Jump to content
IGNORERAD

Mamma tvingade 13-årig dotter att prostituera sig


MPR Nyheter

Recommended Posts

En mamma arresterades av Divisionen Mot Människohandel(AHTD) vid en resort under onsdagen, misstänkt för att ha tvingat sin 13-åriga dotter att prostituera sig.

När den 35-åriga kvinnan greps så var dottern så utmattad att man tvingades ge henne dropp med saltlösning. Hon har nu skickats till ett skyddscenter för barn i provinsen Sakon Nakhon. Mamman erkände att hon tvingade sin dotter att arbeta som servitris under dagen i Nakhon Pathom, och som prostituerad på nätterna i Sakon Nakhon. Hon uppgav att även hon själv jobbade som servitris och prostituerad. "Först så lurade jag min dotter in i prostitutionen, men hon gav sedan med sig för att hon ville hjälpa sin fattiga familj," sade mamman.

Källa: http://www.bangkokpost.com/news/local/320182/mother-force-daughter-into-prostitution

0c6f8b9fc02e72ca506f060c6554c066.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    5

  • Fritz

    5

  • ReKa

    3

  • conservator

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

En vidrig morsa, en för all framtid skadad dotter och en samling sjuka pedofiler som har roat sig.

Fy fan!

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tyvärr inte förvånad.

Pengahungern & den totala avsaknaden av konsekvens analys hos allt för många thailändare gör att det thailändska samhället ruttnar.

Självklart säljer inte alla sina döttrar, men det förekommer då & då.

Hoppas att fallet får stor uppmärksamhet så att andra i flickans situation får hjälp eller ännu bättre aldrig blir "sålda".

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja bedrövligt är väl snällt sagt, men jag förstår ändå inte riktigt hur det hänger ihop för Nakhon Pathom ligger ju utanför Bangkok och därifrån till Sakon Nakhon är det cirka 140 mil Tur och retur.Men hur eller hur så det för jäkligt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har med tiden lärt mig att man bör avhålla sig från att skriva när man är riktigt upprörd. Därför skriver jag inget mer, just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det värsta är att i varje fall jag inte blir ett dugg förvånad...och det känns förjävligt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs boken Bara 13. Bland det grymmaste jag har läst. En varning dock för att man blir illa berörd. Själv grät jag mej igenom stora delar.

Jag hittade den på svenska på Asia Book i Siam Paragon i BKK.

post-3096-0-45048800-1352446743.jpg

post-3096-0-45048800-1352446743.jpg

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs boken Bara 13. Bland det grymmaste jag har läst. En varning dock för att man blir illa berörd. Själv grät jag mej igenom stora delar.

Jag hittade den på svenska på Asia Book i Siam Paragon i BKK.

post-3096-0-45048800-1352446743.jpg

Tack för tipset, den skall inhandlas om 14 dagar.
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant att Folke Rydén gör en film om henne. Hans dokumetärer är alltid sevärda. Då kan vi räkna med att den kommer sändas på SVT vad det lider.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en bekant som umgicks med en yppig tjej från en bar på Soi welcome, Bee bar, hon var riktigt snygg och drog till sig många blickar.

Killen var mycket trevlig, en 50 årig Svensson som började bli kär i henne, de hängde ihop någon månad och hon hade flyttat in hos honom på samma gata.

En dag när hon tog en dusch så råkade hennes plånbok ligga framme, han tog upp den och fick se hennes id-kort, hon var 15 år, chockad kastade han ut henne.

Några minuter senare fick han besök av en annan dam från samma bar, hon var vansinnig, varför har du kastat ut min dotter ???? ???

Han tog självfallet oerhört illa vid sig och mådde piss, både mamman och flickan försvann samma dag från baren, tre veckor senare såg en annan kompis dom tillsammans dansa nakna på på Angelwitch Pattaya.

Känner också till ett par MPR medlemmar som träffade tjejer som var i 16 årsåldern, blev faktiskt giftemål så småningom.

Själv tycker jag det är för djävligt, men tyvärr verkar det som att detta inte är speciellt ovanligt i Thailand, och att det dessutom finns rätt många faranger som inte bangar när lusten är starkare än hjärnan.

Skiten finns dessutom på närmare håll än man vill veta.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en bekant som umgicks med en yppig tjej från en bar på Soi welcome, Bee bar, hon var riktigt snygg och drog till sig många blickar.

Killen var mycket trevlig, en 50 årig Svensson som började bli kär i henne, de hängde ihop någon månad och hon hade flyttat in hos honom på samma gata.

En dag när hon tog en dusch så råkade hennes plånbok ligga framme, han tog upp den och fick se hennes id-kort, hon var 15 år, chockad kastade han ut henne.

Några minuter senare fick han besök av en annan dam från samma bar, hon var vansinnig, varför har du kastat ut min dotter ???? ???

Han tog självfallet oerhört illa vid sig och mådde piss, både mamman och flickan försvann samma dag från baren, tre veckor senare såg en annan kompis dom tillsammans dansa nakna på på Angelwitch Pattaya.

Känner också till ett par MPR medlemmar som träffade tjejer som var i 16 årsåldern, blev faktiskt giftemål så småningom.

Själv tycker jag det är för djävligt, men tyvärr verkar det som att detta inte är speciellt ovanligt i Thailand, och att det dessutom finns rätt många faranger som inte bangar när lusten är starkare än hjärnan.

Skiten finns dessutom på närmare håll än man vill veta.

Ja de må jag säga, en torsk som rotar i en bartjejs plånbok, det tycker jag är rätt så lågt :not_i: . För hur mycket plånboken än ligger framme så ska han ju inte röra den.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de må jag säga, en torsk som rotar i en bartjejs plånbok, det tycker jag är rätt så lågt :not_i: . För hur mycket plånboken än ligger framme så ska han ju inte röra den.

Mera hemskt är väl att det tog några månader för gubbj-vulen på 50 år att upptäckte att flickan bara var 15. :(

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de må jag säga, en torsk som rotar i en bartjejs plånbok, det tycker jag är rätt så lågt :not_i: . För hur mycket plånboken än ligger framme så ska han ju inte röra den.

Känns som att det finns många saker som är lägre än just det i det här sammanhanget :wink:

Själv har jag mycket svårt att förstå hur man inte kan inse att det bara är en liten flicka på 15 år man är tillsammans med om man tillbringar så lång tid tillsammans?

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Mera hemskt är väl att det tog några månader för gubbj-vulen på 50 år att upptäckte att flickan bara var 15. :(

Fritz..

Ja det är ju en fördel och inte så svårt att ta på det när man träffas.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som att det finns många saker som är lägre än just det i det här sammanhanget :wink:

Själv har jag mycket svårt att förstå hur man inte kan inse att det bara är en liten flicka på 15 år man är tillsammans med om man tillbringar så lång tid tillsammans?

/Krille

Ja det kan ju tyckas, men även jag som bott i Thailand rätt länge trodde hon var minst 25 år, minst 25.

Att det inte framgick att hon var så ung i deras eventuella diskussioner är ju inte så konstigt, finns ju 50 åriga tjejer i Thailand som talar som om de var 10.

Och till den som anser att problemet i historian är att killen rotade i hennes plånbok kan jag bara beklaga att du känner så, själv anser jag det var en jädrans tur att detta hände.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...