Jump to content
IGNORERAD

Mamma tvingade 13-årig dotter att prostituera sig


MPR Nyheter

Recommended Posts

Efebofili verkar ju tyvärr inte vara alltför ovanligt :(

/GSt

O nej. Men det som gör mig alldeles heligt f-bannad är om man försöker skuldbelägga flickan eller hennes mamma och närmast framställer gubben som ett offer :(

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    5

  • Fritz

    5

  • ReKa

    3

  • conservator

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja det kan ju tyckas, men även jag som bott i Thailand rätt länge trodde hon var minst 25 år, minst 25.

Att det inte framgick att hon var så ung i deras eventuella diskussioner är ju inte så konstigt, finns ju 50 åriga tjejer i Thailand som talar som om de var 10.

Och till den som anser att problemet i historian är att killen rotade i hennes plånbok kan jag bara beklaga att du känner så, själv anser jag det var en jädrans tur att detta hände.

Mja även om åldern inte alltid är så lätt att bedöma i Asien så borde nog gubben insett att tjejen var lite väl ung för honom, att en 15 åring ser ut som "minst" 25 år måste vara ganska ovanligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mera hemskt är väl att det tog några månader för gubbj-vulen på 50 år att upptäckte att flickan bara var 15. :(

Fritz..

Det var nog mest ollonet som var påkopplat än det mellan öronen...

Link to comment
Dela på andra sajter

O nej. Men det som gör mig alldeles heligt f-bannad är om man försöker skuldbelägga flickan eller hennes mamma och närmast framställer gubben som ett offer :(

Fritz..

Vet inte vem som utmålar han som ett offer, men det är väl antagligen mig du menar.

Och faktiskt, jag tyckte synd om både honom och den unga tjejen emedan morsan fick mitt hat när det hände.

Finns väl en och annan på detta forum som träffat en tjej i baren, frågan är hur många som kollat tjejens legg innnan det burit iväg..

Mja även om åldern inte alltid är så lätt att bedöma i Asien så borde nog gubben insett att tjejen var lite väl ung för honom, att en 15 åring ser ut som "minst" 25 år måste vara ganska ovanligt!

I detta fall inte, hon såg i det närmaste jämngammal ut med sin drygt 30 åriga morsa.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan ju tyckas, men även jag som bott i Thailand rätt länge trodde hon var minst 25 år, minst 25.

Att det inte framgick att hon var så ung i deras eventuella diskussioner är ju inte så konstigt, finns ju 50 åriga tjejer i Thailand som talar som om de var 10.

Om det är som du säger att det finns thaifruntimmer på 50 som talar som dom är 10 år (vilket jag inte varit med om).

Betyder det då per definition att man därmed kan ta en flicka som är 15 år som att hon är 25 ?

Inte enligt min logik i alla fall.

Fritz som även han bott i Thailand, ca: 5 år är det nu.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är som du säger att det finns thaifruntimmer på 50 som talar som dom är 10 år (vilket jag inte varit med om).

Betyder det då per definition att man därmed kan ta en flicka som är 15 år som att hon är 25 ?

Inte enligt min logik i alla fall.

Fritz som även han bott i Thailand, ca: 5 år är det nu.

Vad bra att du bott i Thailand i fem år, och kul att du inte träffat på äldre tjejer som varken kan skriva eller läsa, samt vet ungefär ingenting om omvärlden, grattis!

Om du sedan sett denna dam som jag skrev om så hade du säkerligen precis som vi andra trott att hon var de 25 år som hon påstod.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja även om åldern inte alltid är så lätt att bedöma i Asien så borde nog gubben insett att tjejen var lite väl ung för honom, att en 15 åring ser ut som "minst" 25 år måste vara ganska ovanligt!

Ja, exakt. Enligt min erfarenhet mer vanligt att de ser yngre ut än de är.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vem som utmålar han som ett offer, men det är väl antagligen mig du menar.

Och faktiskt, jag tyckte synd om både honom och den unga tjejen emedan morsan fick mitt hat när det hände.

Finns väl en och annan på detta forum som träffat en tjej i baren, frågan är hur många som kollat tjejens legg innnan det burit iväg..

I detta fall inte, hon såg i det närmaste jämngammal ut med sin drygt 30 åriga morsa.

Mja några signaler bör man nog kunna plocka upp om att det är en totalt tokig och sjuk handling man slänger sig in i annars hade det ju varit en smidig uräkt för alla

sådana handlingar att "jag trodde att hon var "minst" 25)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad bra att du bott i Thailand i fem år, och kul att du inte träffat på äldre tjejer som varken kan skriva eller läsa, samt vet ungefär ingenting om omvärlden, grattis!

Om du sedan sett denna dam som jag skrev om så hade du säkerligen precis som vi andra trott att hon var de 25 år som hon påstod.

Det vore mera kul om du scrollade tillbaka och kollade vad du tidigare skrivit innan du skriver inlägg likt detta.

För övrigt så är jag "säkerligen" övertygad om att jag prickat rätt på att flickan var närmare 15 än 25. Jag blir lite irriterad när folk påstår att dom vet vad jag tycker utan att ha en susning.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl en och annan på detta forum som träffat en tjej i baren, frågan är hur många som kollat tjejens legg innnan det burit iväg..

