Jump to content
IGNORERAD

Serveras det öl å vin på Quatar?


Guest Forden34

Recommended Posts

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    3

  • Soengsang

    3

  • flor

    3

  • bond1

    2

Mest aktiva i denna tråd

Troligen ja

[size=3]

Oavsett om du utbringar en skål eller vill fira något så finner du ett brett utbud av viner, champagner, öl, spritsorter och alkoholfria drycker ombord på alla flyg.

[/size]

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Troligen ja

Oavsett om du utbringar en skål eller vill fira något så finner du ett brett utbud av viner, champagner, öl, spritsorter och alkoholfria drycker ombord på alla flyg.

Tackar så mycket

Det var en polare som undrade bara om det servades alkodrycker

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag vet så serveras det alkohol på alla flyg. Det är en del av deras affärsverksamhet.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det serverades alkoholhaltiga drycker sist jag åkte med dem, det var 2010, gratis var det också...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp man får allt man frågar efter (nästan) och till skillnad från SAS och Finnarna så är det gratis. (eller kanske man ska säga att det ingår i biljettpriset)

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett annat alternativ kan ju vara att man halsar en flaska innan man bordar luftskeppet, för man vill ju inte chansa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp man får allt man frågar efter (nästan) och till skillnad från SAS och Finnarna så är det gratis. (eller kanske man ska säga att det ingår i biljettpriset)

En av orsakerna till att SAS är under isen, plus den rent ohyfsade personalen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp man får allt man frågar efter (nästan) och till skillnad från SAS och Finnarna så är det gratis. (eller kanske man ska säga att det ingår i biljettpriset)

Tar Finnair betalt för drickat numera eller? Jag åkte med dem för 3 år sedan och fick då allt jag ville ha.

Vad det gäller drickat på Qatar så var det fri tillgång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men tryck på knappen direkt efter att ni lämnat marken så kanske eventuellt dom hinner servera dig innan landning.. Sämsta service jag vart med om på ett flygplan... Samma sak både arn-doha och doha-bkk... samt resan hem igen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får öl och vin till maten grogg eller konjak till kaffet får man betala för.

Då gäller det att hushålla med maten, bara ta en tugga i halvtimmen eller så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Tackar så mycket Det var en polare som undrade bara om det servades alkodrycker

Du och polaren verkar inte vara den typen som tar reda på något själv va ?

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du och polaren verkar inte vara den typen som tar reda på något själv va ?

// Skalis

Du har delvis rätt i din tanke gissar jag, men och andra sidan skulle inga frågor som den TS gjorde i topic ställas så skulle det inte vara något att diskutera på ett forum...och då kan ju P3 lika gärna lägga in en gigantisk google länk istället för alla forumavdelningar!

Det var någon som hade i sin signatur förut : FINNS INGA DUMMA FRÅGOR - BARA DUMMA SVAR..ligger nått i det faktiskt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du och polaren verkar inte vara den typen som tar reda på något själv va ?

// Skalis

vaförde ???

Å andra sidan är det just det de gjort ! Frågar 6000 experter på forumet :thumbsup:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

Det var någon som hade i sin signatur förut : FINNS INGA DUMMA FRÅGOR - BARA DUMMA SVAR..ligger nått i det faktiskt.

Det har du rätt i, och det är att det är skitsnack. Det finns massor av dumma frågor.

Det här handlar inte om dumma frågor, men om att ge Google 30 sek före ..

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har du rätt i, och det är att det är skitsnack. Det finns massor av dumma frågor.

Det här handlar inte om dumma frågor, men om att ge Google 30 sek före ..

// Skalis

Jo det har du onekligen rätt i, det tar också mindre tid att googla än att skapa en tråd om en tämligen enkel sak.

Men och andra sidan så får man lite recensioner och åsikter av de som provat, så det är inte helt tokigt att ställa en fråga här för att samla info och åsikter...men TS kanske här skulle börjat med ett påstående för att sen frågat om forumet 6000 medlemmars åsikt om detta?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är väl klart att allt alkoholhaltigt ingår i biljettpriset på Qatar? Möjligen champagne undantaget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har delvis rätt i din tanke gissar jag, men och andra sidan skulle inga frågor som den TS gjorde i topic ställas så skulle det inte vara något att diskutera på ett forum...och då kan ju P3 lika gärna lägga in en gigantisk google länk istället för alla forumavdelningar!

Det var någon som hade i sin signatur förut : FINNS INGA DUMMA FRÅGOR - BARA DUMMA SVAR..ligger nått i det faktiskt.

Skulle hellre uttryckt det så att det finns väldigt mycket flera dumma svar än dumma frågor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...