _ riskerar att bli ett skämt när de i myndigheten börja bete sig som tre-åriga barn.

By Atiya Achakulwisut

http://www.bangkokpo...no-one-laughing

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Planerna dök första gången upp på Panthongtae´s facebook sida. Märkligt!!!

Mycket märkligt, det borde vara på MPR sida..

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Chalerm erkänner att han är Thaksins "lakej"

http://www.bangkokpo...-for-interviews

Det är fantastiskt att Chalerm medger att han är en tjänare till brottslingen Thaksin. Detta borde väl om något vara grund för att få sparken...men visst ja..det är ju brottslingens lillasyster som står som proxy. Brottslingen själv lär väl inte sparka sin slav eller..???

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är fantastiskt att Chalerm medger att han är en tjänare till brottslingen Thaksin. Detta borde väl om något vara grund för att få sparken...men visst ja..det är ju brottslingens lillasyster som står som proxy. Brottslingen själv lär väl inte sparka sin slav eller.. ???

Han har inget emot en "brun" näsa så länge han får sitta med vid köttgrytorna. Men jag kan tänka mig att han är ganska maktgalen och hade nog inte haft något emot att ta hand om "topp placeringen" själv.

Hade jag varit Thaksin så hade jag hållit honom i korta tyglar, väldigt korta tyglar. Som jag sagt tidigare ett svin är ett svin även om du sätter på det en Armani kostym.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket märkligt, det borde vara på MPR sida..

Leif

http://www.asianewsn...?sec=3&id=38775

Ursäkta om jag klipper och klistrar lite. :)

Now that the dust has settled, it has became clear that the recent claim that someone was

out to assassinate fugitive former premier Thaksin Shinawatra was greatly politicised,

demonstrating once again that our policy-makers have no qualms about compromising national

security for political gain.

First, it was Thaksin's son, Panthongtae, who went on Facebook to claim that his father had

to cancel a planned trip to Myanmar's border town of Tachilek, where he planned to meet his

red-shirt supporters.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...