Hoppsan, där ser man. Man kunde nästan tro att det var din tidigare antagonist BTT som skrivit det inlägget. :crazy:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppsan, där ser man. Man kunde nästan tro att det var din tidigare antagonist BTT som skrivit det inlägget. :crazy:

Fritz..

Ja! jag vill minnas att var ett djäkla liv på storyn med 16 åringen (med all rätt) men att det finns ursäkter för vissa och inte för andra ställer jag mig skeptisk till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul med killar som vet, i detta fall är ni dock ute och susar, mannen var en trevlig kille, tjejen bara snygg och mogen, ingen i vårt kompisgäng, inklusive en massa MPR folk misstänkte att hon bara var 15, alla trodde 25 som hon sa.

Om sedan herr Fritz funnits tillgänglig när detta inträffade för sisådär 6 år sedan hade han självklart kunnat avslöja hennes riktiga ålder, vi andra var dock inte tillräckligt erfarna för att göra detta. Fanns liksom inte ens ett ifrågasättande av hennes ålder.

Det finns många tragiska aspekter på vad som hände och inga ursäkter, men mamman som satte sin dotter att jobba bar tillsammans med henne och senare agogo är självklart fruktansvärd. Och det var tyvärr nog många som tog vid där min bekant slutade.

Man kan undra hur en tjej som idag är 21, har arbetat i bar och på agogo under 6-7 år tillsammans med sin mor, hur mår hon inuti?

Vill inte ens tänka på svaret.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som har hänt här är ju för jävligt och är slavhandel,men jag måste ge lite stöd åt vaxet.Här i Petchaburi har jag vart på lokal och träffat tjejer.

Det satt en flicka bredvid mig som sa att hon var 17 medans på andra sidan bordet var det en på 27.Sanningshalten i åldersangivelserna kan

jag inte uttala mig om men jag kan säga att om flickorna hade bytit ålder så hade jag lika gärna trott på det.Jag såg ingen åldersskillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som har hänt här är ju för jävligt och är slavhandel,men jag måste ge lite stöd åt vaxet.Här i Petchaburi har jag vart på lokal och träffat tjejer.

Det satt en flicka bredvid mig som sa att hon var 17 medans på andra sidan bordet var det en på 27.Sanningshalten i åldersangivelserna kan

jag inte uttala mig om men jag kan säga att om flickorna hade bytit ålder så hade jag lika gärna trott på det.Jag såg ingen åldersskillnad.

Smart gjort av tjejerna. Då kunde de fånga dig oberoende om du gillade yngre eller äldre. Dumma är de inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är ju En Skit-Jobbig-Tråd Men händer hela tiden P.Ga Vad?

Fattigdom???????"eller"?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Smart gjort av tjejerna. Då kunde de fånga dig oberoende om du gillade yngre eller äldre. Dumma är de inte.

Idetta fallet så var jag helt ointresserad då min sambo och hennes syster var hemma och väntade och min svåger också satt vid bordet.

Sen för mig personligen så räcker det alldeles utmärkt med en romans itaget.Jag hade dock en vän från svedala här och vem vet vad som hade

hänt om han inte blivit magsjuk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker självklart att detta e förjävligt och som någon skrev: allt för vanligt.

Är man tjej i Thailand, uppfödd med familjen som man alltid skall ställa upp för oavsett vad som än händer, så är det väl inte så konstigt att det finns småflickor som mer eller mindre frivilligt går o lägger sig med vem faen som helst, så länge hon kan ge familjen pengar till både mat på bordet och betala för resten av familjens förehavande.

Detta skyddande av familjen/släkten är väl ärofyllt på många sätt, men hos många verkar morgondagen inte existera och därför behöver man inte tänka längre än just NU, och det är väl där skon klämmer för många flickor.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Inför lämplighets intyg från blivande föräldrar för helvete!

Eller lämlighetsintyg för blivande föräldrar..

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller lämlighetsintyg för blivande föräldrar..

C;D

Kan de inte bara skriva på ett avtal innan penis förs in?

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Ja, det här med bartjejers ålder är inte alltid så lätt. Jag har sett ett par gånger när polisen gör sin så kallade " ID-check". På fem sekunder är djungeltrumman igång och alla tjejer som är under 18år går helt lugnt ut från baren och sätter sig på utsidan av baren och sipprar på sin fanta med sugrör. Sluga rackare är dom allt.

Hur som helst är det för jävligt med minderåriga i barsvängen. Speciellt tragiskt är det när dom blir dit tvingade av sina egna föräldrar.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När räknas man som Man? Myndig? Eller när man har börjat betala skatt? Vilket som, så är man Man hela tiden oavsett ålder hos vissa.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ett sätt att komma runt problemet att okyldiga karlar tydligen "luras" till att lösa ut för unga prostituerade från barerna,

vore kanske att de istället gör sig omaket att hitta en icke prostituerad flickvän som inte är en handelsvara?

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Ett sätt att komma runt problemet att okyldiga karlar tydligen "luras" till att lösa ut för unga prostituerade från barerna,

vore kanske att de istället gör sig omaket att hitta en icke prostituerad flickvän som inte är en handelsvara?

Ett sätt vore ju oxå att bara låta bar ägaren göra sitt jobb och respektera de lagar som finns.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...